Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-عصر امروز تیم والیبال شهرداری ارومیه با برد خود در مقابل همنام قزوینی توانست با ۴۷ امتیاز به رده دوم جدول لیگ برتر والیبال صعود کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، از ساعت 17 عصر امروز دو تیم شهرداری ارومیه با همنام قزوینی از هفته بیست و دوم از لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داور اول این دیدار مرتضی اکرمی، داور دوم وحید خراسانی، ناظر فنی عباسی امانی و ناظر داوری این دیدار بر عهده بهروز جعفری گذارده شده بود.

شاگردان پیمان اکبری که از بازی‌های گذشته خود 44 امتیاز کسب کرده و در رده سوم جدول قرار داشتند با توجه به اختلاف سه امتیازی که با برد امروز سپاهان در برابر دیگر نماینده ارومیه در لیگ برتر یعنی آذرباتری رخ داده بود، باید این بازی را با برد پشت سر می‌گذاشت تا به صدر جدول نزدیک‌تر می‌شد.

شهرداری ارومیه از 19 بازی گذشته خود صاحب 15 برد، چهار باخت و 44 امتیاز شده بود و در رده سوم جدول قرار داشت.

از آن سو تیم شهرداری قزوین نیز از 18 بازی گذشته خود، پنج برد، 13 باخت و 14 امتیاز کسب کرده و در رده 11 جدول قرار داشت.

در ست اول این دیدار، تلاش‌های شاگردان پیمان اکبری منجر به امتیاز 25 بر 23 برای شهرداری ارومیه و برد در این ست شد.

در ست دوم نیز باز هم نماینده ارومیه با امتیاز 21 بر 17 توانست همنام قزوینی را با شکست بدرقه کند.

لیگ برتر والیبال نوجوانان باشگاه های کشور| شهرداری ارومیه از صعود به مرحله پلی‌آف جا ماندلیگ برتر والیبال|تیم شهرداری ارومیه با شکست راه‌یاب ملل به رده دوم جدول صعود کردلیگ برتر والیبال نوجوانان| شهرداری ارومیه مغلوب هراز آمل شد

ست سوم برای هر دو تیم حساس بود چون اگر شهرداری ارومیه این ست را نیز با برد پشت سر می‌گذاشت می‌توانست در سه ست پیروز شده و بازی خاتمه یابد و قزوینی‌ها نیز برای رهایی از باخت در این ست به میدان رفتند.

در این ست قزوینی‌ها بهتر ظاهر شده و سریعتر به عدد 25 رسیدند و این ست با امتیاز 25 بر 21 به نفع شهرداری قزوین خاتمه یافت و باید بازی در ست چهارم دنبال می‌شد.

نتیجه ست چهارم نیز همانند ست سوم برای هر دو تیم مهم بود و در این ست نیز، این شاگردان پیمان اکبری بود که بهتر از حریف ظاهر شدند و با امتیاز 25 بر 18 این ست و این بازی را با برد پشت سرگذاشتند.

شهرداری با این برد 47 امتیازی شد و هم امتیاز با فولاد سپاهان اصفهان به رده دوم جدول صعود کرد.

انتهای پیام/7548/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری ارومیه لیگ برتر والیبال رده دوم جدول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۸۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاص‌ترین رقابت تیم ملی والیبال: تجربه مقابل جوانی

به گزارش "ورزش سه"، پاسورهای دعوت شده به تیم ملی والیبال همگی از بهترین های تیم هایشان هستند که در بین آنها یک رقابت جذاب شکل خواهد گرفت، رقابتی که از دو بازیکن با تجربه و دو بازیکن جوان به وجود آمده است.

محمد طاهر وادی و جواد کریمی به عنوان دو پاسور باتجربه که در دو سال اخیر اکثر تورنمنت های ملی را بازی کرده اند حالا باید با دو پاسور جوان به نام‌های عرشیا به‌نژاد و ایلشن داوودی پور برای قرارگیری در ترکیب بجنگند.

عرشیا به‌نژاد که در قهرمانی جوانان جهان عنوان بهترین پاسور را کسب کرد، در لیگ برتر والیبال در نیم فصل دوم و پلی آف ستاره شهرداری ارومیه بود و با عملکردی خوب خودش را به تیم ملی رساند. ایلشن داوودی‌پور نیز پس از مصدومیت مهدی مهدوی در شهداب یزد استثنایی بود و چشم های همه را با پاسور های بی نظیر و جادویی اش به خود خیره کرد.

با این عملکرد خوب عرشیا به نژاد و ایلشن داوودی پور در لیگ برتر به نظر می رسد جایگاه ثابت برای محمدطاهر وادی و جواد کریمی در تیم ملی والیبال ایران به خطر افتاده است و اگر در تمرینات خوب کار نکنند، این فرصت به دو پاسور جوان تیم ملی خواهد رسید تا خود را به والیبال جهان معرفی کنند.

علی رمضانی دیگر پاسور دعوت شده به تیم ملی است که او نیز در دور مقدماتی لیگ برتر برای طبیعت اسلامشهر بسیار خوب و موثر کار کرد و هیچ بعید نیست او نظر موریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران را به خود جلب کند.

دیگر خبرها

  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| مأموریت مهم پرسپولیس در آبادان/نفت به دنبال معجزه برای فرار از سقوط
  • خاص‌ترین رقابت تیم ملی والیبال: تجربه مقابل جوانی
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • پایان هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس با جشنواره گل چلسی
  • صعود مهرام و ذوب آهن: پازل نیمه نهایی تکمیل نشد
  • حدادی بهترین بازیکن شب سوم پلی‌آف لیگ بسکتبال
  • حامد حدادی بهترین بازیکن شب سوم پلی‌آف لیگ بسکتبال
  • دو رقیب پرسپولیس جان می‌دهند، امتیاز نه!
  • لیورپول و فرمول تکراری: باخت در هفته‌های پایانی!
  • پیروزی تیم هندبال شاملی کازرون مقابل زغال پروده طبس