Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@12:25:00 GMT

پیوند عجیب بردهای شهرخودرو با گل های امین (عکس)

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۹۹۹۶

پیوند عجیب بردهای شهرخودرو با گل های امین (عکس)

شهرخودرو تمامی بردهای خود را در روزهایی کسب کرده که قاسمی نژاد در آن گلزنی کرده است.

به گزارش ورزش سه؛ تیم شهرخودرو در هفته دوازدهم لیگ برتر موفق شد با تک گل امین قاسمی نژاد که در دقیقه 30 به ثمر رسید، از سد نساجی گذشته و به چهارمین برد فصل خود دست پیدا کند. دو هفته پیش هم تیم شهرخودرو با تک گل امین قاسمی نژاد موفق به کسب برد مقابل سایپا شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امین قاسمی نژاد تا کنون 7 بار موفق به گلزنی شده است. او این تعداد گل را در 5 بازی به ثمر رسانده که 4 برد شهرخودرو در لیگ بیستم در همین 5 بازی کسب شده است.

 

شهرخودرو در هفته اول با سه گل ماشین سازی را شکست داد که قاسمی نژاد در آن دیدار دو گل به ثمر رساند. در هفته دوم هم پیروزی دو بر صفر شهرخودرو، با دو گل قاسمی نژاد به دست آمد. بعد از چهار هفته ناکامی در کسب برد که همراه با ناکامی قاسمی نژاد در گلزنی هم بود، شهرخودرو موفق شد با یک گل سایپا را شکست دهد که تک گل این دیدار را هم قاسمی نژاد به ثمر رساند.

 

تنها دیداری که قاسمی نژاد در آن گلزنی کرد و شهرخودرو به برد دست نیافت، بازی هفته گذشته این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان بود که مهاجم مشهدی ها تک گل تیمش را در روز باخت سه بر یک به نماینده مسجد سلیمان به ثمر رساند.

 

شهر خودرو امین قاسمی نژاد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو امین قاسمی نژاد امین قاسمی نژاد قاسمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۹۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی چلسی و اورتون + فیلم

تیم‌های فوتبال چلسی و اورتون در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وسوم لیگ‌برتر جزیره انگلیس به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با پیروزی پر گل چلسی به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های چلسی و اورتون شامگاه _دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وسوم لیگ‌برتر جزیره انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ با یکدیگر دیدار کردند که در نهایت با پیروزی پر گل چلسی به پایان رسید.

کول پالمر با درخشش عالی خود موفق شد در دقایق ۱۳، ۱۸ و ۲۹ گل به‌ثمر برساند، همچنین در نیمه دوم و پس از گل نیکولاس جکسون در دقیقه ۴۴ موفق شد گل چهارم خود و پنجم تیم‌ش را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.

آلفی گیلکریست تعویض طلایی تیم چلسی در دقیقه ۸۸ موفق شد در دقیقه ۹۰ گلزنی کند تا چلسی با نتیجه شش بر صفر، سه امتیاز خانگی این دیدار را از آن خود کند.

خلاصه بازی چلسی و اورتون کد خبر 744985

دیگر خبرها

  • ترس عجیب و ضعف محمود احمدی نژاد از بقایی به روایت امیری فر
  • ترس عجیب و ضعف محمود احمدی نژاد از بقایی به روایت امیری فر /احمدی نژاد به هر دو منزل بقایی سر می زند و هدیه می برد/مشایی سحر شده بود
  • بهار نکوی شجاعیان در تیمِ شجاعی
  • خلاصه بازی چلسی و اورتون + فیلم
  • خوشحالی گل این هفته پرسپولیس شاید در سکوت!
  • (ویدیو) راه اندازی عجیب یک شبکه خصوصی با مجوز احمدی نژاد!
  • راه اندازی عجیب یک شبکه خصوصی با مجوز احمدی نژاد توسط یک بازیگر!
  • یوونتوس و خارج شدن از زمین تورینو بدون گل زده پس از ۲۵ سال
  • پیش‌بینی به سبک مدافع پرسپولیس
  • معرفی ۱۰ پنالتی‌زن برتر دنیای فوتبال؛ مسی در تعقیب رونالدو