Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه المپیک دونتسک اکراین برای لژیونر ایرانی خود شهاب زاهدی که سابقه بازی برای پرسپولیس را هم در کارنامه دارد از ریوآوه پیشنهادی ۳۰۰ هزار یورویی دریافت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه ریوآوه پرتغال برای جذب شهاب زاهدی بهترین گلزن نیم‌فصل لیگ برتر اوکراین دست به کار شد.

باشگاه المپیک دونتسک پیشنهادی از ریوآوه پرتغال برای انتقال شهاب زاهدی، مهاجم ایرانی‌اش دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، باشگاه ریوآوه برای خرید شهاب زاهدی پیشنهاد مالی ۳۰۰ هزار یورویی به اضافه پرداخت ۳۰ درصد مبلغ انتقال بعدی‌اش را به المپیک دونتسک ارائه داد.

ریوآوه در تابستان امسال با فروش مهدی طارمی به پورتو چند میلیون یورو سود کرده بود و حالا دنبال دیگر لژیونر پرسپولیسی یعنی زاهدی است.

زاهدی به دنبال عقد قرارداد اولیه با زوریا لوهانسک برای پیوستن به این تیم در فصل تابستان به عنوان بازیکن آزاد مورد غضب سران المپیک دونتسک قرار گرفت. او ضمن بازماندن از اردوی المپیک دونتسک در ترکیه اکنون در تیم دوم این باشگاه تمرین می‌کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ریوآوه شهاب زاهدی لژیونر پرسپولیسی ریوآوه شهاب زاهدی لژیونر پرسپولیسی لژیونرهای پرسپولیس مهدی طارمی المپیک دونتسک شهاب زاهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۷۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانس‌هایی از مقیمان ناکجا

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 بازدید 5 فیلم مقیمان ناکجا به کارگردانی و نویسندگی شهاب حسینی بر پایه مهمان‌سرای دو دنیا اثر اریک امانوئل اشمیت محصول سال 1396 است. جوانی به ناگاه وارد یک مهمانسرا میشود؛ مهمانسرایی غریب که معلوم نیست کجاست اما هرچه بیشتر بر مختصات مهمانسرا تأمل می‌کند بیشتر آشکار می‌شود که جوان در جایی بین مرگ و زندگی قرار گرفته است. پریناز ایزدیار، شهاب حسینی، آرمان درویش، احمد ساعتچیان، ناهید مسلمی، غزال نظر، تنی آواکیان و مهدی حسینی در این فیلم مقابل دوربین علی قاضی بازی کردند. مهدی حسینی موسیقی متن این فیلم را ساخت و شهاب حسینی این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • به پرسپولیسی‌ها بگویید وزیر ورزش قبلی رفته و وزیر جدید آمده است | آنها هنوز به دنبال جام هستند؟
  • سکانس‌هایی از مقیمان ناکجا
  • تمجید تیم فوتبال پورتو از مهدی طارمی با یک لقب جدید
  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران مشخص شد | دو پرسپولیسی در بین باارزش‌ترین‌ها
  • شهاب زاهدی از لیست آویسپا برای جدال با ماتسوموتو یاماگا خط خورد
  • طارمی جزو 10 لژیونر برتر هفته آسیا
  • درخشش فوق العاده شهاب زاهدی در تیم ژاپنی کار دستش داد
  • دلیل خط خوردن شهاب زاهدی مشخص شد
  • مهدی طارمی جزو ۱۰ لژیونر برتر هفته آسیا