Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-19@09:10:24 GMT

تظاهرات هواداران دونالد ترامپ در ژاپن

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۰۲۱۵

تظاهرات هواداران دونالد ترامپ در ژاپن

به گزارش گروه بین‌ا‌لملل خبرگزاری فارس، شماری از  هواداران «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا لحظاتی پیش از برگزاری مراسم تحلیف «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در پایتخت ژاپن به خیابان‌ها آمدند.

به نوشته روزنامه «نیویورک پست» هواداران دونالد ترامپ چهارشنبه در خیابان‌های «توکیو» پایتخت ژاپن به خیابان‌ها آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران ترامپ در این تظاهرات با در دست داشتن پرچم‌های آمریکا و ژاپن و دست‌نوشته‌هایی که روی آن‌ها نوشته شده بود، ترامپ پیروز انتخابات ریاست جمهوری است، به خیابان‌های توکیو آمدند.

یکی از برنامه ریزان این تظاهرات گفت: «می‌خواهیم نشان دهیم که بسیاری از شهروندان ژاپن حامی ترامپ هستند. می‌خواهیم همگی شعار بدهیم بطوری که صدای ما از اقیانوس آرام به آمریکا برسد.»

 

 

ترامپ به دلیل روابط گرم با «آبه شینزو» نخست وزیر سابق ژاپن و خصومت با چین هوادارانی  در این کشور دارد. ترامپ در زمان ریاست جمهوری آمریکا قراردادهای نظامی مختلفی را با ژاپن منعقد کرد.

این تظاهرات در حالی رخ داد که چالش‌ها بین اهالی جزیره اوکیناوا و حدود 27 هزار نظامی آمریکایی مستقر در این جزیره همچنان بالاست. در همه‌پرسی‌های گذشته، اکثر اهالی اوکیناوا با افتتاح یک پایگاه نظامی جدید آمریکا در این جزیره مخالفت کرده و گفتند که چنین پایگاهی آسیب‌هایی را به محیط زیست وارد می‌کند و مشکلات امنیتی برای اهالی این جزیره به وجود می‌آورد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ژاپن آمریکا رئیس جمهور سابق آمریکا توکیو تظاهرات خیابان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات مشترک حامیان فلسطین و مخالفان نژادپرستی در انگلیس

به گزارش قدس آنلاین شرکت کنندگان در پایتخت انگلیس ابتدا مقابل ساختمان وزارت کشور تجمع کرده و ضمن سردادن شعارهایی علیه فاشیسم و نژادپرستی تصریح کردند که اجازه نمی‌دهند افراطی‌ها موجب شکاف در جامعه شوند.

آن‌ها شعار نوشته‌هایی در دست داشتند که روی آن‌ها نوشته بود «نه به فاشیسم»، «نه به نژادپرستی» و «نازیسم دیگر تکرار نخواهد شد».

حامیان فلسطین نیز پرچم این کشور را در میان تجمع‌کنندگان به اهتزاز درآورده و شعارهایی را در خصوص عدالتخواهی، پایان نظام آپارتاید، توقف فوری جنگ و برقراری آتش‌بس در غزه سردادند.

آن‌ها که برای بیست‌ودومین هفته متوالی در لندن تظاهرات می‌کردند، تاکید داشتند تا زمانی که کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین جریان دارد به اعتراضات خود ادامه می‌دهند.

افراد حاضر در این تجمع، پس از نمایش اعتراضات خود به سمت دفتر نخست وزیر انگلیس راهپیمایی کردند. گفتنی است که جرمی کوربین رهبر سابق حزب کارگر انگلیس و از چهره‌های سرشناس ضد اسرائیلی در این تظاهرات حضور داشت و به همراه سایر شرکت کنندگان، شعارنوشته بزرگی را حمل می‌کرد که روی آن نوشته بود: «نه به اسلام‌هراسی»

سخنرانان سپس با ایراد سخنانی مقابل خیابان داونینگ استریت، نخست وزیر و اعضای دولت انگلیس را به دلیل برخورداری از مواضع نژادپرستانه و ضد اسلامی محکوم کردند. آن‌ها همچنین خواستار توقف حمایت لندن از رژیم جنایتکار صهیونیستی شدند.

دولت انگلیس به عنوان یکی از حامیان اصلی رژیم صهیونیستی، با چشم‌پوشی از کشتار مردم مظلوم و بی‌گناه فلسطین، با برقراری آتش‌بس فوری در غزه مخالف و معتقد است که چنین اقدامی باعث جسورتر شدن مقاومت فلسطین خواهد شد.

این درحالیست که رژیم صهیونیستی با حمایت تمام قد غرب و برای تلافی حملات غافلگیرکننده‌ نیروهای مقاومت، کشتار گسترده‌ای را در غزه به راه‌ انداخته است. این رژیم تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است. بر اساس گزارش‌ها، تاکنون افزون بر ۳۱ هزار فلسطینی شهید و بیش از ۷۲ هزار نفر دیگر مجروح شده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ادعای عجیب ترامپ برای ایجاد صلح میان ایران و اسرائیل
  • پشت پرده حمام خونِ دونالد ترامپ!
  •  تهدید ترامپ درباره خودروهای چینی
  • (ویدئو) ترامپ: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد
  • فیلم| ترامپ هشدار داد: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد
  • ترامپ:اگر من انتخاب نشوم، حمام خون راه خواهد افتاد
  • ترامپ: اگر من انتخاب نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد
  • ترامپ: اگر من انتخاب نشوم، حمام خون در کل کشور به راه خواهد افتاد
  • (ویدئو) ترامپ هشدار داد: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد
  • تظاهرات مشترک حامیان فلسطین و مخالفان نژادپرستی در انگلیس