Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،سرهنگ غلامعلی شرق، رئیس پلیس راهور البرز گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی در بلوار موذن شهر کرج، بلافاصله ماموران پلیس راهور به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس پلیس راهور البرز افزود: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه خودرو هیوندا جنسیس به عدم توانایی راننده اش در کنترل وسیله نقلیه با یک عابر که در حال عبور از عرض خیابان بوده برخورد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ شرق گفت: با حضور عوامل اورژانس مشخص شد که متاسفانه عابر ۳۵ ساله به دلیل شدت صدمات وارده در دم جان باخته است.

او افزود: بنابر اعلام کارشناسان پلیس راهور، علت حادثه بی احتیاطی و عدم توانایی راننده خودرو در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است.

رئیس پلیس راهور البرز با اشاره به تشکیل پرونده در این خصوص، گفت: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و عمل به توصیه‌های پلیس از وقوع حوادث تلخ این چنین پیشگیری می‌کند.

انتهای پیام /ر  .ن 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حادثه رانندگی حوادث رانندگی پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۷۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر سقف تراکنش‌های بانکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، تغییر سقف تراکنش‌های بانکی براساس ابلاغیه‌ بانک مرکزی ، سقف تراکنش خرید در هر روز برای اشخاص حقیقی افزایش پیدا کرد و بر اساس این ابلاغیه ، مبلغ تراکنش روزانه برای خرید با ۱۰۰ میلیون تومان افزایش به ۲۰۰ میلیون تومان رسید. یعنی هر شخص حقیقی از طریق یک کارت بانکی در یک روز تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان مجاز به انجام تراکنش خرید است.
---
کشف بزرگ‌ترین محموله شیشه در پایتخت . سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در این باره گفته:
تصویر
---
زمان اعمال مبالغ جدید جرایم رانندگی مشخص نیست! رئیس پلیس راهور فراجا گفته: نرخ جدید جریمه‌ها هنوز به ما ابلاغ نشده و منتظریم نرخ جریمه‌ها از طرف هیات دولت به پلیس راهور اعلام شود. اما در کل جریمه‌های مربوط به تخلفات حادثه‌ساز تا پنج برابر افزایش پیدا می‌کند. سردار حسینی میگه: ما در سال ۱۴۰۳ موضوع رسیدگی غیر حضوری یا همان اینترنتی را خواهیم داشت که مردم می‌توانند اعتراض خود را در سامانه ثبت کنند.
---
پل طبیعت قرمز میشه. پل طبیعت به مناسبت روز جهانی هموفیلی و برای آگاهی بخشی درباره این بیماری امشب به رنگ قرمز در می‌آید.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تغییر سقف تراکنش‌های بانکی
  • جزئیات افزایش مبلغ جریمه‌های رانندگی؛ روش اعتراض اینترنتی به جریمه‌ها
  • تشکری هاشمی: پلیس راهور از ورود موتور به پیاده رو ممانعت جدی کند | موانع فلزی در پیاده روها بازدارنده نیستند
  • هشدار پلیس راهور پایتخت: عابران پیاده شب‌ها لباس تیره نپوشند
  • محدودیت های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می شود
  • فوت راننده موتورسیکلت در خیابان طیب اصفهان
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • توقیف ۱۰۶ خودرو حادثه ساز در خراسان رضوی
  • انضباط ترافیکی با طرح برخورد با موتورسواران متخلف
  • ۱۴ نقطه حادثه خیز در استان البرز وجود دارد