Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علیرضا دبیر عصر امروز در اهالی کشتی این شهرستان با بیان اینکه جیره‌خور کسی جز اهل‌بیت علیهم السلام نیستم، اظهار کرد: در سفری که به سمنان داشتیم، استاندار استان با وجود اینکه کشتی‌گیر ندارد، 2 میلیارد تومان و فرماندار 250 میلیون به هئیت این ورزش کمک کرد.

وی خاطرنشان کرد: اما در لرستان داشتند جیب ما رو هم می‌زدند، گفتم که 60 میلیارد تومان بدهکارم، بدانید که در کدام استان هستید یکی از بدبختی‌هایتان همین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون کشتی با بیان اینکه کشتی‌گیران لرستانی بایستی با هم متحد و همدل شوند، افزود: هر چه کشتی‌گیرهای استان با هم دعوا کنند، ورزش کشتی از این بدتر خواهد شد.

دبیر با انتقاد از اینکه مدیرکل ورزش لرستان بر اساس پروتکل‌ها وظیفه استقبال از رئیس فدراسیون را داشت اما حضور پیدا نکرد، گفت: در جلسه‌ای که داشتیم، وی در میانه جلسه را ترک کرد، این موضوع را به نمایندگان استان در مجلس خواهم گفت.

وی بیان داشت: در هنگام انتصاب‌ها دقت کنید چه کسی برای مدیریت انتخاب می‌شود، تجربه ثابت کرده که سپاه بسیار دلسوزتر از مدیران دستگاه‌های دولتی هستند، از این‌رو انتظار دادیم سپاه لرستان در زمینه حمایت از کشتی ورود پیدا کند.

رئیس فدراسیون کشتی بر جذب افراد به سمت ورزش تاکید و تصریح کرد: در همین راستا رووسای هیئت‌ها با آموزش‌وپرورش تفاهم‌نامه امضا کنید،  امکانات و منابع مالی وجود دارد، اما در بسیاری از موارد تلاش کافی وجود ندارد.

دبیر با بیان اینکه کارت‌های مربی‌گری فعلی جمع‌آوری و به صورت کارت ملی صادر خواهند شد، گفت: رده سنی فعالیت و درجه مربیان در هر کارتی درج خواهد شد و به این ترتیب جلوی تقلب و کارت‌های میلیونی جمع خواهد شد.

وی ادامه داد: همه موارد در فدراسیون بایستی شفاف باشد، سفارش هیچ کسی پذیرفته نمی‌شود، مربی‌ها بایستی سالانه چندین بار با شبکه‌های نرم‌افزاری آزمایش شوند.

رئیس فدراسیون کشتی با تاکید بر ضرورت آموزش پایدار، اظهار داشت: مربیانی که در باشگاه‌ها تمرین نمی‌دهند، کارت دور مربی‌گری آن‌ها دچار مشکل خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کشتی سپاه ورزش لرستان رئیس فدراسیون خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۸۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور حمایتی اعضای مجمع شطرنج در وزارت ورزش

به گزارش خبرنگار مهر، طولانی شدن دوره سرپرستی در فدراسیون شطرنج اعتراض برخی از اعضای مجمع این فدراسیون را به همراه داشته است طوریکه حدود ۱۵ نفر از آنها امروز سه شنبه (۲۸ فرودین) به محل وزارت ورزش رفتند تا درخواست رسمی خود برای برگزاری زودتر انتخابات این فدراسیون را مطرح کنند.

البته که برگزاری انتخابات فدراسیون شطرنج با حضور شادی پریدر سرپرست فعلی فدراسیون، خواست اعضایی است که به وزارت ورزش رفتند اگرچه آنها اصلا اجازه ورود به وزاتخانه را پیدا نکردند تا با وزیر یا یکی از معاونانش ملاقاتی داشته باشند.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرده که شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش مانع از ورود اعضای مجمع فدارسیون شطرنج به داخل وزارتخانه شده است و همین مسئله معطلی آنها در خارج از ساختمان را به همراه داشته است.

فدراسیون شطرن از خرداد سال گذشته و با استعفای حسن تامینی وارد دوره سرپرستی شد. شهرام عظیمی از ۲۳ خرداد سرپرست این فدارسیون شد اما درادمه و از ۲۷ آذر این مسئولیت به شادی پریدر سپرده شد.

کد خبر 6079667

دیگر خبرها

  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد
  • هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم
  • هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم کرد
  • کیومرث هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش
  • حضور حمایتی اعضای مجمع شطرنج در وزارت ورزش
  • صدیقی: حضور این حجم از تماشاگر در اسفراین اتفاق کم‌نظیری بود