Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، پایگاه خبری پلیس روز چهارشنبه به نقل از سرهنگ حسین تُرکیان اعلام کرد: افراد دستگیر شده به سرقت ۱۰ میلیارد ریال اموال از سه منزل در شهر اصفهان اقرار کردند.

وی اظهار داشت: این سارقان سابقه دار، طعمه های خود را از بین کهنسالان متمولی که به تنهایی زندگی می کنند، انتخاب می کردند و شبانه با همراه داشتن سلاح وارد منزل این افراد می شدند و اموال آنان را سرقت میکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیان گفت: این پرونده با شکایت شهروندی مبنی بر اینکه چند نقابدار با تهدید سلاح وارد خانه اش  شده و طلاجات و دلارهای او را به سرقت بردند، در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی اصفهان با اشاره به کشف هویت و مخفیگاه ۲ نفر از سارقان در کمتر از ۴۸ ساعت اضافه کرد: کارآگاهان پس از کسب اطلاعات لازم با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند و در یک عملیات ضربتی، متهمان را بدون داشتن فرصت فرار، دستگیر کردند.

وی با اشاره به دستگیری سه همدست این سارقان خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۶ قبضه اسلحه غیرمجاز به همراه خشاب  مربوطه، ۳۷ فشنگ جنگی و ۲۳ فشنگ سلاح کمری کشف شد.

چند روز پیش نیز نیروی انتظامی استان از انهدام اعضای باند سه نفره قاچاق اسلحه‌های غیرمجاز به کشور توسط مأموران پلیس امنیت عمومی اصفهان خبر داد که در عملیاتی از این باند ۱۵ قبضه اسلحه غیرمجاز کشف شد.

استان اصفهان پنج میلیون نفر جمعیت در ۲۴ شهرستان دارد.

برچسب‌ها سرقت خشونت مسلحانه فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت خشونت مسلحانه فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سرقت خشونت مسلحانه فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اصفهان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ توحید فارسی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم کابل برق در سطح حوزه استحفاظی، موضوع با حساسیت ویژه و با هدف کشف این سرقت‌ها و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با گشت زنی‌های نامحسوس و محسوس و انجام اقدامات فنّی، تخصصی و اطلاعاتی با تلاش بی وقفه شبانه روزی، ۲ سارق حرفه‌ای سیم کابل‌ها را شناسایی و در یک عملیات منسجم غافلگیرانه و متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به اعترافات این سارقان دستگیر شده اظهار کرد: متهمان در بازجویی‌های صورت گرفته به ۶ فقره سرقت سیم کابل برق از حوزه استحفاظی اعتراف کردند و از مخفیگاه آنها سیم کابل‌های مسروقه قابل توجّهی به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ فارسی به شهروندان توصیه کرد: مراقبت‌های لازم را در خصوص پیشگیری از سرقت به عمل آوردند و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • اعترافات متهمان زورگیری اتوبان صدر: از ترس به شمال فرار کردیم!