Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-18@23:27:51 GMT

نمونه‌ای از روحانیت عالم و عامل زمان ما

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۰۰۲۲

نمونه‌ای از روحانیت عالم و عامل زمان ما

اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شیی
با کمال تاثر بدینوسیله رحلت عالم ربانی وفقیه صمدانی ایت الله حاج سید محمد حسن علوی سبزواری طاب ثراه را به اطلاع عموم دوستان وعلاقمندان می رساند. فقدان این مرد بزرگ که به یقین از نمونه های روحانیت عالم ، عامل و متخلق در زمان ما بودند برای ارباب فضیلت و ارزشهای معنوی مایه تاسف وتالم است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای روح بلند ان درگذشته گرامی رضوان حق متعال وبرای کلیه بازماندگان ، بستگان وارادتمندان سوگوار صبر جمیل واجرجزیل مسالت دارم .

کد خبر 1478328

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مصطفی محقق داماد روحانیت روحانیون طلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح نخواهند گذاشت کوچکترین تعرضی به منافع ایران در اقصی نقاط عالم صورت بگیرد

سازمان بسیج رسانه استان کرمان با انتشار پیرامون عملیات «وعده صادق» از این اقدام نیروهای مسلح کشورمان تجلیل کرد.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، سازمان بسیج رسانه استان کرمان با انتشار پیرامون عملیات «وعده صادق» از این اقدام نیروهای مسلح کشورمان تجلیل کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ»

درود و رحمت خدا بر شهدای راه حق و درود بر رزمندگان اسلام؛ همان‌هایی که نشان دادند وعده خدا حق است که «وَسَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُونَ». 


اقدام ارزشمند عملیات «وعده صادق» در وهله نخست، استفاده از حق قانونی دفاع مشروع جمهوری اسلامی در تنبیه متجاوز بود، اما در واقع روح تازه‌ای در جبهه مقاومت و تحقق آزادی قدس شریف دمید و این درس را به رژیم نامشروع اسرائیل و حامیان آن داد که در صورت تکرار اقدامات تروریستی و خرابکارانه خود علیه شخصیت‌ها و منافع جمهوری اسلامی با پاسخی سخت‌تر مواجه خواهد شد.


برادران مجاهد در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران نشان دادند که نخواهند گذاشت حتی کوچکترین تعرضی به منافع جمهوری اسلامی ایران در اقصی نقاط عالم صورت بگیرد.

در بامداد ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۳، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایت‌های متعدّد رژیم خبیث و جعلی صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان و مستشاران ارشد نظامی جمهوری اسلامی، به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار و به خواست رهبر معظم انقلاب و مردم شهید پرور ایران اسلامی، طی عملیات غرور آفرین «وعده صادق» با رمز مقدّس «یا رسول الله (ص)» اهدافی را در درون سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد با موفقیت مورد اصابت قرار داد.

موشک‌های جمهوری اسلامی ۱۴۰۰ کیلومتر آن طرف‌تر، رژیم جعلی اسرائیل را هدف قرار دادند تا این پیام واضح را به آمریکا و مزدورانش در منطقه برسانند که ان شاالله با یاری خداوند بزرگ دشمنان اسلام در تحقق دسیسه‌های خود ناکام خواهند ماند و به فضل الهی نابود خواهند شد.

اقدام معنادار و سیلی محکم و به موقع به رژیم منحوس صهیونیستی، تحقق وعده صادق و جلوه‌ای از الطاف و نصرت الهی بر ملت سلحشور ایران اسلامی در رویارویی و مصاف با جبهه وسیع دشمنان انقلاب اسلامی و نماد اقتدار و عظمت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود که استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل را مقهور حقانیت و قدرت ضرب شست ایران قهرمان در یک عملیات پیچیده، هوشمندانه و سهمگین ساخته است.

سازمان بسیج رسانه استان کرمان ضمن تشکر ویژه از غیور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در به تحقق رساندن خواسته‌ی به حق فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (حفظه الله تعالی) و مردم انقلابی و سربلند ایران اسلامی، تنبیه رژیم خبیث اسرائیل این مولود نامشروع در منطقه را حق مشروع و مسلّم جمهوری اسلامی دانسته و برای کلیه جان بر کفان سپاه انقلاب اسلامی و دلاورمردان جبهه مقاومت در منطقه در جهت نابودی رژیم جعلی، پیروزی و فتح و نصرت الهی را آرزو دارد.

همچنین از تلاش‌ها و اقدامات ارزشمند اصحاب رسانه در پوشش تحسین برانگیز عملیات وعده صادق قدردانی می‌نماید.

والسلام علی عبادالله الصالحین

سازمان بسیج رسانه استان کرمان

دیگر خبرها

  • علی رغم سانسور شدید از سوی رژیم اسراییل، اما مردم با موبایل شکست آنها را به جهانیان نشان دادند
  • باخت مقابل پرسپولیس را گردن می‌گیرم/ خاک عالم بر سر ما!
  • کمالوند: خاک عالم بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • ظهره‌وند: وعده صادق نشان داد ایران امیدِ مستضعفان عالم است
  • گروه آموزش برتر، سایت نمونه سوالات کشور
  • آیت‌ الله علم‌ الهدی: عملیات وعده صادق بزرگترین ضربه بر پیکر اسرائیل بود
  • سرمربی پیشین پرسپولیس:سرپیچی از دستور شاهزاده عربستان عامل اخراجم شد
  • روایتی از زندگی پربار آیت الله مروج،عالم برجسته اردبیلی
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت
  • نیروهای مسلح نخواهند گذاشت کوچکترین تعرضی به منافع ایران در اقصی نقاط عالم صورت بگیرد