Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ بیش از یک‌تن مواد مخدر امروز در قزوین امحاء شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین بیش از یک‌تن مواد مخدر با حضور سردار ابراهیمی فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین امحاء شد.

 استان قزوین در مسیر ترانزیت مواد مخدر از شرق کشور به غرب و همچنین هم‌مرز با مرکز کشور قرار دارد، یکی از خطیرترین و گسترده‌ترین مأموریت نیروی انتظامی مبارزه مواد مخدر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی اردستان: کشفیات مواد مخدر 30 درصد افزایش پیدا کردانهدام باند مسلح قاچاق مواد مخدر در ایرانشهر و بمپور / 6 سوداگر مرگ دستگیر و 1.5 تن مواد کشف شد

انتهای پیام/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قاچاق مواد مخدر مواد مخدر قاچاق مواد مخدر مواد مخدر تن مواد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۸۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرده فروشان مواد مخدر در شیروان بازداشت شدند

سرهنگ مجید یگانه‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح امنیت محله‌محور با هدف برخورد با هنجارشکنان و مجرمان در سطح شهر خانلق به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح در قالب چند تیم عملیاتی در نقاط مختلف خانلق اجرا شد، افزود: در همین رابطه تعداد سه خرده فروش دستگیر و مقادیری مواد سنتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شیروان ادامه داد: همچنین در اجرای یک عملیات منسجم در خانلق دو دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: اجرای اینگونه طرح‌ها با جدیت در دستور کار قرار داشته و از شهروندان نیز انتظار می‌رود تا ضمن همکاری مستمر با پلیس برای تداوم امنیت پایدار، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6079583

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین
  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • توقیف تریلی با یک تن مواد مخدر "شیشه"
  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • کشف بیش از ۱۹۸ کیلوگرم تریاک در میناب
  • کشف ۵ تن چوب گردوی قاچاق در قزوین
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر
  • خرده فروشان مواد مخدر در شیروان بازداشت شدند