Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-23@22:22:46 GMT

فرشته‌های کبود

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۹۷۱۶

فرشته‌های کبود

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، در هفته گذشته فیلم شکنجه دختر معلول در یکی از روستاهای تاکستان و آزار پسری در عجب‌شیر از سوی پدرش در فضای مجازی جنجالی شد و با ورود دستگاه قضا با کودک‌آزاران برخورد شد. در داغ این هفته پرونده کودک‌آزاری‌های جنجالی را مرور کرده‌ایم که در ادامه می‌خوانید.

جنایت زن عموی سنگدل

اواخر شهریورماه امسال مسؤولان یک بیمارستان در کرج از مرگ مشکوک پسر ۶ ساله‌ای خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور تیم جنایی در بیمارستان اعلام شد کودک بر اثر ضربه مغزی فوت کرده اما مرگش مشکوک است، چند روز بعد پزشکی قانونی علت مرگ را ضربه به سر اعلام و از مشاهده چند جای ضرب و شتم روی بدن کودک ۶‌ساله خبر داد. بررسی پلیس نشان داد اسماعیل بعد از طلاق پدر و مادرش، از سوی زن عمویش نگهداری می‌شد.

زن جوان دستگیر شد و در بازجویی‌ها به قتل کودک اعتراف کرد و گفت: وقتی برادر شوهرم از همسرش جدا شد هیچکدام بچه را نخواستند و شوهر من گفت اجازه نمی‌دهم بچه به بهزیستی برود و ما از او نگهداری می‌کنیم، او خودش را خیس می‌کرد و من هر بار با چوب او را مورد آزار و اذیت قرار می‌دادم، روز حادثه او بازهم شلوارش را خیس کرد و من ضربه‌ای به سرش زدم که بیهوش شد، حیاط را خیس کردم و وقتی شوهرم آمد ادعا کردم او پایش لیز خورده و افتاده است.

قتل اهورا ۳ ساله به دست ناپدری

۲۲ مهرماه سال ۹۶ خبر فوت کودک سه ساله گیلانی منتشر شد. بررسی پرونده نشان داد کودک به علت اصابت جسم سخت به سرش فوت کرده و آثار سوختگی بر روی بدنش دیده می‌شود. چند روز بعد مشخص شد اهورا بعد از طلاق پدر و مادرش، با مادرش زندگی می‌کرد و از سوی ناپدری مورد آزار و اذیت قرار گرفته و شکنجه شده است.

مجتبی ناپدری اهورا دستگیر و محاکمه شد، او در دادگاه گفت: نمی‌خواستم کودک را بکشم فقط می‌خواستم از من بترسد برای همین با سیگار بدنش را می‌سوزاندم و گاهی او را کتک می‌زدم، روز حادثه او زیاد سر و صدا می‌کرد و من هم سرش را به دیوار کوبیدم.

قاتل ، ۲۱ فرودین ۹۷ به دار مجازات آویخته شد.

کودک‌ آزاری برای درآمدزایی

اوایل خرداد امسال چند فیلم از یک صفحه مجازی در اینستاگرام منتشر شد که یک زن جوان که مدعی بود مادر کودک است، پسر ۳ ساله‌اش را مورد ضرب و شتم قرار می‌داد یا او را می‌سوزاند.

او برای این‌که کودکش را کتک نزند از کاربران می‌خواست به حسابش پول واریز کنند. انتشار این تصاویر واکنش‌های زیادی را همراه داشت تا این‌که پلیس فتا به ماجرا ورود کرد و خیلی زود مادر بنیامین به نام مهلا در مشهد شناسایی و دستگیر شد.

بررسی‌های اولیه نشان داد مهلا فیلم‌های آزار فرزندش را همراه یک شماره کارت در فضای مجازی منتشر کرده بود تا از مردم پول بگیرد.

مادر سنگدل در اعترافاتش مدعی شد: «کودکم را دوست داشتم اما عکس‌های خصوصی‌ام از صفحه‌ام هک شده بود و هکر درخواست پول و اذیت و آزار کودکم را می‌کرد که من هم برای حفظ آبرو درخواست‌ های او را انجام می‌دادم. من بی‌تاب کودکم هستم و او را دوست دارم.»

ترنم؛ قربانی کودک‌ آزاری مادر

این‌بار دختر‌بچه سه‌ساله در قائمشهر قربانی ارتباط مادر و مرد غریبه شد و جانش را از دست داد. ۱۲ مهر ۹۷ دختر سه‌ساله‌ای به بیمارستانی در قائمشهر منتقل شد اما ساعتی بعد جان باخت و زن و مرد جوانی که خود را پدر و مادر او معرفی می‌کردند، ادعا کردند بچه هنگام بازی از پله سقوط کرده اما بررسی بدن کودک نشان می‌داد بدن او پر از آثار کبودی است.

بعد از ورود پلیس مشخص شد زن و مرد با هم دوست هستند و به دروغ خود را پدر و مادر ترنم معرفی کردند.

مادر ترنم که از سوی پلیس دستگیر شده بود، اعتراف کرد دخترش را به قتل رسانده و گفت بعد از طلاق از همسرم با دخترم زندگی می‌کردم تا این‌که با مرد جوان آشنا شدم و با هم زندگی می‌کردیم. چند ماهی با هم بودیم و ترنم سر و صدا و اذیت می‌کرد و ما هم او را کتک می‌زدیم.

روز حادثه اینقدر او را زدم تا این‌که بیهوش شد، وقتی بیمارستان رسیدیم تصمیم گرفتیم به دروغ بگوییم او از پله افتاده است اما نقشه ما لو رفت و دستگیر شدیم. اما من ترنم را کتک می‌زدم و دخترم زیر کتک‌های من جانش را از دست داد.

وادار کردن کودک به کشیدن مواد

اواخر آبان کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که این بار یک دختر سه ساله جلوی دوربین مشغول کشیدن تریاک است و بعد به دستور مرد فیلمبردار مشغول خوردن مشروبات الکی می‌شود.

با توجه به این‌که پیش از این چند نفر در فضای مجازی از کودکان در تبلیغ وافور سوء‌استفاده کرده بودند، این بار پلیس با جدیت دستگیری فرد کودک‌ آزار را در دستور کار قرار داد و با شناسایی کودک مشخص شد این بار فرد کودک‌آزار پدر و مادر بچه نیستند.

با دستگیری مرد جوان او اعتراف کرد می‌دانستم پدر و مادر کودک با هم اختلاف دارند در یک فرصت مناسب کودک را پای بساط مصرف مواد مخدر بردم و برای سرگرمی و دیده شدن در فضای مجازی به او مواد‌مخدر دادم تا مصرف کند‌.

مجید غمخوار - ضمیمه تپش روزنامه جام جم 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سنگدل جنایت آزار کودکان قتل اهورا کودک آزاری فضای مجازی پدر و مادر دستگیر شد سه ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۹۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نبی‌الله قاسمی با اشاره به حادثۀ تیراندازی منجر به فوت در این شهرستان گفت: عوامل نیروی انتظامی ساعت ۱۷ عصر روز گذشته در پی اطلاع مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی‌بر یک فقره تیراندازی منجر به فوت در یکی از روستاهای اطراف خرم‌آباد بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: راز مرگ تلخ پسر ۲۲ ساله گمشده برملا شد

او اضافه کرد: یک کودک پنج ساله بر اثر سهل‌انگاری شخص دارندۀ سلاح مجاز در حین بازی با سلاح به‌سمت خالۀ خود که حدود ۱۴سال دارد شلیک و او بر اثر این حادثه فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد تأکید کرد: فقط افرادی که پروانه سلاح به‌نام آن‌ها است مجاز به استفاده و نگهداری از سلاح هستند و در صورت بروز حوادث برابر قانون با این افراد برخورد می‌شود.

او بیان کرد: از دارندگان سلاح مجاز درخواست می‌شود سلاح خود را دور از دسترس کودکان نگهداری کنند که شاهد بروز حوادث مرگبار نباشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228165 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • پرتناقض‌ترین سن کودک کدام است؟
  • کودک چهار ساله در خرسان غرق شد/عملیات جستجو ادامه دارد
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • حضانت فرزند در قوانین ایران؛ مراحل، شرایط و حقوق والدین
  • غرق شدگی کودک ۹ ساله‌ شبستری در استخر