Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال ۳ هزار و ۴۵۱ خودرو در معاینات فنی مردود شدند گفت : معاینات فنی از اتوبوس، کامیون تریلی، کامیونت و مینی بوس انجام شده است.

او با اشاره به اینکه علت اصلی مردودی خودرو‌ها نقص فنی در سیستم ترمز است گفت : این خودرو‌ها تا بر طرف شدن معایب حق تردد و جابه جایی بار ندارند و پس از اصلاح عیب و نواقص، معاینه فنی باردیگر انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت ۶ مرکز معاینه فنی در سطح استان افزود: امسال ۴۶ مورد بازرسی در بازدید دوره‌ای از عملکرد مراکز معاینه فنی صورت گرفته است.

او افزود: هم اکنون ۱۲ هزار و ۵۹۳ کامیون حمل کالا، ۲۰۳ دستگاه اتوبوس و ۷۸۲ دستگاه مینی بوس در استان در حال فعالیتند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل معاینه فنی معاینه فنی خودرو راهداری و حمل و نقل معاینه فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی مراکز معاینه فنی در تعطیلات نوروز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سید محمد مهدی میرزایی قمی افزود:از روز شنبه ۴ فروردین  مرکز شقایق به جمع مراکز فعال در این ایام اضافه می‌شود.

وی گفت: در روز‌های غیر تعطیل شرایط کاری مانند سایر روز‌های عادی است که شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران inspection.tehran.ir از وضع کاری مطلع شوند.

آقای  میرزایی قمی  گفت: خدمت رسانی به شهروندان در روز‌های جمعه ۱۰ فروردین و ۱۲ فروردین در مراکز بیهقی و شهید آبشناسان از ساعت ۷ الی ۲۲ و مراکز شقایق، امام رضا، شهدای زمان آباد، بعثت، فداییان اسلام، آزادی از ساعت ۷ الی ۱۴ انجام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کشف یک دستگاه تویوتا قاچاق در کرمانشاه
  • آماده‌باش همه دستگاه‌های اجرایی در سامانه بارشی
  • کشف یک دستگاه خودروی تویوتا قاچاق در شهرستان کرمانشاه
  • کامیون حامل مرغ زنده فاقد مجوز در قاین توقیف شد
  • آماده‌باش کرمانشاه برای بارش‌های پیش‌رو/ پرهیز از سفرهای غیرضروری
  • توقیف کامیون حامل مرغ زنده فاقد مجور در قاین
  • آماده‌باش مراکز بهداشتی و درمانی در ایام تعطیلات نوروز
  • خدمت رسانی مراکز منتخب معاینه فنی در تعطیلات نوروز
  • پایش مشترک مراکز معاینه فنی خودروهای سبک شهرستان ارومیه
  • خدمت رسانی مراکز معاینه فنی در تعطیلات نوروز