Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@03:27:53 GMT

ستاره اسپانیایی لاتزیو جراحی شد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۷۴۹۵

ستاره اسپانیایی لاتزیو جراحی شد

لوئیز آلبرتو ستاره لاتزیو تحت عمل جراحی آپاندیس قرار گرفت.

لوئیز آلبرتو که ستاره تیم لاتزیو در دیدار اخیر مقابل رم بود، مورد عمل جراحی اورژانسی از ناحیه آپاندیس قرار گرفت. منابع خبری ایتالیا از حضور اورژانسی هافبک تیم لاتزیو، لوئیس آلبرتو در بیمارستان خبر داده اند. این عمل جراحی البته جراحی سنگینی نبوده و مشکل آپاندیس بوده است و او می‌تواند تا 10 روز دیگر به مسابقات برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلبرتو به این ترتیب تنها دیدارهای لاتزیو مقابل پارما و ساسوئولو را از دست می‌دهد اما به دیدار 31 ژانویه(10 بهمن) مقابل آتالانتا خواهد رسید.

 

 

 

 

آلبرتو تا چند ساعت قبل از عمل در خانه مشغول بازی با فرزندش بود و حتی تصویری هم از بازی‌اش در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. به همین دلیل هم این خبر برای بسیار شوکه کننده بود.

باشگاه لاتزیو در این زمینه در بیانیه‌ای منتشر کرد:«  لوئیس آلبرتو در کلینیک پایدیا یک عمل جراحی اورژانسی انجام داده که کاملا با موفقیت به پایان رسیده است. این جراحی توسط دکتر مارکو کاتراسی انجام شده و دکتر فابیو رودیا هم در آن حضور داشته است. آلبرتو هم اکنون تحت نظر قرار دارد تا مدت دور بودنش از میادین و تاریخ دقیق بازگشتش به زمین چمن مشخص شود.»

 

 

لاتزیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لاتزیو عمل جراحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۷۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست هوادار رئال مادرید از ام باپه؛ لطفاً مقابل بارسلونا کامبک بزن! / عکس

آیا ستاره فرانسوی در جدال برگشت نمایش متفاوتی از خود نشان خواهد داد؟

طرفداری | درخواست هوادار رئال مادرید از کیلیان ام‌باپه با واکنش ستاره پاری سن ژرمن همراه شد.

تیم‌های بارسلونا و پاری سن ژرمن فردا در دیداری حساس از دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. پاری سن ژرمن که جدال رفت را واگذار کرده، نیازمند پیروزی و کامبک در خانه آبی‌واناری‌ها است و هیچ نتیجه‌ای جز برد، تیم لوئیز انریکه را به نیمه‌نهایی نمی‌رساند.

مثل همیشه، امید اول پاری سن ژرمن در مسابقه فردا کیلیان ام باپه است. ستاره فرانسوی که در بازی رفت اصلاً عملکرد قابل قبولی ارائه نداد، امیدوار است در زمین بارسلونا تأثیرگذار باشد و پی‌اس‌جی را به جام بازگرداند.

هنگام ورود کاروان پاری سن ژرمن به شهر بارسلونا، یکی از هواداران رئال مادرید از کیلیان ام باپه درخواست پیروزی و کامبک مقابل بارسلونا را کرد. ام باپه که به احتمال فراوان از فصل آینده پیراهن رئال را بر تن خواهد کرد، از همین حالا به چهره محبوب برخی از هواداران مادریدی تبدیل شده‌است. ستاره فرانسوی در واکنش به درخواست این طرفدار دست خود را بالا برد و به نوعی نشان داد متوجه حرف او شده‌است.

هوادار رئال مادرید خطاب به کیلیان ام باپه گفت:

کیلیان لطفاً کامبک بزن!

 

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • خوشحالی مسوت اوزیل از پیروزی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی / عکس
  • ستاره انگلیسی رئال مادرید، اسپانیایی‌ها را زیر سوال برد
  • ناامیدی یوونتوس؛ قرارداد ماتیا زاکانی با لاتزیو تمدید می‌شود
  • جدال انتقامی یک ستاره مقابل فولاد
  • امشب در لیگ قهرمانان یک فینالیست اسپانیایی داریم!
  • مساوی شدن ۸ بازی از ۱۰ دیدار هفته ۳۲ سری آ
  • فلیپه اندرسون اعلام کرد: از لاتزیو جدا می‌شوم
  • درخواست هوادار رئال مادرید از ام باپه؛ لطفاً مقابل بارسلونا کامبک بزن! / عکس
  • مهره موردعلاقه نکونام بلای جان تراکتور (عکس)
  • خوشبختی هوادار با آخرین خرید (عکس)