Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده هوانیروز ارتش ماموریت ها و عملیات های پشتیبانی رزمی این یگان را در جریان رزمایش اقتدار ۹۹ نزاجا تشریح کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از  روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تیپ های حرفه ای و نیروی مخصوص نیروی زمینی ارتش در این رزمایش توسط بالگردهای ترابری و پشتیبانی هوانیروز و هواپیماهای سی۱۳۰ نهاجا در نوار ساحلی و مناطق هدف فرود می آمده و به اجرای ماموریت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیر قربانی ادامه داد: در این رزمایش چتربازان نیروی مخصوص ارتش جمهوری اسلامی ایران از روی بالگرد های شنوک در حال پرواز در دریا فرود آمده و اجرای ماموریت کردند؛ همچنین عملیات هلی برن نیروهای ویژه در منطقه ساحلی توسط ۱۲ فروند بالگرد کبرا با موفقیت انجام شد.
فرمانده هوانیروز ارتش افزود: از دیگر عملیات های مهمی که در جریان این رزمایش انجام گرفت اجرای هلی‌برن نیروهای واکنش سریع و انهدام اهداف ثابت و متحرک در تاریکی شب بود که با موفقیت انجام شد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رزمايش ارتش جمهوري اسلامي ايران نيروي هوايي ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۸۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی گفت: از روز شنبه ۲۵ فروردین ماه طرح نور (طرح تکریم عفاف و حجاب) در سطح استان اجرا شد و مردم همراهی بسیار خوبی با نیروی انتظامی در راستای اجرای این طرح داشتند.
سردار رفیعی‌کیا افزود: نیروی انتظامی بر اساس موازین اخلاقی و حقوق شهروندی و تکالیف قانونی اقدام می‌کند و تاکنون مورد خاصی در راستای اجرای این طرح نبوده است.
او گفت: طرح‌های چهارگانه ناظر در طول سال اجرا می‌شود، اما در ماه‌های اخیر از نظر پوشش مواردی در برخی نقاط محدود استان مشاهده و همزمان با کشور این طرح اجرا شد.
فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی افزود: رویکرد نیروی انتظامی در اجرای این طرح ایجابی است به عبارتی به دنبال تشکیل پرونده، برخورد‌های سلبی و قهرآمیز نیستیم.
سردار رفیعی‌کیا با بیان اینکه بیش از ۹۸ درصد افرادی که مورد تذکر پلیس قرار می‌گیرند تمکین می‌کنند، گفت: خودرو‌هایی که راننده و سرنشین رعایت موازین شرعی و حجاب اسلامی نداشته باشند برای آنها پیامک ارسال می‌شود.
او افزود: در طرح نور گروه‌های مردمی، سازمان‌های مردم نهاد و آمران به معروف همکاری خوبی داشتند و قدردانی ویژه را از خانم‌ها دارم که همراهی خوبی می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نخستین قربانی اقتدار مقاومت در سرزمین‌های اشغالی/ آهارون هالیوا کیست؟
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • امیر محمودی: جوانان ما به تهدیدات پاسخ قاطع خواهند داد/ غزه در مقابل تمام دنیا ایستاده است + فیلم
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • نخستین قربانی اقتدار مقاومت در سرزمین های اشغالی
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی
  • چهره‌های ایرانی که کابوس نتانیاهو شده‌اند + عکس
  • تصاویر رزمایش آذربایجان در منطقه نخجوان