Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-19@08:25:45 GMT

اولین توئیت بایدن در قامت رئیس‌جمهور

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۰۱۶۹

اولین توئیت بایدن در قامت رئیس‌جمهور

به گزارش خبرآنلاین، جو بایدن در توئیتی نوشت:

برای رسیدگی کردن به بحران‌هایی که با آنها روبرو هستیم، وقت تلف کردن وجود ندارد. به همین خاطر از هم اینک به دفتر Oval Office در کاخ سفید رفته تا بتوانم با اقدامات جسورانه تسکینی سریع برای خانواده‌های آمریکایی فراهم کنم.

311311

کد خبر 1478333.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جوزف بایدن ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای مداح! آنها بایدن را که به لجن کشیدند ما چرا رئیسی را نقد نکنیم؟

عصرایران ؛ مصطفی داننده - محمود کریمی یکی از معروف‌ترین مداح‌های پایتخت در مراسم شب‌های ماه رمضان در مشهد گفته است: « رسانه را باختیم؛ بایدن با هوا و دیوار دست می‌دهد، کسی با او کاری ندارد، اما رییس جمهور خودمان را به خاطر غلط خواندن از روی کاغذ مسخره می‌کنند.»

در مورد این سخنان می‌شود به دو نکته اشاره کرد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

 اول: تنها کسی که در این 4 سال بایدن را مسخره نکرده است، خواجه حافظ شیراز است. همین روزها حرف‌های ترامپ رقیب بایدن در انتخابات ریاست جمهوری را ببیند تا متوجه شوید این نسیان عقل بایدن چقدر مورد تمسخر واقع می‌شود.

 مردم آمریکا و رسانه‌های این کشور هم بدون هیچ لکنت زبانی در مورد رفتار بایدن حرف می‌زنند و بسیاری از این سخنان مسخره کردن رئیس جمهور است.

محمود کریمی قیاس درستی نکرده است و به نظر می‌رسد چندان رسانه‌های غیرفارسی را مطالعه نمی‌کند و نمی‌بینید که گیوتین نقد چه بلایی سر بایدن آورده است. در رسانه‌های داخل کشور هم بارها فیلم‌های مسخره کردن بایدن توسط ترامپ منتشر شده است، کاش حداقل آنها را می‌دید تا ببیند توهمات ذهنی بایدن چقدر مورد توجه است.

دوم: آقای کریمی که الحق صدای دلنشینی هم دارید، اینکه مردم انتظار داشته باشند رئیس جمهور کشورشان از روی کاغذ درست بخواند، عجیب است؟ اینکه آنها انتظار داشته باشند چند عدد ساده را بدون اشتباه بگویند، باخت است؟ نقد جملاتی که گاهی هیچ معنایی ندارد، غلط است؟

 شرایط کشور که مشخص است. از تابستان 1400 تا به امروز که به بهار 1403 رسیده‌ایم، وضعیت اقتصادی کشور وخیم‌تر شده است. دلار از 25 هزارتومان به 60 هزار تومان رسیده است. کمر مردم زیر تورم شکسته است. ( البته بنا بر استدلال زاکانی شهردار تهران، اشکال از کمر مردم است نه تورم). وضعیت اجتماعی و فرهنگی هم که مشخص است و احتیاجی نیست در مورد آن حرف بزنیم که مثل خورشید روشن است.

 حالا عجیب نیست که مردم انتظار داشته باشند که حداقل سوتی‌هایی عجیب و غریب در کلام را از رئیس جمهور نشوند.

 می‌دانید آقای کریمی، برخی از مردم می‌گویند عصر رئیسی که فرقی با گذشته نکرده است چه بسا که بدتر هم شده اما حداقل قبلی‌ها سخنرانان خوبی بودند.

به جای اینکه مردم را محکوم کنید، در جلسات مذهبی که رئیس جمهور در آن حضور به او بگویید، حداقل یک بار قبل از سخنرانی‌ها، متن نوشته شده توسط مشاورانش را مرور کند.

 اگر نمی‌تواند مثل بخشی از مردم، با خواندن اعداد مشکل دارند، اجازه بدهند آمار دولت را سخنگو یا معاون اول بگوید و رئیسی مسائل کلی را بیان کنند.

مردم را به خاطر نقد محکوم کنید. رئیس جمهور مقدس نیست و می‌شود در مورد او حرف زد و نوشت حتی در مورد نوع حرف زدنش.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واکنش محمود کریمی مداح معروف به اظهارات کارشناس صداوسیما درباره حزب‌اللهی‌ واکنش اوقاف به سخنان حاج محمود کریمی: ۱۰ سال است تمام عایدات امامزاده علی اکبر در اختیار هیات اوست

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی تلفنی بایدن و نتانیاهو در مورد غزه
  • کفش‌های مرموز بایدن برای جلوگیری از زمین خوردن
  • کفش‌های مرموز بایدن برای جلوگیری از زمین خوردن + تصاویر
  • عکسی از کفش مرموز بایدن برای جلوگیری از زمین خوردن!
  • کفش‌های مرموز بایدن برای جلوگیری از سکندری خوردن
  • طفره کربی از پاسخ به سوالات مربوط به آتش‌بس غزه
  • آقای مداح! آنها بایدن را که به لجن کشیدند ما چرا رئیسی را نقد نکنیم؟
  • حمله تند نتانیاهو به بایدن
  • بایدن سلامت روانی ترامپ را زیر سوال برد
  • بحران جدی در روابط آهنین واشنگتن-تل‌آویو