Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- یکی از اسیران فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی که به سرطان خون مبتلاست، وضع جسمانی وخیمی دارد.
به گزارش خبرگزاری آریا ‏به نقل از پایگاه اینترنتی خبری العهد لبنان، یکی از اسیران فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی که به سرطان خون مبتلاست، وضع جسمانی وخیمی دارد.
باشگاه الاسیر فلسطین اعلام کرد اداره زندان‌های اشغالگران ماه‌ها بود از انتقال حسین مسالمه به بیمارستان طفره می‌رفت و او از درد شدید در ناحیه شکم و معده رنج می‌برد و پس از وخیم‌تر شدن اوضاعش به بیمارستان اسرائیلی سوروکا منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اشغالگران دیروز و پس از دو سال اجازه دادند پدرش فقط به مدت هفت دقیقه با وی در بیمارستان ملاقات کند.
مادر این اسیر نیز از بیماری‌های مزمنی رنج می‌برد و اشغالگران به پدرش نیز اجازه ملاقات نمی‌دادند.
این مرکز افزود مسالمه، قربانی جدید سیاست‌هایی است که جان اسیران را از طریق آزار و شکنجه‌های روشمند هدف قرار داده است که به آن سیاست قتل تدریجی می‌گویند. بی توجهی پزشکی نیز از جمله این شیوه هاست و طفره روی از تشخیص بیماری ودرمان از مهم‌ترین شاخصه‌های قصور پزشکی اشغالگران است.
طی چند سال گذشته شماری از اسیران فلسطینی در زندان‌های اشغالگران اسرائیلی پس از تحمل درد‌های طولانی جان باختند که آخرین آن‌ها نیز شهید کمال ابو وعر از جنین بود.
از اوایل سال کنونی شمار اسرای بیمار در مقایسه با سال‌های گذشته رو به افزایش است.
این مجمع از نهاد‌های بین المللی حقوقی و در صدر آن‌ها سازمان جهانی بهداشت خواست فورا با مداخله جدی، اسرای بیمار را آزاد و کمیته پزشکی بی طرفی اعزام کنند به خصوص آنکه کرونا نیز دامنگیر اسیران فلسطینی شده است.
هم اکنون 700 اسیر بیمار در زندان‌های اشغالگران در بند هستند که 300 نفر آنان از بیماری‌های مزمن رنج می‌برند و به درمان وپیگیری نیاز دارند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: وخامت وضع جسمانی اسیران فلسطینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۷۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه باشگاه اسیر فلسطینی در واکنش به حوادث اردوگاه نور شمس

به گزارش جام جم آنلاین، در بیانیه باشگاه اسیر فلسطین آمده است: نیرو‌های صهیونیست در جریان حمله به اردوگاه نور شمس ۵۰ شهروند فلسطینی و حتی مجروحان را دستگیر کردند که بزرگ‌ترین حمله از سال ۲۰۰۲ تاکنون محسوب می‌شود.

این بیانیه می‌افزاید: نیرو‌های صهیونیستی هنگام حمله مردم را به گروگان گرفته و مورد ضرب و جرح قرار داده و حتی تهدید کردند که به آنان شلیک خواهند کرد.

بر اساس این بیانیه، از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ماه/ آغاز عملیات طوفان الاقصی) تاکنون دشمن صهیونیستی با حمله به استان طولکرم و اردوگاه‌های نورشمس و طولکرم بیش از ۵۰۰ فلسطینی را بازداشت و از صد‌ها فلسطینی اعم از زنان، کودکان، سالمندان، مجروحان و بیماران بازجویی کرده است.

دیگر خبرها

  • شهادت دستکم ۱۶ اسیر فلسطینی در زندان های صهیونیست ها
  • نبرد مسلحانه نیروهای فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • افزایش شمار اسیران کرانه باختری
  • بیانیه باشگاه اسیر فلسطینی در واکنش به حوادث اردوگاه نور شمس
  • فراخوان گروه‌های فلسطینی برای تشدید رویارویی با اشغالگران
  • مفقود شدن ۵۰۰ فلسطینی پس از عقب‌نشینی صهیونیست‌ها از خان‌ یونس
  • مفقود شدن ۵۰۰ فلسطینی پس از عقب‌نشینی صهیونیست‌ها از خان‌یونس
  • فراخوان گروه‌های فلسطینی برای تشدید تقابل با اشغالگران
  • حمله مجدد اشغالگران صهیونیست به کرانه باختری
  • تشدید بمباران خانه‌های مسکونی در نوار غزه