Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، در روز پایانی رقابت‌های فوتسال لیگ دسته ۲ فوتسال کشور لحظاتی زیبا برای جامعه ورزشی و فوتبالی گرمسار قم خورد و نماینده فوتسال استان سمنان سبحان فلز گرمسار قهرمان لیگ دسته دو فوتسال کشور شد.

طبق برنامه اعلامی شهرستان گرمسار میزبان مرحله پایانی این دوره از مسابقات لیگ دسته دو فوستال کشور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به صعود این ۴ تیم به لیگ دسته یک فوتسال کشور دو تیم آیندگان هرمزگان و عقاب تبریز از این دوره انصراف دادند و دو تیم سبحان فلز گرمسار و رعد پدافند اصفهان بازی فینال این دوره از مسابقات لیگ دسته دو فوتسال کشور را در گرمسار برگزار کرد.

در این بازی تیم سبحان فلز گرمسار با ۴ گل تیم اصفهانی را شکست داد و توانست با اقتدار کامل قهرمان این دوره از مسابقات فوتسال لیگ دسته دو کشور شود.

قرعه کشی لیگ دسته یک فوتسال کشور ۱۹ بهمن ماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ فوتسال رقابت کشوری سبحان فلز گرمسار فوتسال کشور لیگ دسته دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۹۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان نایب قهرمان مسابقات سافت بال کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بنابر اعلام روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی سافت‌بال کشور به مدت ۳ روز به میزبانی ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار شد که در پایان تهران به عنوان قهرمانی رسید، تیم اصفهان بر جایگاه دوم تکیه زد و تیم‌های بوشهر و قم به ترتیب در رده سوم و چهارم ایستادند.

دیگر خبرها

  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • پایان مسابقات تنیس در گرمسار و شاهرود
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • رکورد منفی ژاپن برای اولین بار/ شمشیر سامورایی ها دیگر برنده نیست
  • ژاپن از جام ملت‌های فوتسال آسیا حذف شد!
  • اصفهان نایب قهرمان مسابقات سافت بال کشور