Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش الف در حکم انتصاب بابایی آمده است؛

برادر گرامی جناب آقای علیرضا بابایی

مدیرکل محترم حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور

 سلام علیکم

 ضمن تشکر از زحمات برادرگرامی جناب آقای حجتی پور و آرزوی توفیق در مسئولیت جدید ایشان در دیوانعالی کشور؛ نـظر به تعهد، تجربیـات و سـوابق ارزشمنـد جنـاب عالـی؛ سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در دوران تحول قوه قضائیه و سازمان زندان ها با محوریت تبدیل زندان ها به «آموزشگاه نیکی ها»، اصلاح زیرساخت های مـورد نیاز درحوزه بودجه و منابع انسانی بعنوان رکـن تحول بـالاخص در مقطع حساس کنونی با استفاده از حداکثر ظرفیت های درونی و مناسبات برون سازمانی از جمله مذاکرات کارشناسی با سازمان برنامه و بودجه، سـازمان امور استخدامی و مجلس شورای اسلامی؛ همچنین اصلاح و توسعه علمی فرایندهای مدیریت درسـازمان با انجام پژوهش های اسلامی کاربـردی وبرنامه ریـزی دقیق جهت بودجه ریزی بر مبنای عملکرد؛ مورد انتظار است. 

 ازخداوند منان توفیقات روزافزون شما برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در ظل توجهات حضرت ولیعصر بقیه الله الاعظم را مسئلت می نمایم.

همچین حاج محمدی طی حکم جداگانه ای، بابایی را بعنوان مشاور رئیس سازمان زندانها منصوب کرد.

در این حکم آمده است؛ با توجه به تجارب مکتسبه و لزوم تمرکز در مسئولیت خطیر( معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی) جنابعالی با حفظ مسئولیت معاونت توسعه، بعنوان مشاور رئیس سازمان نیز منصوب می شوید.

علیرضا بابایی پیش از مدیرکل زندان استانهای خوزستان، سیستان و بلوچیستان و ایلام و همچنین مدیر زندان اصفهان بود.

منبع: الف

کلیدواژه: منابع انسانی سازمان زندان معاونت توسعه رئیس سازمان زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۹۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما

به گزارش خبرگزاری مهر، پیمان جبلی رییس صدا وسیما در حکمی جواد شیخ اکبری را به سمت مشاور رییس سازمان و رییس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین سازمان منصوب کرد.

وی در حکم خود آورده است:

«باسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای جواد شیخ اکبری

نظر به مراتب تعهد و تجربه ارزنده جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان مشاور رییس سازمان و رییس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین سازمان منصوب می‌کنم.

سیاستگذاری جامع در امور حج و زیارت سازمان و انجام هماهنگی‌های لازم با حوزه‌های مربوطه و نهادها و دستگاه‌های مسؤول و سازمان حج و زیارت و توجه ویژه‌ به ظرفیت‌های راهپیمایی عظیم اربعین و جریان‌سازی رسانه‌ای و هم‌افزایی ظرفیت‌های سازمانی از مهمترین وظایف این ماموریت است.

از خداوند متعال موفقیت روزافزون شما را در پیشبرد اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسألت دارم.

از زحمات خالصانه حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای موسوی مقدم در طول دوره تصدی مسئولیت ستاد حج و زیارت سازمان صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.»

کد خبر 6086090 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • پیگیر اجرای هدفمندسازی یارانه‌های دانشجویی در سال جدید هستیم
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبه‌های حوزوی داریم
  • طهرانچی: مسیر پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی تحول بایدی است
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد
  • ضرورت توجه به مشکلات منابع انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه شهرداری ارومیه
  • شش میلیون نفر در انتظار اعزام به عمره مفرده هستند
  • دارویار ۱۲۰ همت بودجه نیاز دارد
  • دارویار ۱۲۰ همت بودجه نیاز دارد/ ممکن است دچار چالش شویم
  • دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با کارکنان راه و شهرسازی استان هرمزگان