Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید رضایی عصر چهارشنبه  در جلسه ستاد مشترک پدافند غیر عامل و مدیریت بحران این شهرستان  در محل فرمانداری آستانه اشرفیه ، با اشاره به پیش بینی های سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف در روزهای پایانی هفته اظهار داشت: به منظور مقابله با هرگونه بحران ناشی از برف ، ضروری است تا کلیه دستگاه های اجرایی با تدابیر لازم آماده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی آماده سازی امکانات ، تجهیزات و ماشین آلات برف روبی را در منطقه با اهمیت عنوان و خاطر نشان کرد: همچنین کلیه نیروهای عملیاتی و امداد و نجات بایستی آمادگی لازم را جهت مقابله با هرگونه بحران احتمالی داشته باشند .

وی تاکید کرد: کلیه دستگاه های متولی و اعضای ستاد مقابله با بحران این شهرستان ، باید برنامه ریزی و تمهیدات لازم را برای ارائه خدمات به مردم در زمان بارش برف داشته باشند .

رضایی همچنین آمادگی دهیاران را در مقابله با هرگونه بحران احتمالی بارش برف در مناطق روستایی ضروری دانست و یادآور شد: انتظار می رود دهیاران  با بهره گیری از ظرفیت های موجود در مناطق روستایی خود ( همچون تراکتور ) نسبت به بازگشایی معابر اقدام و همکاری لازم را با عوامل ستاد بحران شهرستان داشته باشند.

وی با تاکید بر لزوم حضور مدیران دستگاه های اجرایی در این شهرستان طی دو روز آینده  اظهار داشت: همچنین ضروری است کلیه ادارات و اقشار مختلف مردم با استفاده بهینه در مصرف  آب ، برق و گاز صرفه جویی کنند.

فرماندار آستانه آشرفیه بر لزوم نظارت ویژه بر اصناف و بازار این شهرستان در زمان بارش برف نیز اشاره  و تصریح کرد: تمامی فروشگاه ها ، نانوایی ها( ۱۹۳ نانوایی )  موظفند در زمان بحران احتمالی بارش برف خدمات لازم به مردم ارائه دهند.

رضایی از دستگاه های نظارتی  خواست تا با فروشگاه ها و مراکز خدماتی که در زمینه خدمات رسانی به مردم کوتاهی می کنند برخورد قانونی انجام دهند.

وی همچنین یادآور شد: بیش از ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات این منطقه به منظور مقابله با هرگونه بحران احتمالی ناشی از بارش برف آماده است .

رضایی افزود:  این تعداد ماشین آلات در اختیار دستگاه های دولتی ،دهیاری ها و بخش های خصوصی قرار دارد و بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های بخش های خصوصی، نیروهای بسیجی ، گروه های جهادی در دستور کار ستاد مدیریت بحران این شهرستان قرار دارد.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستا و حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت است.

برچسب‌ها آستانه اشرفیه فرمانداران گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستانه اشرفیه فرمانداران گیلان آستانه اشرفیه فرمانداران گیلان اخبار کنکور مقابله با هرگونه بحران بحران احتمالی آستانه اشرفیه بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ رضا شمسائی گفت: ماموران کلانتری ۱۲ هنگام گشت‌زنی، یک دستگاه موتورسیکلت سنگین بدون پلاک در حال تردد را مشاهده و آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه افزود: پس از بررسی و تعیین استعلام مشخص شد، این موتورسیکلت هوندا ۴۰۰ سی‌سی قاچاق است.
وی از معرفی متهم ۲۸ ساله این پرونده به مرجع قضائی خبر داد و افزود: کارشناسان ارزش تقریبی موتورسیکلت توقیفی را ۴ میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت
  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه
  • پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه محور آستانه اشرفیه به کیاشهر
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • سازماندهی بیش از ۴۰۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با سیل در یزد
  • سازماندهی ۴۹۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی سامانه بارشی
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • بارش شدید باران در روستاهای انار
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی