Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی روز چهارشنبه با حجت الاسلام و المسلمین مهدوی پور نماینده، ولی فقیه در هندوستان دیدار و گفتگو کرد.


به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، در این دیدار پیرامون مذاهب مختلف اسلامی و وضعیت صوفیه در هندوستان و همچنین زمینه‌های همکاری در حوزه وحدت و تقریب بین مذاهب اسلامی بحث و تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر شهریاری در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های دانشگاه مذاهب اسلامی، اظهار داشت: رشته‌های جدیدی در دانشگاه مذاهب اسلامی در حال راه اندازی است که در زمینه پذیرش دانشجو از هندوستان در آینده بتوانیم همکاری داشته باشیم.
وی همچنین به طرح مجمع جهانی تقریب برای راه اندازی سفر‌های زیارتی و تقریبی اشاره کرد و گفت: امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم در زمینه بازدید گروه‌های تقریبی هندوستان از ایران همکاری داشته باشیم.
حجت الاسلام و المسلمین مهدوی پور نیز در این دیدار گزارشی از وضعیت مذاهب مختلف اسلامی در هندوستان و صوفیه در این کشور ارائه کرد و گفت: تاکنون ۲۲۰ جلد کتاب به زبان‌های انگلیسی، اردو و عربی برای اهل سنت در هندوستان منتشر کرده ایم و از مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی نیز می‌خواهیم مجموعه‌ای از کتاب‌های تقریبی در اختیار ما قرار دهد تا در اختیار مسلمانان هند قرار دهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجمع تقریب مذاهب تقریب مذاهب مذاهب اسلامی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۹۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار ایران در جهان بار دیگر اثبات شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد در مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه و سالگرد شهادت سردار پر افتخار اسلام شهید حجازی بیان کرد: هر کس در مسیر اطاعت الهی قدم بردار خداوند به او عنایات بسیاری خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: با اقدام اخیر سپاه و حمله به سرزمین‌های اشغالی فلسطین تمام جهان به اقتدار ایران پی برد که از سوی سپاه محقق شد.

وی تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی در تلاش است تا با تجزیه کشورهای بزرگ جهان اسلام بتواند به راحتی آنها کنترل کند و تنها ایران بود که مقابل این اقدام ایستاد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: اقدام دلاورمردانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم غاصب صهیونیستی بر اساس منشور سازمان ملل متحد و قانونی است.

کد خبر 6084340

دیگر خبرها

  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان
  • دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران
  • هشدار نماینده ولی فقیه به اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه/ برای جبران عقب افتادگی‌ها از حواشی بپرهیزید
  • اقتدار ایران در جهان بار دیگر اثبات شد
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • اگر اسرائیل تصمیم اشتباه دیگری بگیرد، نامی از او باقی نخواهد ماند
  • دادستانی از اقدام قانونی فراجا در طرح نور حمایت می‌کند
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با دادستان کل کشور
  • اتحاد کشورهای اسلامی سبب پیروزی امت اسلامی بر رژیم صهیونیستی است