Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@11:33:44 GMT

اطلاعیه دادستانی تهران درباره احضار آذری جهرمی

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۷۷۲۸

اطلاعیه دادستانی تهران درباره احضار آذری جهرمی

دادسرای تهران پس از انتشار خبر احضار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و برخی خبرسازی‌ها در مورد علت احضار اذری جهرمی، اعلام کرد: پرونده قضایی وی با شکایت تعداد زیادی از اشخاص حقیقی و حقوقی تشکیل شده است.

به گزارش ایسنا، در پی انتشار خبر احضار آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به شعبه نهم دادسرای فرهنگ و رسانه، روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران اعلام کرد:

پرونده قضایی آذری جهرمی با شکایت تعداد زیادی از اشخاص حقیقی و حقوقی تشکیل شده است که در متن تقطیع شده منتشره اغلب این موارد اتهامی حذف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش دادستانی تهران برخی دیگر از عناوین اتهامی متعدد آذری جهرمی در پرونده قضایی تشکیل شده برای وی، نتیجه گزارش‌های نهادهای مردم نهاد، ضابطین و ارگان‌های مختلف بوده است که بر اساس نص صریح قانون به دلیل مقدماتی بودن تحقیقات و پرونده این دادسرا از اعلام جزییات ان معذور است.

دادستانی تهران، با رد کردن برخی گمانه زنی‌ها و شایعات منتشر شده در فضای مجازی اعلام کرده است، طی دو سال گذشته و در دور جدید دادستانی تهران، هیچ حکم قضایی مبنی بر فیلترینگ یا مسدودسازی شبکه اجتماعی‌ای صادر نشده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آذری جهرمی دادستانی تهران آذری جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۷۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

٦٥ درصد پرونده‌های مسن محاکم قضایی کرمان همچنان در صف انتظار رسیدگی

رییس کل محاکم عمومی و انقلاب شهرستان کرمان گفت: در سال جاری ۳۵ درصد پرونده‌های مسن در محاکم شهر کرمان تعیین تکلیف و مختومه شده اند که این روند ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، اکبر مختاری رییس کل محاکم عمومی و انقلاب شهرستان کرمان در جمع قضات و کارکنان اداری دادگستری شهر کرمان گفت: امسال تعداد پرونده‌های کلاهبرداری نسبت به سال قبل ۲۱ درصد رشد داشته است لذا ضرورت دارد شهروندان قبل از انجام هر معامله ضمن دقت کافی، اطمینان لازم را کسب کنند.

او اظهار داشت: بیش از ۹۱ هزار و ۶۹۲ فقره پرونده در سال ۱۴۰۲ به محاکم عمومی و انقلاب کرمان وارد شد که شاهد رشد ۱۹ درصدی ورودی پرونده‌ها به محاکم هستیم.

وی افزود: به تفکیک مجتمع حقوقی ۲۸ درصد، مجتمع کیفری ۲، ۱۷ درصد، محاکم خانواده پنج درصد و محاکم دادگاه انقلاب نیز ۲ درصد رشد ورودی پرونده داشته‌اند.

او خاطرنشان کرد: باوجود افزایش ورودی پرونده‌ها با تلاش شبانه روزی قضات و کارکنان اداری در مجموع ۱۹ درصد بیشتر از سال گذشته به پرونده‌ها رسیدگی شده است.

وی در خصوص تعیین تکلیف پرونده‌های مسن نیز گفت: در سال جاری ۳۵ درصد پرونده‌های مسن در محاکم شهر کرمان تعیین تکلیف و مختومه شده اند که این روند با قوت ادامه خواهد داشت.

مختاری در تشریح فراوانی پرونده‌های وارده به محاکم شهر کرمان گفت: در بخش کیفری بیشترین پرونده‌ها مربوط به "ضرب و جرح و سرقت"، در بخش حقوقی "مطالبه وجه"، در دادگاه خانواده "مطالبه مهریه و درخواست طلاق" و در دادگاه انقلاب "مواد مخدر" بوده است.

دیگر خبرها

  • پرونده‌های شورای حل اختلاف آبیک الکترونیکی رسیدگی می‌شود
  • ٦٥ درصد پرونده‌های مسن محاکم قضایی کرمان همچنان در صف انتظار رسیدگی
  • تشکیل ۲۴ پرونده علیه مدیرانی که در انجام وظیفه خود کوتاهی کرده‌اند
  • تصویر/ کنایه آذری جهرمی به توئیت جلیل محبی
  • سفیر روسیه در تل‌آویو برای «توبیخ» احضار شد
  • رسانه عبری‌زبان: سفیر روسیه در تل‌آویو برای «توبیخ» احضار شد
  • تشکیل پرونده قضایی جدید برای کوه‌خواری
  • پرونده قضایی برای کوه خواری در گتوند تشکیل شد
  • تشکیل پرونده قضایی برای عضو شورای یکی از روستا‌های شهرستان رودبار
  • تشکیل پرونده ‌قضایی‌ برای کوه‌خواری در گتوند