Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا مرحبا روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اعتبار مجموعه ورزشی وحدت از وزارت ورزش و جوانان و اعتبار خرید قیر آسفالت از سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: فنس کشی ورزشگاه با ۶ میلیارد ریال اعتبار در حال تکمیل است و انشعابات آب و برق رختکن های جدید، راه اندازی شده و به زودی سیستم گرمایش رختکن ها نیز دایر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بعد از آسفالت راه روستای قره سو بخش لوندویل به طول حدود ۵۰۰ متر، اعتبار آسفالت برخی معابر شهری این بخش تامین شده و هم افزایی دستگاه های متولی برای آسفالت ضروری است.

وی بیان کرد: توسعه راه ها باعث رونق گردشگری می شود و آبشار لاتون در بخش لوندویل به عنوان بلندترین آبشار ایران، در جذب گردشگر مغفول مانده است.

نماینده آستارا اظهار کرد: با وارد عمل کردن بخش خصوصی و سرمایه گذاری در گردشگری می توان به رونق اقتصادی کمک کرد و در این رابطه با تعدادی سرمایه گذار رایزنی کرده ایم.

سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در ۳۵ هیات ورزشی آستارا ساماندهی شده اند و شهر لوندویل در امتداد محور آستارا به تالش، حدود ۱۲ هزار نفر جمعیت دارد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در شهرهای آستارا و لوندویل، در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

برچسب‌ها آستارا لوندویل توسعه ایران جهش تولید نماینده مجلس شورای اسلامی اعتبارات اعتبار کارآمدی دولت پروندهٔ خبری سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا لوندویل توسعه ایران آستارا لوندویل توسعه ایران جهش تولید نماینده مجلس شورای اسلامی اعتبارات اعتبار کارآمدی دولت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۹۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل طرح پمپاژ دایجوند با تزریق ۷۰ میلیارد ریال اعتبار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سارا فلاحی در سفر به شهرستان هلیلان از طرح پمپاژ د اجیوند این شهرستان بازدید کرد.
وی همچنین از بیمارستان این شهرستان دیدن کرد و با ارزیابی امکانات و وضعیت بهداشتی موجود آن، خواستار احداث بیمارستانی مجهز در شهرستان هلیلان شد.
فلاحی ادامه داد: پیگیری‌های لازم برای اختصاص اعتبار بیمارستان با بنیاد علوی و معاون اجرایی رییس جمهور انجام شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آبرسانی روستاهای لرستان با اختصاص اعتبار ۴۰۰میلیاردتومان طی امسال
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم
  • اختصاص ۹۸ میلیارد ریال برای طرح‌های آبرسانی کشاورزی گناباد
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • بازنگری طرح هادی ۸ روستای آستارا در دستور کار قرار دارد
  • تکمیل طرح پمپاژ دایجوند با تزریق ۷۰ میلیارد ریال اعتبار
  • اختصاص بیش از ۱۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های زیربنایی بخش تولید
  • تکمیل بزرگراه‌ها نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است
  • تکمیل بزرگراه‌های استان اردبیل نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تعریض و بهسازی پل فجر شهرستان ساری