Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@10:02:17 GMT

دبیر: پیگیر بیمه کشتی‌گیران هستیم

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۷۹۴۶

دبیر: پیگیر بیمه کشتی‌گیران هستیم

گروه استان‌ها- دبیر فدراسیون کشتی ایران گفت: پیگیر بیمه کشتی‌گیران هستیم هر چند وظیفه فدراسیون‌ نیست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، علیرضا دبیر عصر امروز در نشست هم‌اندیشی هیئت‌های کشتی  شهرستان‌های استان لرستان اظهار داشت: اگر امروز کشتی در کشور وضعیت خوبی ندارد از کم‌کاری من و تمام رؤسای هیئت است؛ توانایی من در این حد است که هفته‌ای دو روز به هر استان سرکشی کنم، به مجلس و بخش‌های مختلف بروم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتقاد شدید سرمربی تیم ملی کشتی ‌از دیدگاه استاندار لرستان ‌6 هزار کشتی گیر سازمان یافته در لرستان فعال هستندتوزیع ناعادلانه بودجه سبب کاهش کشتی‌گیران فعال در کشور شده است

دبیر گفت: زمانی که وارد این حوزه شدم 50، 60 میلیارد بدهی داشت که کم کم در حال پرداخت آن هستیم، یک سری ساخت و سازها را شروع کرده‌ایم و به برخی از حوزه‌ها هنوز ورود نکردیم؛ بحث بیمه مربیان را با اینکه وظیفه فدراسیون‌ها نیست دنبال می‌کنیم چون نمی‌توانیم دغدغه مربیان شهرستانی را نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه رؤسای هیئت‌ها با آموزش و پرورش تفاهم‌نامه امضا کنند تا حداقل بتوانید یک سالن از آموزش و پرورش بگیرید، خاطرنشان کرد: مربیان باید با شبکه‌های «آی.تی» آزمایش شوند ممکن است یک مربی سن بالایی داشته باشد اما از آمادگی بدنی خوبی برخوردار باشد.

رئیس فدراسیون کشتی ایران با اشاره به ضرورت آموزش پایدار، بیان کرد: هر موقع که بخواهید برای شما مربی می‌فرستیم که کار آموزش را انجام دهند هر چند وجود «غلامرضا محمدی» در لرستان یک فرصت است؛ باید روی مربیان خود کار کنید، هیچکس حق ندارد به توانایی‌های خود مغرور شود و ادعا کند که همه چیز را می‌داند و از آموزش باز بماند.

وی گفت: من یک فرد سیاسی نیستم وگرنه با استاندار بحث و جدل نمی‌کنم، برای من کشتی مهم است، وقتی که از فدراسیون کشتی بروم نماز شکر می‌خوانم اما تا روزی که هستم با تمام وجود کار می‌کنم.

دبیر افزود: من حقوق بگیر نیستم، همین الان هم که به لرستان آمدم بلیط سفرم را خودم پرداخت کردم درحالی که باید فدراسیون پرداخت می‌کرد، تنها رئیس فدراسیون تاریخ ایرانم که در این 18 ماه که همه هر هفته سفر می‌رفتند فقط یک سفر به قزاقستان آن هم با هزینه‌های خودم داشتم.

وی عنوان کرد: لرستان واقعاً ظرفیت بالایی دارد و ما هر کاری از دستمان بربیاید برای این استان انجام می‌هیم، در محله‌های محروم و شهرستان‌های کمتربرخوردار سال ورزشی باید بزنیم تا جوانان تفریح و اوقات فراغت سالم داشته باشند.

دبیر فدراسیون کشتی ایران خاطرنشان کرد: 5 میلیون کشتی‌گیر در کشور داریم که دولت توانایی استخدام همه آنها را ندارد مگر مدال آوران جهانی؛ وظیفه ما هم اعزام و برگزاری اردوست.

انتهای پیام/648/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۷۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، مرتضی زمانی مربی کشتی استان در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور شرکت کرد.
دومین کارگاه آموزشی سرمربیان پایه کشتی استان‌ها در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کمپ تیم‌های ملی شهید سلیمانی برگزار شد.
در این دوره که زیر نظر انستیتو کشتی برگزار و سرمربیان پایه استان‌های کشور در کارگاه‌های مختلف آموزشی از جمله سنجش و ارزیابی کشتی‌گیران پایه، چارچوب استعدادیابی، پیشگیری از آسیب‌های ورزشی، اصول و مبانی روانشناسی در کشتی‌گیران، تغذیه ورزشی و آموزش فنی در کشتی حضور یافتند.

دیگر خبرها

  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • معرفی رقبای کشتی گیران ایرانی‌ برای المپیکی شدن
  • پیام نماینده ولی فقیه در خوزستان برای افتخارآفرینی کشتی گیران خوزستان در مسابقات آسیا
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • کشتی‌گیران المپیکی در پاریس هم می‌درخشند؟
  • قدردانی کشتی‌گیران تیم ملی از رهبر انقلاب
  • اتفاق باورنکردنی؛ چاقوکشی مربیان در کشتی نونهالان! + ویدیو
  • بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها
  • یک مدال نقره و یک برنز سهم کشتی گیران فارسی در مسابقات آسیایی
  • اسماعیلی: کشتی گیران آسیایی در فرنگی پیشرفت زیادی داشتند