Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، تیم والیبال عقاب ملل اردبیل با پیروزی در هفته هجدهم و پایانی مرحله گروهی لیگ دسته یک والیبال کشور مقابل اسپورت هوشیار تبریز به عنوان تیم دوم گروه ب راهی مرحله پلی‌آف صعود به لیگ برتر شد.

حریف عقاب ملل اردبیل در این دیدار حاضر نشد تا عقاب‌ها علاوه بر کسب پیروزی ۳ بر ۰ فنی مقابل آن‌ها، مجموع امتیازات خود را به ۳۴ برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عقاب ملل اردبیل به‌عنوان نماینده استان با هدایت حسن‌خانی در فصل جدید لیگ دسته یک والیبال کشور به میدان رفته است و در مرحله نهایی با تیم‌های مس رفسنجان، هوادار تهران، سروقامتان همدان، فولاد خراسان، پاس گرگان، ایرانشید چالوس و زنده‌یاد باقرزاده رقابت خواهد کرد تا در نهایت لیگ‌برتری‌ها مشخص شوند.

تیم والیبال عقاب ملل اردبیل، نماینده استان در گروه ب مسابقات با تیم‌های رعد پدافند قم، سامسونگ قائم‌شهر، پاس گرگان، صنایع اردکان، ایرانشید چالوس، مرحوم باقرزاده بابلسر خوش سیمای آمل و هوشیار تبریز هم‌گروه بود.

گفتنی است، نتایج هفته هجدهم بازی‌ها در مرحله گروهی نیز به شرح ذیل است:

زنده‌یاد باقرزاده ۳ – سامسونگ قائم‌شهر ۰

خوش‌سیما آمل ۱ – پاس گرگان ۳

اسپرت هوشیار تبریز ۰ – عقاب ملل اردبیل ۳

ایرانشید چالوس ۳ – صنایع اردکان ۱

- انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال اردبیل تبریز عقاب ملل اردبیل لیگ دسته یک والیبال عقاب ملل اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فینالیست شدن 5 کشتی‌گیر ایران

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام قهرمانان ترکیه از امروز (شنبه)  و با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست برگزار شد و 5 نماینده کشورمان راهی دیدار نهایی شدند.

نتایج نمایندگان کشورمان در مرحله مقدماتی به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم، علی مومنی پس از کسب دو پیروزی مقابل رقبای خود راهی فینال شد. علی یحیی‌پور دیگر نماینده کشورمان در این وزن نیز پس از پیروزی در دو مسابقه به نیمه‌نهایی رسید. وی در این مرحله مغلوب کشتی‌گیری از قرقیزستان شد و راهی رده بندی شد.

در وزن 70 کیلوگرم، علی کرم‌پور پس از پیروزی در سه مسابقه راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با پیروزی مقابل حریف خود راهی فینال شد. در وزن 79 کیلوگرم، مجید باقری پس از پیروزی در دو مسابقه در مرحله نیمه‌نهایی در مقابل مسعود آسترکی دیگر نماینده کشورمان در این وزن به پیروزی رسید و فینالیست شد. در وزن 97 کیلوگرم، آرین سجادی پس از پیروزی در مقابل حریفش راهی نیمه نهایی شد. وی با مغلوب کردن حریف خود راهی فینال شد. ابوالفضل بابالو دیگر نماینده کشورمان نیز که در آنسوی جدول قرار دارد با یک پیروزی به نیمه نهایی رسید. وی در این مرحله از سد کشتی‌گیری از ترکیه گذشت و فینالیست شد.

دیگر خبرها

  • خداحافظی گنبد با لیگ برتر والیبال؛ نیان از خطر گریخت
  • چلسی با شکست لسترسیتی راهی نیمه نهایی جام حذفی انگلیس شد
  • علی کرمپور آزادکار اسلامشهری طلایی شد
  • پلی آف لیگ برتر والیبال| شهداب سومین تیم نیمه‌نهایی
  • شهدب یزد با عبور از ایفاسرام راهی نیمه نهایی شد
  • پلی‌آف لیگ برتر والیبال| شهداب راهی نیمه نهایی شد
  • پلی آف لیگ برتر والیبال| طبیعت شکست دور رفت را جبران کرد/ جدال تیم‌های دوم و هفتم به مسابقه سوم کشید
  • لیگ برتر والیبال، طبیعت شکست در بازی نخست یک چهارم پایانی را جبران کرد
  • فینالیست شدن 5 کشتی‌گیر ایران
  • تیم والیبال سایپا به لیگ یک سقوط کرد