Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال ایران امروز (چهارشنبه) با ۶ بازی به میزبانی تهران درحال برگزاری است. در مسابقات ظهر تیم‌های سپاهان و هراز حریفان خود را شکست دادند.

در سالن فدراسیون، سپاهان در سه ست پیاپی و با امتیازات مشابه ۲۵ بر ۲۱ مقابل تیم قعرنشین آذرباتری ارومیه به پیروزی رسید. سپاهان با این پیروزی همچنان با ۱۶ برد و ۴۷ امتیاز در رده نخست جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حساس‌ترین بازی هفته که در خانه والیبال برگزار شد، هراز با نتیجه سه بر ۲ مقابل سایپا به برتری رسید. ست‌های اول و دوم این بازی با امتیازات ۳۱ بر ۲۹ و ۳۰ بر ۲۸ به سود هراز و ست‌های سوم و چهارم با امتیازات ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۲ به نفع سایپا به پایان رسید و کار به ست سرنوشت‌ساز پنجم کشید. در این ست هم هراز بود که ۱۵ بر ۱۰ پیروز شد و به یک برد مهم در جدول رده‌بندی دست یافت. این مسابقه دقایقی به دلیل قطعی برق سالن متوقف شده بود.

با این نتیجه هراز با ۱۶ برد و ۴۵ امتیاز به صورت موقت و پیش از برگزاری مسابقه شهرداری ارومیه و شهرداری قزوین به رده دوم صعود کرد. سایپا هم با ۱۳ برد و ۴۱ امتیاز، نسبت به هفته گذشته یک پله پایین رفت و در رتبه ششم قرار گرفت.

نتایج و برنامه مسابقات هفته ۲۲ لیگ برتر والیبال

فولاد سیرجان ۳ - خاتم اردکان صفر

راه‌یاب ملل کردستان صفر - شهرداری ورامین ۳

سایپا تهران ۲ - هراز آمل ۳

آذرباتری ارومیه صفر - سپاهان اصفهان ۳

ساعت ۱۷، خانه والیبال، پیکان تهران - شهداب یزد

ساعت ۱۷، سالن فدراسیون، شهرداری ارومیه - شهرداری قزوین

هورسان رامسر و شهرداری گنبد در این هفته استراحت داشتند.

برچسب‌ها لیگ برتر والیبال تیم والیبال سایپا تیم والیبال سپاهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال تیم والیبال سایپا تیم والیبال سپاهان لیگ برتر والیبال تیم والیبال سایپا تیم والیبال سپاهان اخبار کنکور لیگ برتر والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۸۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته هفدهم لیگ برتر هندبال؛ طلایی‌ها هم مغلوب مس بدون شکست شدند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هفته هفدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران امروز، شنبه ۲۵ فروردین با برگزاری ۶ دیدار به پایان رسید که طی آن صنعت مس از سد فولاد مبارکه سپاهان گذشت، گیتی‌پسند برنده دربی اصفهان شد، شهیدشاملی کازرون برابر زغال سنگ طبس به پیروزی رسید و نفت و گاز گچساران پیکان را از پیش رو برداشت.    در مهمترین دیدار هفته هفدهم صنعت مس کرمان مهمان فولاد سپاهان بود که نارنجی پوشان در یک بازی برابر و نزدیک توانستند میلیمتری و تنها با یک گل بیشتر تعداد پیروزی‌های خود را به ۱۶ برسانند و دست پر به کرمان برگردند.   نیروی زمینی شهید شاملی کازرون نیز که میزبان زغال سنگ طبس بود، ۲۹ بر ۲۳ حریف خود را شکست داد و ۲ امتیاز این بازی را در خانه نگه داشت.   گیتی پسند‌ها نیز در دربی اصفهان میهمان پرواز بودند که برنده از زمین خارج شدند.   در دیگر بازی‌های هفته هفدهم نفت و گاز گچساران و پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد نیز مقابل حریفان خود پیروز شدند.   نتایج کامل دیدار‌های هفته هفدهم به این شرح است: هفته هفدهم – شنبه – ۲۵ فروردین ۱۴۰۳: فولاد مبارکه سپاهان ۲۶ - صنعت مس کرمان ۲۷ نفت و گاز گچساران ۲۸ - پیکان خراسان ۲۳ پرواز هوانیروز اصفهان ۱۸ - گیتی پسند اصفهان ۲۲ نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۲۹ - زغال سنگ طبس ۲۳ آلومینیوم اراک ۲۸ - فرازبام خاییز دهدشت ۲۷ فولاد سپاهان نوین ۲۵ - پلیمر خلیج فارس خرم آباد ۲۶     با این نتایج مس با ۳۴ امتیاز صدرنشین باقی ماند و تیم‌های نیروی زمینی شهیدشاملی کازرون و گیتی‌پسند با ۲۹ امتیاز دوم و سوم جدول رده بندی قرار دارند.   فولاد مبارکه سپاهان با ۲۴، زغال‌سنگ طبس و پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با ۲۳، نفت و گاز گچساران با ۲۰، پیکان خراسان با ۱۲، سپاهان نوین با ۱۰، آلومینیوم اراک با ۷، پرواز هوانیروز با ۶ و فراز بام‌خائیز دهدشت با ۴ امتیاز در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.    هفته هجدهم لیگ سی و ششم ۳۰ فروردین برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • سایپا نوار پیروزی‌های خیبر صدرنشین را پاره کرد
  • سپاهان و پرسپولیس هستند، استقلال نیست | بهترین‌ها بدون صدرنشین
  • خیبر خرم‌آباد در اندیشه صعود به لیگ برتر/ جدال با سایپا برای تداوم صدرنشینی
  • هنرمندان برتر آذربایجان غربی در «جشن هنر انقلاب» مورد تقدیر قرار گرفتند
  • پدیده سپاهان دیر بازی کرد، کازان باخت
  • تداوم صدرنشینی آپوئل در شب نیمکت‌نشینی مهری
  • 12 مسابقه و تنها سه پیروزی: خبری از آن تیم مخوف نیست!
  • هفته هفدهم لیگ برتر هندبال؛ طلایی‌ها هم مغلوب مس بدون شکست شدند
  • تداوم صدرنشینی مس در لیگ برتر هندبال
  • پیش‌بینی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران!