Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون‌ والیبال گفت: اشتباه خود برای وقفه در جریان دیدار تیم های سیرجان و خاتم اردکان را می‌پذیریم و عذرخواهی می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهرام عظیمی رئیس کمیته مسابقات فدراسیون‌ والیبال درمورد وقفه ای که در جریان دیدار تیم های فولاد سیرجان و خاتم اردکان ایجاد شد، اظهار داشت: در ابتدا باید از بازیکنان، اعضای کادر فنی، همه عوامل تیم سیرجان و مردم کرمان بابت اشتباهی که رخ داد عذرخواهی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق بابت اشتباهی بود که از سوی نادر انصاری، دبیر کمیته مسابقات رخ داد.

وی ادامه داد: دبیر کمیته مسابقات باید حکم قضایی تیم خاتم را در زمان خودش اعلام می کرد، اما این اتفاق رخ نداد. این حکم بابت شکایتی بود که مسعود آرمات از باشگاه خاتم داشت. اردکانی ها تا هفته بیست و سوم لیگ برتر که روز جمعه برگزار می شود مهلت دارند تا در این خصوص تعیین تکلیف کنند.

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون‌ والیبال خاطرنشان کرد: ما اشتباه خود را می پذیریم و بابت این اشتباه عذرخواهی می کنیم. براساس قوانین تیم خاتم امروز نباید به میدان می رفت، اما چون ما مقصر بودیم این بازی برگزار شد و تا روز جمعه به آنها فرصت می دهیم تا مشکلات را برطرف کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کمیته مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۷۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشت حسن یزدانی به میدان مشخص شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، امید شایگان که به عنوان سرپرست تیم ملی فرنگی در مسابقات قهرمانی آسیا حضور دارد، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره وضعیت فرنگی‌کاران کشورمان در بیشکک اظهار داشت: روز گذشته (۲۶ فروردین) یک گروه از بچه‌ها صبح و یک گروه هم بعدازظهر تمرینات‌شان را دنبال کردند، قرعه‌کشی هم که انجام شد، یک مقدار قرعه ۶۷ کیلوگرم دشوار بود و بقیه بچه‌ها با قرعه نسبتا مناسبی مواجه شدند. همه آماده و سرحال هستند و امیدواریم بهترین نتیجه کسب شود.

بیشتر بخوانید
دلخوری حسن یزدانی از افشاگری اخیر هادی عامل

رئیس هیئت کشتی مازندران در پاسخ به این سوال که دارنده ۹ مدال کشتی المپیک و جهان (حسن یزدانی) از چه زمانی قرار است استارت تمرینات کشتی‌اش را بزند، عنوان کرد: از اول اردیبهشت تمریناتش را شروع می‎کند. او در این مدت هنوز روی تشک نیامده، اما تمرینات بدنسازی‌اش را دنبال کرده است. پیش از عید خودم او را دیدم، بعد از آن هم با هم در تماس بودیم و قرار است از اول اردیبهشت روی تشک بیاید.

شایگان درباره اینکه حسن یزدانی چه زمانی قادر به ورود به چرخه و حضور در تورنمنت بین‌المللی است؟ گفت: بستگی به نظر پزشکان و بعد از آن هم مربیان تیم ملی دارد، اما فکر می‌کنم از وقتی روی تشک آمد، بعد از یک ماه شرایط حضور در مسابقه را پیدا کند. اینکه او چه زمانی و به چه مسابقه‌ای اعزام شود، بستگی به فدراسیون کشتی دارد.

شایگان درخصوص کامران قاسم‌پور نیز تاکید کرد: ما همچنان باید منتظر نتیجه مسابقات گزینشی و عملکرد امیرعلی آذرپیرا باشیم. ان‌شاءالله که آذرپیرا در همین بیشکک سهمیه را بگیرد، وگرنه کار سخت می‌شود و شاید آن وقت برای اعزام به گزینشی بعدی، بین گلیج و قاسم‌پور مسابقه برگزار شود. من فکر می‌کنم همچنان همه چیز بستگی به نتیجه آذرپیرا در مسابقات گزینشی بیشکک دارد.

وی درباره مبارزه احتمالی بین حسن یزدانی -کامران قاسم‌پور برای کسب دوبنده وزن ۸۶ کیلوگرم تیم ملی نیز تصریح کرد: هر دو کشتی‌گیر خیلی عالی هستند، من هم مثل همه همچنان دوست دارم حسن یزدانی در المپیک صاحب دوبنده ۸۶ کیلوگرم و کامران قاسم‌پور هم ملی‌پوش ۹۷ کیلوگرم باشد که هر دو نفر در ترکیب تیم اعزامی به المپیک باشند.

رئیس هیئت کشتی مازندران در پایان نیز به قهرمانی تیم ملی آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا با کسب ۵ طلا و ۳ برنز اشاره کرد و گفت: از جمع ۱۰ ملی‌پوش آزادکار اعزامی به قرقیزستان، ۹ کشتی‌گیر مازندرانی بودند که ۵ نفرشان طلا و دو نفر هم برنز گرفتند. یعنی ۵۰ درصد طلاهای کشتی قهرمانی آسیا را مازندرانی‌ها گرفته‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227157 برچسب‌ها حسن یزدانی

دیگر خبرها

  • از تاکسی ها برقی تا ساخت تقاطع های غیر همسطح در نشت شورا
  • رئیس جمهور: آرامش خانواده‌ها در گرو تأمین مسکن است
  • محکومیت جدید مس رفسنجان در کمیته وضعیت
  • اعلام دو رای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • زمان بازگشت حسن یزدانی به میدان مشخص شد
  • استقلال باز هم محکوم شد
  • محکومیت استقلال و فولاد در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال
  • محکومیت استقلال با رای کمیته وضعیت بازیکنان
  • کمیته وضعیت فدراسیون | استقلال محکوم شد
  • نکونام به کمیته انضباطی احضار می‌شود