Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-19@04:09:58 GMT

(ویدیو) خلاصه بازی پیکان 2 - 3 مس رفسنجان 1 بهمن 99

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۸۲۹۷

خلاصه بازی پیکان 2 - 3 مس رفسنجان کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فرارو

کلیدواژه: گیتی موسوی لیونل مسی پیکان مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۸۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربیعی: در رختکن نصف تیم گریه می‌کرد

به گزارش ورزش سه، محمد ربیعی سرمربی ذوب آهن پس از پایان بازی با مس رفسنجان به گفتگو با خبرنگاران پرداخت و در ابتدا به تمجید از مجموعه مس رفسنجان و خاطرات حضور خود در این باشگاه پرداخت و پس از آن شرایط تیم فوتبال ذوب آهن در این مسابقه و دیدارهای اخیر را شرح داد.

ربیعی در ابتدای صحبت های خود عنوان کرد: خوشحالم چهره‌هایی را میبینم که چهار سال در خدمت آنها بودم، جدا از بازی برای من لذت داشت که ورزشگاه جدید مس را دیدم، به دوران من نرسید اما خوشحال شدم که به عنوان تیم رقیب اینجا حضور داشتم. ورزشگاه بسیار خوب، مدرن، با کیفیت چمن عالی برای شهر رفسنجان بماند، وظیفه خودم می‌دانم که از مردم شهر رفسنجان تشکر کنم. به خاطر لطف دیروز و امروز و هم چهار سال اینجا جز محبت و خوبی از مردم رفسنجان ندیدم، اگر کاری در این چهار سال برای مجموعه مس کردم دو برابرش را مردم و مجموعه مس نسبت به من انجام داد و مدیون آنها هستم.

ویدئو: 327755

خسته نباشید می‌گویم به هر دو تیم، بازی را خیلی خوب شروع کردیم و طبق برنامه‌هایی که داشتیم به گل هم رسیدیم. در فرصت‌های بسیار کمی که به حریف دادیم جریمه شدیم. گل اول مس از فاصله خیلی دور زده شد که می‌توانستیم این گل را نخوریم. در نیمه دوم هم با اینکه مالکیت بیشتر در اختیار تیم مس رفسنجان بود و طبیعی هم بود،محورها را بسته بودیم و در ضدحملات اگر بیشتر دقت کرده بودیم به فضای پشت دفاع آنها می‌رسیدیم و می‌توانستیم کار را تمام کنیم، روی دو توپ برای مس رفسنجان موقعیت ایجاد شد که یکی را گل کردند و یکی هم شهباززاده با سر به بالای دروازه فرستاد بازی کم موقعیتی برای دو تیم بود اما پر گل از آب درآمد.

سرمربی ذوب آهن اصفهان افزود:خوشحالم برای تیم ذوب آهن، از ۱۰ بازی خارج از خانه ۲۰ امتیاز گرفتیم. درست است که بازی قبلی را در خانه باخته بودیم دوست داشتیم در این بازی به پیروزی برسیم اما اگر از زاویه دیگر نگاه کنیم مساوی برابر مس که پنجم سال قبل بوده و تیم پرمهره ای است، مربیان خوبی دارد، ما از یک بازی سخت امتیاز گرفتیم اما چون می توانستیم برنده این بازی باشیم ناراحت کننده است، باید روند امتیازگیری در بازی‌های داخل از خانه را بهتر کنیم.

ربیعی ادامه داد: تیم به یک استراحت نیاز داشت و در این مدت از لحاظ ذهنی و روانی تحت فشار بوده و در این تعطیلات نوروز برای استراحت بازیکنان با بدن های سرحالی بازگردند تا شرایط بهتری بعد از تعطیلات داشته باشیم.

سرمربی ذوب آهن اصفهان درباره اینکه تیمش برای حفظ نتیجه بازی کرد گفت: ما خیلی تاکید داشتم در نیمه دوم هم ارسال را ادامه دهیم اما عملکرد تاکتیک پرس عملکرد انرژی بری است و نحوه گل مس رفسنجان چیزی است که من در آن سعی کردم تغییر هم بدهم، من جایگزین جدی برای بازیکنانم ندارم، ما 16 بازیکن بزرگسال دارم، بازیکنان رده امید به تیم اضافه شدند، ما مجبور شدیم مصلح را به سمت چپ بیاوریم، امیرحسین جدی را به سمت راست ببرم و سعید کریمی به دفاع وسط منتقل شود، یک لحظه بر علم بر اینکه در نیمه و جریان مسابقه تاکید داشتم بازیکنانم اشتباه کردند، درسته مس مالکیت داشت اما همه ارسال های آنها را پوشش دادیم و موقعیت چندانی به آنها ندادیم.

ربیعی در پاسخ به خبرنگاری که از او بابت حضورش در مس تشکر کرد گفت: همیشه موافق و مخالف وجود دارد. دیروز خیلی‌ها از من قدردانی کردند و خیلی‌ها هم ممکن است با شخص بنده حال نمی‌کردند اما مسئولیت من بود که این تیم را چهار هفته قبل از پایان لیگ یک به لیگ برتر آوردم و در سه سال حضورم این تیم را هشتم، ششم و پنجم کردم و سعی کردم سیر صعودی برای مس ایجاد کنم. خوشحالم از ترکیب ۱۱ نفره مس ۶ یا ۷ نفر از بازیکنان سال قبل بودند، من در سال گذشته به محمد اکبری بازی دادم و تبدیل به بازیکن خوبی برای مس شده، من تیم مس را قلباً دوست دارم و برای او همیشه آرزوی موفقیت می‌کنم.

او ادمه داد: یک ارتباط کاملا دو طرفه بین من و مس در جریان بود، الان هم سعی می‌کنم روند ذوب آهن را نسبت به فصول قبل بهتر کنم. ما بازی را هفته قبل واگذار کردیم که تیم حریف به محوطه جریمه ما نیامد اما ما ۲ بر صفر باختیم. فوتبال همین است.یک قسمت ذوب آهن خوب است آن هم بازی های خارج از خانه است و باید این روند را در بازی های داخل خانه هم انجام دهیم.

او در انتهای صحبت های خود عنوان کردم: از هواداران باشگاه ذوب آهن در پایان سال عذرخواهی میکنم،  در ذهنم برای آنها فضای بهتری را جستجو می‌کردم، شاید این را بدانند که من و شاگردانم بسیار برای مجموعه اصیل با بیش از 50 سال سابقه ذوب آهن تلاش می‌کنیم، الان در رختکن نصف تیم گریه می‌کرد و این حس بسیار خوبی است و خوشحالم که این حس در تیم من وجود دارد.

دیگر خبرها

  • تساوی مس رفسنجان برابر ذوب آهن
  • ربیعی: در رختکن نصف تیم گریه می‌کرد
  • خلاصه بازی پرسپولیس 2-0 پیکان (لیگ برتر ایران 1402/03)
  • (ویدئو) خلاصه بازی پرسپولیس ۲ - پیکان ۰
  • خلاصه بازی پرسپولیس ۲ - پیکان ۰ (فیلم)
  • خلاصه بازی ذوب‌آهن و مس رفسنجان + فیلم
  • خلاصه بازی پرسپولیس و پیکان + فیلم
  • فیلم/ خلاصه بازی پرسپولیس ۲ - پیکان ۰
  • خلاصه بازی پرسپولیس ۲ - ۰ پیکان
  • خلاصه بازی پرسپولیس 2 - پیکان 0