Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-رئیس هیئت اندیشه ورز بسیج اصناف کل کشور گفت: با تمام شدن کرونا اما باز هم اثرات منفی آن در برخی کسب و کارها باقی می‌ماند لذا باید تهدید را تبدیل به فرصت و فرصت را نگذاریم به تهدید تبدیل شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، اسد الله بادامچیان امشب در نشست سالانه هیئت‌های اندیشه ورز سازمان بسیج اصناف بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با هدف تدوین سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه کشور در بخش بسیج اصناف اظهار داشت: ما در برهه حساس انقلاب اسلامی قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت اندیشه ورز بسیج اصناف کل کشور اشاره داشت: در سال 55 نگران جنگ قدرت منافقین و کمونیست‌ها بودیم؛ در اردیبهشت 56 امام (ره) فرمودند ریشه شجره پهلوی در حال نابودی است و امروز از گام اول چهل سالگی رد شده و در گام دوم در مرحله تثبیت‌کنندگی هستیم که از مرحله اول مهم‌تر است.

وی افزود: آمریکا که روزی برای کل جهان قلدری می‌کرد امروز دچار ذلت و حقارت شده و قدرت و زورگویی‌اش منوط به گارد نظامی بود و حالا رئیس جمهورش از همین نیروی نظامی ترس و واهمه دارد و این یعنی ذلت و حقارت آمریکا که گارد خود را تروریست داخلی می‌پندارد.

بادامچیان اشاره داشت: در گام دوم انقلاب  اسلامی پنج هدف وجود دارد؛ اول تمدن نوین اسلامی که جایگزین تمدن پوسیده غرب شده است. مسئله دوم دولت اسلامی و سوم جامعه نمونه اسلامی است که شهید بهشتی این موضوع را در سال 42 مطرح کردند و در مسیر تحقق یافتن است.

تخم‌ مرغ‌های تنظیم بازاری بدون نشانه و تاریخ مصرف در قزوین عرضه می‌شوندجمعه بازار شهر یاسوج ساماندهی می‌شودحرکت آستان قدس در مسیر جهش تولید/ محصولاتی که بازار اروپا را هدف قرار داده‌اند‌

وی ادامه داد: مسئله چهارم حل مشکلات کشور و در نهایت پیشرفت و ارتقای نظام اسلامی و ملت شهید پرور ایران است که برای تحقق این موارد باید زمان‌شناس باشیم و به موقع عمل کنیم.

رئیس هیئت اندیشه ورز بسیج اصناف کل کشور با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری عنوان داشت: خط ترسیمی مقام معظم رهبری باید تبیین شود و وظایف خود را در انتخابات باید بدانیم. همه باید در انتخابات مشارکت کنیم و دولتی را روی کار بیاوریم که برنامه گام دوم انقلاب را محقق کند.

وی نسبت به گسترش و تقویت بسیج اصناف در گام دوم انقلاب تاکید و تحقق این مهم را به نفع ملت و دولت عنوان کرد.

بادامچیان به خدمات موثر بسیج اصناف در دوران کرونا و پساکرونا اشاره کرد و افزود: خدمات بسیج اصناف در این دوران قابل تقدیر بود. بسیج اصناف با فعالیت‌های خود توانست در کاهش قیمت ماسک و جلوگیری از گران شدن آن موثر باشد. در کشورهای دیگر با کمبود ماسک دچار شدند اما ما نه تنها با کمبود ماسک مواجه نشدیم بلکه صادرات هم داشتیم.

وی در پایان گفت: با تمام شدن کرونا اما باز هم اثرات منفی آن در برخی کسب و کارها باقی می‌ماند لذا باید تهدید را تبدیل به فرصت و فرصت را نگذاریم به تهدید تبدیل شود.

انتهای پیام/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج اصناف اندیشه ورز گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

به گزارش خبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو،محمدرضا مردانی در ابتدای  نشست تخصصی مسئولین بسیج اساتید استان گیلان در دانشگاه گیلان از عملیات تاریخی «وعده صادق» سخن گفته و از دلاور مردان جبهه توحید و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در تحقق وعده امام خامنه ای عزیز(مدظله‌العالی) در تنبیه رژیم صهیونیستی قدم بزرگی برداشتند تقدیر و تشکر کرد و همچنین به عموم مردم و دوستداران انقلاب اسلامی و محور مقاومت تبریک و تهنیت گفت.


وی افزود: البته این بخش کوچکی از توان و قدرت نظامی جمهوری اسلامی بود. تصمیم شجاعانه و مدبرانه فرماندهان ما به تبعیت از مقام معظم رهبری کم نظیر بود و قدرت نظامی جمهوری اسلامی به رخ جهانیان کشیده شد

مردانی با بیان اینکه در مسیر کمک به ارتقای نظام حکمرانی در کنار اساتید بسیجی، اساتید غیربسیجی هم پای کار خواهند آمد و طعم شیرین خدمت به مردم و محرومیت زدایی با کمک به ارتقای کارآمدی نظام را خواهند چشید، گفت: اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با بیان اینکه دشمنان همواره دانشگاه ودانشجویان را مورد هدف قرار داده اند،بیان کرد: این نشان دهنده اهمیت دانشگاه است،وقتی جوانان خوبی تربیت کنیم و به بدنه مدیریتی کشور تزریق کنیم، مشکلات کشور برطرف خواهد شد.

مردانی ادامه داد: برگزاری نشست‌های تبیینی برای اساتید می‌تواند موجب هم افزایی اساتید شود. جمهوری اسلامی حرم است و دشمن با جنگ ترکیبی همه جانبه به مقابله با این نظام مقدس آمده است و وظیفه دانشگاه‌ها برای مقابله با این جنگ سنگین است.

رئیس سازمان بسیج اساتید باتاکید بر اینکه استان گیلان منطقه قهرمان پرور است افزود: اساتید باید پرچمدار تبیین گری باشند. مقام معظم رهبری فرمودند راه مقابله با این جنگ ترکیبی دشمن تنها تبیین است و باید به درستی مورد استفاده قرار گیرد. سلاح ما اندیشه، بیان و قلم است. این سلاح تاثیر شگرفی می‌تواند داشته باشد.

 

دیگر خبرها

  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • پیام محمدعلی اسلامی ندوشن به خاتمی چه بود؟ / شاهنامه نمی گذارد ایران در خواب غفلت باقی بماند / ادیبان و فیلسوفان بزرگی که عامل تهاجم فرهنگی اعلام شدند
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • رئیس سازمان بسیج: نگاه به ایران بعد از عملیات وعده صادق ارتقا پیدا کرد
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس نشانگر تحقق وعده‌های خداوند است
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران
  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است