Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک موزه در پاریس قبل از مراسم تحلیف جو بایدن مجسمه ترامپ را روانه انبار کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از آرتی، مسوولان موزه گریفین در پاریس که مجموعه‌ای از مجسمه‌های مشهورترین افراد دنیا را در خود جای داده است، قبل از مراسم تحلیف جو بایدن، رییس جمهور جدید آمریکا، مجسمه دونالد ترامپ، رییس جمهور پیشین را از  موزه خارج و به انبار منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجسمه مومی دونالد ترامپ به انباری این موزه و در کنار مجسمه‌هایی از شخصیت های مشهور که در گذشته در سالن‌های موزه برای تماشاگران به نمایش گذاشته شده بودند، قرار گرفت.

مجسمه ترامپ قبل از فرستاده شدن به انبار مقابل مجسمه امانوئل ماکرون قرار داشت؛ همچنین ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه و ملکه الیزابت دوم نیز در کنار مجسمه مومی ترامپ ایستاده بودند.

بر اساس این گزارش، بلافاصله پس از اعلام خبر پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، یکی از متخصصان این موزه شروع به ساخت مجسمه جو بایدن کرده است. گفته شده ساخت مجسمه رییس جمهور جدید آمریکا حدود دو ماه زمان می‌برد.

کارکنان موزه اعلام کرده بودند که مجسمه ترامپ یکی از پر دردسرترین مجسمه‌های موزه و نگهداری از آن کار سختی بوده است؛ زیرا بسیاری از بازدیدکنندگان علاقه زیادی به سلفی انداختن با مجسمه ترامپ داشه‌اند.

لینک کوتاه: asriran.com/003DLo

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مجسمه ترامپ رییس جمهور جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۸۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، در گفتگو با مقاماتی از اروپا، اوکراین را بخشی از روسیه خواند. این مطلب توسط وال استریت ژورنال گزارش شده است.

به نوشته این نشریه، ترامپ پیش از این بار‌ها از حمایت واشنگتن از کی یف شکایت کرده بود. این روزنامه به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که او در گفتگو با مقامات اروپایی، اوکراین را "اوکراین آنها" و "بخشی از روسیه" خواند.

پیشتر روزنامه گاردین به نقل از فیونا هیل، مدیر سابق امور روسیه در شورای امنیت ملی آمریکا، نوشت که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در دوران ریاست جمهوری خود نتوانست با این ایده که اوکراین یک کشور مستقل است کنار بیاید. خاطرنشان شد که رئیس جمهور سابق آمریکا به صراحت گفته است که اوکراین و کریمه باید بخشی از روسیه باشند. دونالد ترامپ همچنین اعلام کرد که در صورت پیروزی در انتخابات آتی، می‌تواند از روز بعد مذاکرات روسیه و اوکراین را آغاز کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • بایدن: اوکراین نیمی از اراضی خود را از روسیه پس گرفته است
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است