Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، اسحاق جهانگیری در این جلسه با تاکید بر لزوم تامین دارو و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به ویژه در ایام پایانی سال و شب عید، گفت: لازم است از هم اکنون برنامه ریزی ها و پیش بینی های لازم برای ایام عید و ماه مبارک رمضان انجام شود تا دغدغه ای برای تامین کالاهای مورد نیاز مردم وجود نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه که وزیر جهاد کشاورزی، رییس کل بانک مرکزی، رییس سازمان غذا و دارو، دبیر ستاد تنظیم بازار و مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران نیز حضور داشتند، گزارشی از شرایط بازار و کالاهای اساسی ارائه شد.

رییس سازمان غذا و دارو و همچنین دبیر ستاد تدابیر ویژه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز گزارشی از آخرین وضعیت تخصیص ارز مورد نیاز دارو و تجهیزات پزشکی ارائه کردند و به تشریح نیازهای ارزی حوزه بهداشت و درمان پرداختند.

در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر در خصوص نیاز ارزی کالاهای اساسی و دارو، راهکارهای تامین ارز برای ماه های پایانی امسال و همچنین سال 1400 مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

پربیننده ترین سیگنال بایدن به بازار ارز دروغ بزرگ یارانه برنامه‌های بایدن در صد روز نخست ریاست جمهوری برخورد قاطعانه مجلس با مسئولین خاطی بازار سرمایه/ نرخ ارز باید طبق سازوکارهای اقتصادی تعیین شود اعتبار رییس بانک مرکزی به تعدیل نرخ ارز است/ بخشی از پول‌های بلوکه شده، آزاد شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری کالاهای اساسی مورد نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۸۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع انحصار تأمین داروی فاکتور ۸

معاون برنامه‌ریزی اداره کل داروی سازمان غذا و دارو از رفع انحصار تامین فاکتور ۸ و نزدیک شدن به خودکفایی در تولید این دارو، خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ناصر هیراد؛ معاون برنامه‌ریزی اداره کل داروی سازمان غذا و دارو از رفع انحصار تامین فاکتور 8 و نزدیک شدن به خودکفایی در این زمینه، خبر داد و اظهار کرد: در سال 1402 با ورود یک شرکت دانش بنیان دیگر به حوزه تولید فاکتور 8، انحصار آن رفع و تامین این دارو به شرایط پایداری رسید.

وی با بیان اینکه تولید فاکتور 8 نوترکیب یک شرکت دانش بنیان در مرداد 1402 وارد بازار شد، افزود: داروهایی نظیر سیکلوفسفوماید، توپوتکان، ملفالان، وین کریستین، وین بلاستین و شربت سل سپت که همواره طی دو سال گذشته با کمبود روبرو بودند، در سال گذشته به میزان کافی وارد کشور شده است.

120000 ویال داروی فاکتور8 ایرانی تا هفته آینده وارد بازار می‌شود

به گزارش تسنیم، داروی فاکتور 8 برای جلوگیری از خونریزی در افراد مبتلا به هموفیلی مورداستفاده قرار می‌گیرد. کمبود در تأمین داروی بیماران هموفیلی از سال گذشته به دلیل مشکلات واردات و مشکل شرکت تولیدکننده داخلی که تامین‌کننده کل بازار فاکتور 8 نوترکیب است آغاز شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگ برنده ایران در تامین امنیت غذایی/انبارها پُر از کالاست
  • تامین ارز صنایع ،دارو و کالاهای اساسی از مرز ۱.۹ میلیارد دلار گذشت
  • اختصاص ۴۲۶ میلیون دلار ارز به کالاهای اساسی و دارو
  • برنج و شکر با قیمت مصوب عرضه می‌شود/ توزیع کالاهای اساسی طبق روال سابق
  • فراوانی کالا‌های اساسی راهبرد ستاد تنظیم بازار قم است
  • رفع انحصار تأمین داروی فاکتور ۸
  • وضعیت آرام بازار کالاهای اساسی در کرج
  • تاکید دستغیب بر ضرورت تعیین سهم ارز اختصاص‌یافته به دارو
  • لجام گسیختگی در ثبت سفارش، مشکل اساسی حوزه دارو
  • کمبودی در عرضه کالای اساسی خانوار نداریم