Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اعلام کمیته امداد امام خمینی از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۷ هزار حامی به‌صورت ماهانه کمک‌های نقدی خود را به‌حساب ایتام و کودکان دارای سرپرست ازکار افتاده واریز کردند.

از ابتدای سال جاری تاکنون حامیان طرح اکرام و محسنین ۲۴میلیارد و ۱۲۸ میلیون تومان به‌حساب فرزندان معنوی خود واریز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۱ هزار و ۵۶۲ نفر هم‌ اکنون از کمک‌های مستقیم حامیان بهره‌مند هستند که از این تعداد شش هزار و ۱۶۸ فرزند ایتام و پنج هزار و ۳۹۴ فرزند طرح محسنین  هستند.

این طرح باهدف تأمین نیازمندی‌های کودکان نیازمند درزمینه تحصیلی، معیشتی، درمان و کمک‌های خاص اجراشده است.

بیشتربخوانید

تحریم کردن آمریکا هیچ تاثیری در عملکرد ستاد اجرایی ندارد اختصاص اعتبار ۸۷ میلیارد ریالی برای کمک هزینه معیشتی مددجویان آیین رونمایی از علامت جمعی احسان به عنوان اولین علامت جمعی فرش

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حامیان طرح اکرام ومحسنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۸۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهامداران عدالت بخوانند؛ سود سهام عدالت این افراد واریز نمی‌شود!

واریز دومین مرحله سود سهام عدالت آغاز شده است، اما هنوز برخی از افراد سود خود را دریافت نکردند دلیل چیست؟

به گزارش اقتصاد آنلاین، سود سهام عدالت طی روز‌های گذشته به حساب مشمولان واریز شد در این مرحله به حساب ۴۳ میلیون و ۸۲۵ هزار و ۲۱۰ سهامدار سود واریز شد.

مبلغ سود پرداختی با توجه به میزان سبد سهام عدالت هر سهامدار متفاوت بود. دارندگان سبد سهام عدالت ۴۹۲ هزار تومانی مبلغ ۴۴۶ هزار تومان، ۵۳۲ هزار تومانی مبلغ ۴۸۲ هزار تومان و سبد سهام یک میلیون تومانی ۹۰۶ هزار تومان سود دریافت خواهند کرد.

دلیل واریز نشدن سود سهام عدالت

سود سهام عدالتی که برای برخی مشمولان واریز نخواهد شد که در همین راستا شرکت سپرده سرمایه‌گذاری مرکزی اعلام کرد: سود سهام عدالت برای افراد به شش دلیل واریز نمی‌شود از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

همچنین باغستانی مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی می‌گوید: بیش از یک میلیون سهامدار سهام عدالت همچنان با مشکل شماره شبای معتبر روبرو هستند که این افراد می‌توانند با ثبت نام در سامانه جامع اطلاعات مشتریان Sejam.ir در فرآیند دریافت سود در دوره‌های بعدی قرار گیرند.

گفتنی است، سود سهام عدالت وارث هم متناسب از زمانی که تشکیل پرونده داده‌اند پرداخت می‌شود و تا به امروز سود سهام عدالت ۳۶۰ هزار نفر پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • بیش از ۶ هزار یتیم و محسنین خراسان‌جنوبی نیازمند حمایت بیشتر
  • وجود بیش از ۱۰ هزار یتیم و محسنین در خراسان جنوبی
  • بیش از ۶ هزار یتیم و محسنین خراسان‌جنوبی نیازمند حمایت هستند
  • حمایت ۲۷ هزار حامی از فرزندان ایتام در خراسان شمالی
  • ۸۰۰۰ یتیم و فرزند محسنین در انتظار سخاوت مردم نوعدوست و نیکوکار استان البرز
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ سود سهام عدالت این افراد واریز نمی‌شود!
  • سایه پدرانه ۲ هزار حامی جدید بر سر کودکان ایتام
  • هشت هزار یتیم و فرزند محسنین در انتظار سخاوت مردم البرز 
  • بیش از ۶۶۷ هزار نفر از خراسان جنوبی سهام‌دار سهام عدالت هستند
  • برای این افراد سود سهام عدالت واریز نشد