Web Analytics Made Easy - Statcounter

از سوی بنیاد مستضعفان ۸۲ میلیارد ریال کمک هزینه معیشتی به حساب ایتام و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در استان خوزستان واریز شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در پی سفر سید پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان به استان خوزستان و بازدید از مناطق محروم این استان، رقمی معادل 82 میلیارد ریال برای ایتام و مددجویان کمیته امداد در شهرستان‌های محروم خوزستان اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، با اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار از سوی بنیاد مستضعفان، برای 2037 نفر از ایتام در شهرستان‌های دزفول، سردشت و الوار گرمسیری مبلغ پنج میلیون ریال واریز شد.

همچنین مبلغ 5 میلیون ریال به حساب سرپرستان 14 هزار و 462 خانوار مددجو در شهرستان‌های خرمشهر، بندر امام خمینی (ره)، آبادان، ماهشهر و ... واریز شد که به این منظور اعتباری معادل بیش از 72 میلیارد ریال از سوی بنیاد مستضعفان تخصیص یافت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز عیدی برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد روز اول فروردین

بر اساس برخی شایعات در روز اول فروردین برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد نفری ۷۰۰ هزار تومان عیدی واریز می‌شود که این خبر صحت نداشت.

به گزارش منیبان، آخرین بار در سال ۱۴۰۰ به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد مبلغ عیدی پرداخت شد.

در سال ۱۴۰۰ مبلغ عیدی به آن‌ها برابر با یکماه مستمری بود.

در سال ۱۴۰۱ اعتبارات برای پرداخت عیدی به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد تامین نشد و به مددجویان عیدی پرداخت نشد.

تاکنون هیچ کدام از مقامات این سازمان هم درباره زمان واریز عیدی افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی توضیحی نداده‌اند و مشخص نکرده‌اند که آیا طبق سنوات قبل این مبلغ واریز می‌شود و یا امسال بودجه‌ای برای این کار در نظر گرفته نشده است.

دیگر خبرها

  • واریز عیدی برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد روز اول فروردین
  • توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان جرقویه علیا
  • ۱۸۰ میلیارد ریال مستمری فوق‌العاده به مددجویان سیل‌زده بلوچستان واریز شد
  • توزیع ۳۵۰ بسته معیشتی بین مددجویان و نیازمندان اردستان
  • توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان استان همدان
  • توزیع بسته معیشتی بین مددجویان دارالایتام مهدیه همدان
  • سایه پدرانه ۲ هزار حامی جدید بر سر کودکان ایتام
  • رتبه نخست خیران آذربایجان شرقی برای کمک به مددجویان
  • رتبه نخست خیران آذربایجان شرقی در کمک به مددجویان کمیته امداد
  • جذب ۲۰۱۴ حامی جدید در ۵ روز ابتدایی ماه مبارک رمضان