Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: به منظور مقابله با متصرفان اراضی ملی و ساخت و سازهای غیرمجاز تمامی دستگاه‌ها باید هم‌افزایی داشته باشند تا خروجی کار، حفظ حقوق بیت المال و اراضی طبیعی و ملی باشد.

سیدعبدالمهدی موسوی روز چهارشنبه یکم بهمن در شورای سیاستگذاری حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان مرکزی اظهار کرد: با افرادی که در زمینه زمین‌خواری، کوه‌خواری، طبیعت خواری یا و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. نقش داشته باشند باید برخورد جدی صورت بگیرد، دستگاه قضایی به دنبال تشکیل پرونده نیست، اما نمی‌توان قانون را تعطیل کرد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی تصریح کرد: مدیران و مسئولان باید در تمام امور اختلافات را کنار گذاشته و جهت گره گشایی از کار مردم تلاش کنند تا مردم آنها را خدمتگزار بدانند.

موسوی بیان کرد: تبلیغات سوء علیه نظام جمهوری اسلامی و مسئولان و مردم  از سوی دشمنان در جامعه کم نیست و در این برهه از زمان و با توجه به اینکه سال آینده اتفاقات بزرگی پیش روست باید روحیه و امید به جامعه تزریق شود تا اعتماد مردم به نظام نیز افزایش یابد.

وی ادامه داد: رسیدگی به موضوع ساخت و سازهای خانه میران اراک نیازمند یک نشست تخصصی است و باید مبنای بررسی گزارش این ساخت و سازها سازمان بازرسی باشد. مسئولین و افرادی که در این خصوص کوتاهی کرده‌اند و مقصر هستند باید در این جلسات پاسخگو باشند. قلع و قمع کردن کار راحتی نیست اما به هرحال در این خصوص باید قانون اجرا شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی دادگستري اراضي ملي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل طرحهای نیمه تمام برنامه‌ اولویت دار مرکزی در سال آتی است

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزاد مخلص‌الائمه پیش از ظهر یکشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مرکزی اظهار کرد: شعار مهار تورم و رشد تولید همچنان دستور کار شورای برنامه‌ریزی استان مرکزی خواهد بود و در این راستا از تمام ظرفیت‌ها بهره گیری می‌شود.

استاندار مرکزی افزود: نهضتی در دولت و استان مرکزی مبنی بر تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام صورت گرفته که تاکنون با موفقیت همراه بوده است.

مخلص الائمه ادامه داد: گزارش نظارت پروژه‌های عمرانی در سال آینده به صورت دستگاهی انجام می‌شود و اولویت برای طرح‌های ۱۴۰۳، اتمام و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است که باید در معرفی و ارائه پیشنهاد، نسبت به این موضوع توجه ویژه صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: آمادگی لازم برای افتتاح رسمی تعدادی از طرح‌های نیمه‌تمام استان مرکزی وجود دارد و برخی طرح‌ها گرچه به صورت رسمی افتتاح نشده‌اند اما در حال فعالیت هستند.

استاندار مرکزی افزود: تشکیل کارگروه اقتصادی و اشتغال و سرمایه‌گذاری در شهرستان‌های این استان امسال توسط شورای برنامه‌ریزی و توسعه در فراهان، زرندیه و ساوه، تشکیل شد که پیامدهای خوبی به همراه داشت و باید تداوم داشته باشد.

مخلص الائمه تاکید کرد: سال آینده عقب افتادگی که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید رفع شود و بیش از گذشته تلاش شود و باید اذعان داشت که عملکرد شورای برنامه ریزی در این راستا قابل توجه بوده است.

تخصیص ۱۱۵ میلیارد ریال در سال جاری به شرکت برق این استان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی هم در این نشست گفت: امسال ۱۲ نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه این استان با ۸۷ دستورکار و ۱۰۴ مصوبه برگزار شده و به دستگاه‌های ذیربط اعلام و پیگیری‌های لازم انجام شده است.

نوربخش عسکری افزود: بر اساس وظایفی که در ماده ۳۱ قانون احکام دائمی برنامه توسعه برای شورای برنامه‌ریزی و توسعه به عنوان بالاترین نهاد تصمیم‌گیری در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و قوانین مرتبط با آن، در طول سال تشریح و در راستای تحقق شعار سال، ۲۱ دستگاه اجرایی الزامات و برنامه‌های خود را در شورای برنامه‌ریزی و توسعه ارایه کردند.

وی ادامه داد :۱۱۵ میلیارد ریال در سال جاری به منظور بهره گیری از انرژی‌های تجدیدپذیر به شرکت برق این استان ابلاغ شد که انتظار می‌رود ۳۰ ساختمان دستگاه اجرایی استان مرکزی تا نیمه اول سال آینده، بتوانند بخشی از انرژی برق را از این طریق تأمین کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی تصریح کرد: برای اینکه منابع بودجه تخصیص بهینه شوند، در قالب ۱۱ موضوع در بخش‌های تملک دارایی، سرمایه‌ای و هزینه‌ای در دستور کار شورا قرار گرفت.

عسگری ادامه داد: گزارشاتی مبنی بر تحقق و عدم تحقق از دستگاه‌ها بود، مطالبه شد که چند دستگاه هنوز پاسخ نداده‌اند و مدیران دستگاه‌های معاونت هماهنگی امور عمرانی، شرکت آب منطقه‌ای، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای باید ظرف ۲ روز آینده گزارشات خود را ارسال کنند تا در اولین نشست سال آتی، گزارش ۱۰۴ مصوبه ارائه شود.

وی افزود: گزارش اعتبار عملکرد سفر ریاست جمهوری نیز مستمر رصد و پیگیری و در بخش سرمایه‌گذاری و اقدامات توسعه‌ای بخش‌های غیردولتی نیز تفویض اختیار به کمیته کاری تبصره ۱۸ داده شد و درگاه ملی مجوزهای کسب و کار معرفی و بحث و بررسی شد.

کد خبر 6057227

دیگر خبرها

  • مقابله با زمین‌خواری و تخریب اراضی در ایام نوروز
  • مقابله با زمین خواری و تخریب اراضی در ایام نوزور
  • عزم جدی برای مقابله با ساخت‌وساز غیرمجاز در نهاوند
  • خط و نشان دادگستری فارس برای متصرفان اراضی ملی
  • تکمیل طرحهای نیمه تمام برنامه‌ اولویت دار مرکزی در سال آتی است
  • دستگاه‌ها برای حل مسائل با یکدیگر هم‌افزایی داشته باشند 
  • نهضت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در ‌استان مرکزی شکل گرفت‌
  • تلاش شبانه روزی برای مقابله با زمین خواری اراضی دولتی
  • تاکید استاندار خوزستان بر راه‌اندازی صنایع تبدیلی کشاورزی
  • تامین اراضی ۷۰۰ هزار واحد مسکونی دستگاه‌های دولتی در قالب نهضت ملی مسکن