Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران با پیگیری همزمان سه دیدار آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز (چهارشنبه) با برگزاری سه دیدار همزمان از ساعت 15 آغاز شد.

شهرخودرو امروز در شرایطی میزبان نساجی بود که دو تیم همسایه در جدول رده بندی، برای جدا شدن از قعر، به شدت نیاز به سه امتیاز بازی امروز داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نساجی بعد از جدایی فاضلی، در اولین روز سرمربی‌گری مجید جلالی به دنبال کسب برد بعد از هشت هفته و پایان دادن به شرایط بحرانی فعلی خود بود. این تقابل نهایتاً با پیروزی تیم میزبان در مشهد به پایان رسید.

شهرخودرو 1
گل: امین قاسمی‌نژاد (29)

نساجی صفر
گل: -

پیکان نیز پس از شکست مقابل سپاهان، به صنعت مس رسید تا با پیروزی در این دیدار به روند خوب برگردد. صنعت مس هم با پیروزی یک بر صفر مقابل ماشین سازی در هفته یازدهم پا به این مسابقه گذاشت تا نوار پیروزی‌های خود را حفظ کند. این دیدار جذاب درنهایت با پیروزی و کامبک شاگردان محمد ربیعی به اتمام رسید.

پیکان 2
گل: محمد ستاری (9) - محمدامین درویشی (55)

صنعت مس 3
گل: فراز امامعلی (40-80) - سجاد عاشوری (49)

تیم بحران‌زده ذوب آهن هم در این روزهای سخت و حساس، در فولادشهر مقابل نفتی صف‌آرایی کرد که روزهای بدی را سپری نمی‌کند. شاگردان سیدمجتبی حسینی در این تقابل به دنبال صعود به جمع بالانشینان لیگ برتر بودند و رحمان رضایی هم برای فرار از فشارهای عجیب روی کادرفنی‌اش به پیروزی در این دیدار خانگی نیاز زیادی داشت. این دیدار هم با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت.

ذوب آهن صفر
گل: -

نفت مسجدسلیمان صفر
گل: 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۷۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آلومینیوم اراک که پیش‌تر به دلیل تخلف هوادارانش با محرومیت تعلیقی مواجه شده بود، پس از اتفاقاتی که در دیدار اخیرشان در لیگ برتر مقابل استقلال تهران رخ داد، حکم قطعی مبنی بر محرومیت تماشاگران دریافت کرد و 200 میلیون تومان جریمه شد.

با وجود اینکه شایعاتی مبنی بر محرومیت تماشاگران آلومینیوم در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس در روز جمعه هفته جاری مطرح شده بود، اما کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به سازمان لیگ اعلام نمود که این مسابقه در حضور هواداران انجام خواهد شد و ایرالکویی‌ها می‌توانند به استادیوم بروند.

اما بنابر اعلام کمیته انضباطی فدراسیون، محرومیت یک جلسه‌ای هواداران آلومینیوم که تعلیق شده بود و حالا به قطعیت رسیده، در دیدار هفته آینده لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان در اراک به اجرا درمی‌آید.

بنابراین، دیدار تیم‌های آلومینیوم و فولاد خوزستان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر که در روز چهارشنبه، دوازدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، بدون حضور هواداران دو تیم خواهد بود.

دیگر خبرها

  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • شادی جنجالی رئالی ها مقابل بارسلونا، نسل به نسل ادامه دارد
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان