Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - محمود کلهری شهردار منطقه 5 از آغاز به کار دومین پویش آزاد سازی مادران زندانی خبر داد و افزود: معتقدیم آزادی یک مادر به «نجات خانواده و نجات جامعه" منجر می شود و امیدواریم با مشارکت همه شهروندان مادران زندانی جرایم مالی تا نوروز 1400 به کانون گرم خانواده شان باز گردند.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه5، شهردار این منطقه با اعلام این خبر گفت: سال 98 همزمان با ایام فاطمیه پویش آزادسازی مادران زندانی به راه افتاد و با برگزاری جشن گلریزیان در منطقه، تعدادی از مادران زندانی استان تهران، آزاد و به کانون خانواده بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمود کلهری به ادامه این پویش در سال جاری اشاره کرد و گفت : امسال نیز برای رهایی مادران زندانی در تلاشیم تا با کمک مسئولین منطقه، خیرین، سازمان زندان‌ها و نهادهای حقوقی و قضایی این مهم را انجام داده و شاهد آزادی مادران زندانی باشیم.
شهردار منطقه 5 با بیان اینکه یکی از رسالت های شهرداری ها حمایت از آسیب دیدگان و پیشگیری از آسیب های بعدی برای ایشان است تاکید کرد: شهرداری حسب رسالت اجتماعی خود در این زمینه میتواند به خوبی نقش آفرینی کند و با کنارهم قرار دادن طیف های مختلف مخاطبین خود،با تقویت حس همدلی در میان شهروندان و انجام امور اجتماع محور مشکلات شهروندان آسیب دیده را بصورت پویش های مردمی برطرف کند.
او درباره فعالیت‌های منطقه 5 در زمینه حمایت کاهش آسیبهای اجتماعی و حمایت از بانوان سرپرست خانوار گفت: تاکنون با زیرساخت های تخصصی در زمینه گرمخانههای بانوان و آقایان، مدرسه کودکان کار، مراکز مهارت آموزی و اشتغال زنان (5 مرکز کوثر فعال)، مراکز سلامت محور، راه اندازی آموزش و ورزش های تیمی و حرفه ای برای کودکان و بویژه کودکان کار و سایر زیرساخت های اینچنینی گام های موثر و ماندگاری در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی، افزایش توان اشتغال و معیشت زنان سرپرست خانوار، و سلامت شهروندان برداشته است.
این پویش همزمان با وفات حضرت فاطمه (س) ، آغاز و در سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) به پایان میرسد و طبق پیشبینیهای صورت گرفته مادران زندانی، نوروز سال 1400 از زندان آزاد می‌شوند.
گفتنی ست روز گذشته و با حضورخیرین، معتمدین و متنفذین این منطقه و با رونمایی از پوستر این رویداد، دومین دوره پویش مردمی آزادسازی مادران زندانی آغاز به کار کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مادران زندانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش «مسیر سبز به ایران پاک» در خراسان شمالی اجرایی می‌شود

رضا شکاریان در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: یکی از معضلات محیط زیستی در بیشتر مناطق کشور به ویژه حاشیه راه‌های مواصلاتی پرتردد شهری و روستایی، پخش و پراکنش انواع پسماندها از جمله پلاستیک، ضایعات و نخاله‌های ساختمانی است که علاوه بر اینکه تجزیه آن زمان‌بر است، بخش وسیعی از سیمای طبیعی را بد منظر کرده است.

وی در ادامه افزود: این پویش با هدف پیشگیری از آلودگی و پراکندگی زباله‌ها در طبیعت انجام می‌شود و این دست برنامه‌های اقدام کوچک، گامی بزرگ در جهت حفظ زیبایی‌های طبیعت سرزمین عزیزمان خواهد بود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی با بیان اینکه این پویش نشان‌دهنده تلاش‌های مستمر برای حفاظت از محیط زیست و ترویج مسئولیت اجتماعی در بین شهروندان است، افزود: امیدواریم با همکاری شهروندان گرامی این پویش ملی را به خوبی پیش ببریم و اهداف را محقق کنیم.

شکاریان بیان کرد: این پویش در تمام شهرستان‌های خراسان شمالی اجرا خواهد شد.

کد خبر 6056242

دیگر خبرها

  • پویش «شهر ما روزه‌دار است» راه‌اندازی شود
  • بخشش ۵۸ نفر از محکومان به قصاص در تهران طی سال ۱۴۰۲
  • موافقت با خواسته زندانی مادر برای سال نو
  • بخشش ۵۸ نفر از محکومان به قصاص در تهران طی سال ۱۴۰۲/ آزادی ۸ زندانی در روز آخرسال
  • اورژانس اجتماعی بهزیستی مازندران آماده خدمت رسانی به شهروندان در ایام نوروز
  • دومین قرآن بزرگ پارچه‌ای جهان در حال کتابت است
  • تعیین تکلیف خیابان کمکی امام خمینی(ره) تا یک ماه آینده
  • برنامه «افطارلیق» در تبریز
  • پویش «مسیر سبز به ایران پاک» در خراسان شمالی اجرایی می‌شود
  • پلیس به عنوان مجری قانون باید مورد احترام و تکریم باشد