Web Analytics Made Easy - Statcounter

صابر بر بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی در مدیریت بحران تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های خدمات رسان همچون جمعیت هلال‌احمر، شهرداری‌ها، ادارات نفت، گاز، آب و برق با دقت لازم در تامین نیازهای مردم فعال باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «عباس صابر» امروز(چهارشنبه، ۱ بهمن) در جلسه ستاد مدیریت بحران که در محل سالن اجتماعات شماره ۲ فرمانداری برگزار شد، اظهارکرد: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی این جلسه اضطراری با حضور دستگاه‌های ذیربط برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار بندر آستارا با بیان‌اینکه جمعیت هلال‌احمر در حوزه کمک‌رسانی و اسکان هموطنان در صورت بروز مشکلی پای کار باشد، افزود: در حوزه شهری شهرداری‌ها نباید اجازه دهند برفی روی زمین بشیند.

 

وی بر بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی در مدیریت بحران تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های خدمات رسان همچون جمعیت هلال‌احمر، شهرداری‌ها، ادارات نفت، گاز، آب و برق با دقت لازم در تامین نیازهای مردم فعال باشند.

 

صابر تصریح‌کرد: اداره صمت بر فعال بودن نانوایی‌های شهرستان آستارا نظارت ویژه داشته باشد.

 

فرماندار بندر آستارا با بیان‌اینکه مرخصی مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان لغو شده است،خاطرنشان‌کرد: سوخت‌های نفت و گاز در جایگاه‌های مختلف مسیر آستارا - تالش به مقدار کافی باشد تا ماشین‌های سنگین راهداری در این راستا با مشکل مواجه نشوند.

 

*کاهش چشمگر دما در بندر آستارا

«فردین فرتوت‌نیا» نیز در این جلسه اظهارکرد: طبق آخرین داده‌های مرکز پیش‌بینی هواشناسی گیلان نفوذ سیستم پرفشار باعث بارش‌های باران و برف در ارتفاعات شهرستان آستارا می‌شود.

 

رییس اداره هواشناسی بندر آستارا افزود: کاهش چشمگیر دما در آستارا از عصر و بعد از ظهر امروز آغاز شده و تا ظهر پنجشنبه ادامه دارد.

 

وی با بیان‌اینکه در سطح شهر انتظار بارش برف ۲ الی ۱۰ سانتی‌متری داریم، تصریح‌کرد: در ارتفاعات نیز تا ۳۰ سانتی‌متر برف روی زمین می‌نشیند.

 

فرتوت‌نیا گفت: با کاهش دما و قطع بارش‌ها انتظار یخبندان صبحگاهی و شبانگاهی در آستارا را خواهیم داشت.

 

*آمادگی راهداران آستارا برای بازگشایی مسیرهای مواصلاتی

«رمضان دانش» نیز در این جلسه،اظهارکرد: سه اکیپ از نیروهای راهداری در مسیر آستارا به اردبیل، آستارا به تالش و همچنین مسیرهای روستایی آستارا مستقر بوده و آمادگی لازم را دارند.

 

رییس اداره راهداری و حمل و نقل‌جاده‌ای بندر آستارا با ‌بیان‌اینکه سوخت خودروهای راهداری تامین شده است، افزود: اولویت راهداری باز کردن راه‌های اصلی شهرستان آستارا است.

 

دانش بر همکاری بخش خصوصی در مواقع بحران برف تاکید کرد و گفت: نمک و ماسه به اندازه کافی در انبارهای راهدارخانه‌های آستارا دپو شده است.

 

*نیروهای شهرداری آستارا در آماده‌باش کامل هستند

«محمد کرم‌زادگان» نیز در این جلسه، افزود: ۱۵ تن نمک برای نمک‌پاشی در سطح شهر آستارا توسط شهرداری به منظور جلوگیری از یخبندان برف دپو شده است.

 

معاون شهردار بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: نیروهای شهرداری آستارا به همراه کلیه دستگاه سنگین و نیمه سنگین در آماده‌باش کامل هستند.

 

 

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: بارش برف بخش خصوصی بندر آستارا مدیریت بحران مدیریت بحران بندر آستارا بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۷۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت بحران استان یزد در آماده باش کامل است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد علی ملک زاده بافقی گفت: با توجه به هشدار نارنجی و همچنین بارش‌های زیاد و اینکه احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها در اکثر شهرستان‌های استان پیش بینی شده هشدارهای لازم داده شده و از همه دستگاه‌های اجرایی درخواست کردیم با آمادگی کامل انجام وظیفه کنند.

وی افزود: همچنین به همه شهروندان به خصوص ساکنان مناطق ییلاقی و کوهپایه ای استان نیز در خصوص جاری شدن روان آب و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها هشدار داده می‌شود تا از تردد و توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

ملک زاده اظهار داشت: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان باید همه ادارات خدمات رسان و همچنین دستگاه‌های اجرایی آمادگی صد در صدی را داشته باشند و هیچگونه کوتاهی و اهمال در این زمینه پذیرفتنی نیست چون با جان و مال مردم در ارتباط است.

اداره کل هواشناسی استان یزد، هشدار سطح نارنجی برای سه روز آینده صادر کرده و از بارش‌های سنگین باران و آبگرفتگی معابر، تگرک و تندباد و حتی شکستن درختان خبر داده است.

کد خبر 6085541

دیگر خبرها

  • سازماندهی بیش از ۴۰۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با سیل در یزد
  • ترک فعل احتمالی در مدیریت بحران پیگیری می‌شود
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • دستگاه‌ها دلیل عدم اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی را اعلام کنند
  • شناسایی ۸۳۱ مکان پرخطر در قم
  • مدیریت بحران استان یزد در آماده باش کامل است
  • دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟
  • کمک تهران به بلوچستان | چگونه آتش نشانان تهرانی به سیل زدگان چابهار کمک می‌کنند؟