Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کیامرث حاجی زاده عصر چهارشنبه در بازدید از فرودگاه شهر یاسوج و جمعه بازار افزود: فرودگاه یاسوج نسبت به بسیاری از فرودگاه‌های کشور وضعیت مطلوب‌تری دارد.

وی با بیان اینکه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نسبت به جمع آوری گاردریل ها برای ساماندهی بلوار ورودی فرودگاه اقدامات لازم را انجام دهند، گفت: انتظار می‌رود شهرداری نسبت به بهسازی و ساماندهی فضای سبز و بلوار ورودی فرودگاه اقدامات لازم را نیز انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی زاده افزود: همکاری بین بخشی موجب موفقیت و تسریع در امور می‌شود و در رفع مشکلات فرودگاه به طور قطع تمامی دستگاه‌های مورد نظر همکاری لازم را خواهند داشت.

وی اظهار داشت: موقعیت جغرافیایی این استان یک نقطه قوت بوده و بازدید امروز با هدف ارزیابی زیر ساختهای فرودگاهی استان انجام شد.

حاجی زاده افزود: افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج خواسته به حق مردم بوده و تثبیت پروازها در فرودگاه جزو مهم‌ترین خواسته‌های مردم است.

کد خبر 5126954

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کهگیلویه و بویراحمد بازدید از پروژه ها یاسوج ویروس کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا شهرکرد گرگان عکس استانها شهرستان کرج ایام فاطمیه بوشهر شیوع کرونا عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س شهادت حضرت زهرا س زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۷۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی و سیل آبشار یاسوج/ رعایت نکردن حریم رودخانه خسارات به بار آورد+ فیلم

باران شدید یک و نیم روز گذشته آبگرفتگی و سیل را از آبشار یاسوج روانه این شهر کرد.

به گزارش خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، دانیال ولوی مقدم، بعد از دو شبانه روز نزول رحمت الهی سیلی خروشان آبشار یاسوج را درگیر کرد و آسیب جدی به زیر ساخت های این مکان تفریحی و باغات و امکان گردشگری وارد شد.

نکته حائز اهمیت این است که متاسفانه مالکان باغات حریم رودخانه را رعابت نکرده و باعث آسیب جدی به زیر ساخت‌های این مکان تفریحی و گردشگری شدند، از این رو ضرورت دارد که مسئولین در این زمینه نظارت بیشتری بر حریم رودخانه های استان داشته باشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 خوشبختانه سازمان مدیریت بحران، شهرداری، آتش نشانی و نیروهای نظامی و انتظامی از ابتدا در حالت آماده باش کامل بودند و مدیریت نسبتا خوبی داشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • دهیاران برای توسعه پایدار در روستاهای دشتستان تلاش کنند
  • توسعه فرودگاه گرگان مطابق استانداردهای تعریف شده است
  • نصب المان‌های ویژه در شلوغ‌ترین میدان شهر یاسوج
  • هشدار جدی مدیریت بحران استان تهران به پایتخت‌نشینان
  • فراهم شدن فضای خلق ایده‌های جدید تفریحی و گردشگری در اصفهان
  • تسریع روند توسعه کشور با سپردن امور مختلف به مردم 
  • خسارت سیلاب در کهگیلویه و بویراحمد ارزیابی می‌شود
  • تأکید مخبر بر تسریع در عملیات جاده‌سازی محور کندوان
  • شبکه ارتباطی سراسر کشور به صورت پایدار مشغول به فعالیت است
  • آبگرفتگی و سیل آبشار یاسوج/ رعایت نکردن حریم رودخانه خسارات به بار آورد+ فیلم