Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته بیست و دوم مرحله مقدماتی لیگ برتر شهرداری ارومیه، سپاهان و لبنیات هراز، راهی مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته بیست‌ودوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز (چهارشنبه) با برگزاری 6 دیدار به صورت متمرکز در خانه والیبال و سالن فدراسیون پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فولاد سیرجان این هفته در خانه والیبال میزبان خاتم اردکان بود و در سه ست متوالی با امتیازات (27 بر 25)، (25 بر 19) و (25 بر 23) به پیروزی رسید. با این پیروزی، شاگردان محمدرضا تندروان 42 امتیازی شدند و با صعود 2 پله‌ای در جدول رده‌بندی، فعلا در جایگاه چهارم ایستادند.

دو تیم در هفته پانزدهم دور رفت هم با هم دیدار داشتند که فولاد سیرجان 3 بر یک از سد حریف گذشت.

مهدی نویدی و حامد گرجی به عنوان داور اول و دوم قضاوت این دیدار را برعهده داشتند. امین برق‌لشگر و محسن ترابی هم تیم نظارت فنی و داوری را تشکیل دادند.

بازی دو تیم فولاد سیرجان و خاتم اردکان به دلیل اشتباه نادر انصاری دبیر کمیته رویدادها و مسابقات، بعد از برگزاری ست اول، با وقفه یک ساعته مواجه شد. دلیل این توقف، شکایت قضایی از تیم خاتم اردکان بود، اما دبیر کمیته رویدادها باید قبل از شروع مسابقه اقدام به لغو مسابقه می‌کرد و نه بعد از برگزاری یک ست از دیدار دو تیم؛ در نهایت بعد از یک ساعت دو تیم دوباره به زمین رفتند و مسابقه ادامه یافت.

تیم خاتم اردکان اگر تا روز جمعه سوم بهمن‌ماه مشکل قضایی خود را برطرف نکند، اجازه بازی در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر مردان را نخواهد داشت.

در دیگر مسابقه این هفته و در سالن فدراسیون والیبال، شاگردان آرش صادقیانی در تیم راه‌یاب ملل کردستان، میزبان شهرداری ورامین بودند.

دو تیم درحالی به مصاف هم رفتند که پیش‌تر در هفته یازدهم دور رفت ورامینی‌ها با نتیجه 3 بر صفر موفق به شکست حریف شدند و امروز در بازی هفته بیست و دوم، شاگردان فیروز تابش‌نژاد مجدد این نتیجه را تکرار کردند و امتیازات (23 بر 25)، (12 بر 25) و (23 بر 25) به سود خود، فاتح میدان باشند. این پیروزی اما تاثیری در ارتقای جایگاه شهرداری ورامین نداشت تا این تیم با 10 برد و 31 امتیاز همچنان در رده هفتم جدول باقی بماند.

مهرداد بابایی با کسب 14 پوئن، امتیازآورترین بازیکن میدان بود. اصغر نجفی هم با کسب 11 پوئن، امتیازآورترین بازیکن تیم راه‌یاب ملل کردستان بود.

این بازی در مدت زمان 84 دقیقه انجام شد و طی آن احسن‌اله شیرکوند بازیکن شماره 8 شهرداری ورامین کارت زرد دریافت کرد. محمدرضا آصفی بازیکن شماره 20 راه‌یاب ملل هم در ست سوم به دلیل اعتراض به داور، ابتدا با کارت زرد مواجه شد و در ادامه کارت زرد و قرمز گرفت و از بازی اخراج شد.

مجتبی بیداریان و علی‌اکبر پاکدلان به عنوان داور اول و دوم این مسابقه را قضاوت کردند. نظارت فنی و داوری بازی هم برعهده خضراله ترابی و علی یاوری بود.

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته، سپاهان در سالن فدراسیون، میهمان آذرباتری ارومیه بود. شاگردان رحمان محمدی‌راد موفق شدند در سه ست متوالی و امتیازات مشابه (21 بر 25)، مقابل آذرباتری ارومیه به پیروزی برسند و علاوه بر ثبیت صدرنشینی، صعود خود را به مرحله پلی‌آف قطعی کنند.

محمود رسولی از تیم سپاهان با کسب 13 پوئن، امتیازآورترین بازیکن میدان بود. میلاد حمیدی هم با کسب 12 پوئن، امتیازآورترین بازیکن تیم آذرباتری ارومیه بود.

این مسابقه در مدت زمان 102 دقیقه انجام شد و در ست سوم، محمد بربست بازیکن شماره 12 آذرباتری ارومیه، کارت زرد دریافت کرد.

مهرداد شوشتری و وحید پورکاشیان به عنوان داور اول و دوم، رقابت دو تیم را قضاوت کردند. اصغر درفش‌کاویان و علی‌اصفر حاجی‌کاظمی هم نظارت فنی و داوری را برعهده داشتند.

در دیگر مسابقه این هفته تیم‌های سایپا و لبنیات هراز در خانه والیبال به مصاف یکدیگر رفتند که رالی 5 سته دو تیم یکی از جذاب‌ترین بازی‌های هفته بیست و دوم بود؛ رقابتی که درنهایت با نتیجه 3 بر 2 به سود آملی‌ها تمام شد تا شاگردان بهروز عطایی ضمن صعود موقتی به رده دوم جدول، بعد از سپاهان، دومین تیمی باشند که راهی مرحله پلی‌آف می‌شوند.

امین اسماعیل نژاد از تیم سایپا با کسب 33 پوئن، امتیازآورترین بازیکن این میدان شد. شهروز همایونفرمنشی هم با کسب 27 پوئن، امتیازآورترین بازیکن تیم لبنیات هراز آمل بود.

دو تیم سایپا و لبنیات هراز در هفته چهارم دور رفت هم به مصاف هم رفته بودند که دیدار مذکور با نتیجه مشابه 3 بر 2 به سود آملی‌ها تمام شده بود.

محمد شاهمیری، احمد سرمست، خلیل یگانه‌مجد و اسماعیل صباغ به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری، تیم قضاوت و نظارت بازی را تشکیل دادند.

این مسابقه دو ساعت و 58 دقیقه طول کشید و ناصر شهنازی سرمربی تیم سایپا نیز کارت زرد در این دیدار دریافت کرد.

شهرداری ارومیه با کسب شانزدهمین پیروزی بعد از فولاد مبارکه سپاهان و لبنیات هراز آمل، به عنوان سومین تیم راهی مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال شد.

شهرداری ارومیه این هفته در سالن فدراسیون میزبان شهرداری قزوین بود. دو تیم در شرایطی رو در روی هم قرار گرفتند که بعد از قطع همکاری مسعود آرمات با باشگاه شهرداری قزوین، هدایت این تیم رسما به علی موذن سپرده شد.

موذن در اولین آزمون خود در کسوت سرمربی شهرداری قزوین، یک ست برده (ست سوم) مقابل تیم مدعی شهرداری ارومیه در کارنامه ثبت کرد، اما این دیدار در نهایت با نتیجه 3 بر یک و با ثبت امتیازهای (25 بر 23)، (25 بر 21)، (21 بر 25) و (25 بر 18) به سود شاگردان پیمان اکبری تمام شد تا شهرداری ارومیه علاوه بر تثبیت جایگاه دومی، صعودش به مرحله پلی‌آف را هم قطعی کند.

در این بازی پوریا یلی با کسب 25 پوئن، امتیازآورترین بازیکن میدان شد. امیر کریمی هم با به دست آوردن 15 پوئن، امتیازآورترین بازیکن تیم شهرداری قزوین بود.

این مسابقه در مدت زمان 109 دقیقه برگزار شد و در آن تیم شهرداری قزوین در ست چهارم کارت زرد تاخیر دریافت کرد.

قضاوت این دیدار برعهده مرتضی اکرمی و وحید خراسانی به عنوان داوران اول و دوم بود. عباس امانی و بهروز جعفری هم تیم نظارت فنی و داوری بازی را تشکیل دادند.

در آخرین دیدار این هفته نیز تیم‌های پیکان تهران و شهداب یزد در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند. شهدابی‌ها در این مسابقه با شکست سه بر یک حریف به پانزدهمین برد خود دست یافتند و در رتبه چهارم جدول قرار گرفتند.

شاگردان محمد عمده‌غیاثی در ست نخست این دیدار 25 بر 18 مغلوب پیکان شدند اما در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 27 بر 25، 25 بر 23 و 25 بر 17 به پیروزی رسیدند.

تیم پیکان با پذیرش این شکست، سیزدهمین ناکامی فصل خود را تجربه کرد و با شش برد و 17 امتیاز در جایگاه دهم جدول لیگ برتر مردان در پایان هفته بیست‌ودوم قرار گرفت.

در این دیدار رضا رضایی از تیم شهداب یزد با کسب 20 پوئن، امتیازآورترین بازیکن میدان شد. علیرضا شاه‌علی هم با به دست آوردن 16 پوئن، امتیازآورترین بازیکن تیم پیکان تهران بود.

محمد عشق‌دوست، مرتضی علایی، احمد دامغانی‌نژاد و محمدحسین شفقی به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری، قضاوت و نظارت بر این مسابقه را که 148 دقیقه طول کشید، برعهده داشتند. اسماعیل مسافر بازیکن تیم پیکان در ست چهارم این دیدار کارت زرد و قرمز دریافت کرد و اخراج شد.

بدین ترتیب تیم‌های فولاد سیرجان، شهرداری ورامین، لبنیات هراز، سپاهان، شهرداری ارومیه و شهداب یزد در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر برابر حریفان خود به پیروزی دست یافتند.

تیم‌های هورسان رامسر و شهرداری گنبد در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر مردان استراحت داشتند و نتایج کامل دیدارهای این هفته به قرار زیر است:

*فولاد سیرجان 3 – خاتم اردکان صفر (27 بر 25، 25 بر 19 و 25 بر 23)

*راه‌یاب ملل کردستان صفر – شهرداری ورامین 3 (23 بر 25، 12 بر 25 و 23 بر 25)

*سایپا 2 – لبنیات هراز 3 (29 بر 31، 28 بر 30، 25 بر 23، 25 بر 22 و 10 بر 15)

*آذرباتری ارومیه صفر – سپاهان 3 (21 بر 25، 21 بر 25 و 21 بر 25)

*پیکان یک – شهداب یزد 3 (25 بر 18، 25 بر 27، 23 بر 25 و 17 بر 25)

*شهرداری ارومیه 3 – شهرداری قزوین یک (25 بر 23، 25 بر 21، 21 بر 25 و 25 بر 18)

 

هفته بیست و سوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، روز جمعه سوم بهمن‌ماه با شش دیدار به صورت متمرکز در خانه والیبال و سالن فدراسیون پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: امتیازآورترین بازیکن میدان امتیازآورترین بازیکن تیم عنوان داور اول آذرباتری ارومیه خانه والیبال شهرداری ورامین شهرداری ارومیه هفته بیست ودوم شهرداری قزوین هفته بیست سالن فدراسیون لبنیات هراز فولاد سیرجان مرحله پلی آف خاتم اردکان راه یاب ملل شهداب یزد اول و دوم کارت زرد لیگ برتر دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبر کنید، ماراتن جذاب والیبال ایران به بازی سوم کشید

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین مسابقه تیم‌های شهرداری ارومیه و طبیعت در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده ارومیه در دیدار دور رفت سه بر دو به پیروزی رسیده بود و شاگردان عبدالرضا علیزاده برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی تنها به یک برد دیگر نیاز داشتند، اما طبیعت این روند را تغییر داد و سه بر دو به پیروزی رسید تا دو تیم از نظر برد یک بر یک مساوی شوند.

در ست نخست این مسابقه تیم شهرداری ارومیه 25 بر 22 به پیروزی رسید تا طرفداران این تیم سرود پیروزی بخوانند و به برد تیم شهر ارومیه شوند، اما در ست دوم طبیعت 25 بر 21 نتیجه را جبران کرد و دو تیم یک بر یک در ست شماری برابر شدند.

در ست سوم نیز طبیعت نمایش بهتری نسبت به شهرداری ارومیه داشت و 25 بر 20 به پیروزی رسید تا دو بر یک در ست شماری پیش بیافتد، اما شهرداری ارومیه در ست چهارم دوباره قدرت خود را به حریف دیکته کرد و 25 بر 20 به پیروزی رسید تا مسابقه به ست حساس پنجم برسد.
ست پنجم این دیدار با امتیاز 15 بر 12 به سود طبیعت به پایان رسید تا شاگردان ابراهیم وادی شکست دور رفت را جبران کنند و تعیین تیم صعود کننده این رقابت به بازی سوم کشیده شود.

محمد شاهمیری و علی‌اصغر حاجی کاظمی، ناظران این مسابقه جذاب بودند که به مدت 148 دقیقه طول کشید و یک هزار و 300 تماشاگر داشت.

محمد محبوب عشق‌دوست، اسماعیل رزقی و مهرداد شوشتری نیز به عنوان داوران اول، دوم و ویدئوچک، در این مسابقه نقش آفرینی کردند و قضاوت این دیدار را انجام دادند.

تیم طبیعت اسلامشهر نخستین حضور خود در لیگ برتر مردان را تجربه می‌کند اما نماینده والیبال ارومیه سه مقام نایب قهرمانی و هشت مدال برنز لیگ برتر در گنجینه افتخارات خود دارد و تاکنون به مقام قهرمانی نرسیده است.

طبیعت در پایان مرحله مقدماتی 18 برد و 51 امتیاز در جدول ثبت کرد و به عنوان تیم دوم راهی این مرحله شد تا رقیب شهرداری ارومیه در مرحله نخست حذفی شود.

شاگردان ابراهیم وادی در دو مسابقه مرحله گروهی نماینده ارومیه را از پیش رو برداشتند که دیدار دور رفت 15 آذر سه بر یک و دور برگشت نهم اسفند سه بر دو به سود طبیعت شد اما در این دیدار شهرداری ارومیه انتقام شکست‌های پیشین را از حریف گرفت و بردی ارزشمند به دست آورد.

شهرداری ارومیه در ابتدای دور برگشت لیگ برتر مردان با پنج برد و 13 امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار داشت و با نمایش بازی‌های خوب در دور برگشت و کسب 9 برد دیگر در پایان مرحله مقدماتی با 14 پیروزی و 39 امتیاز، به رتبه هفتم رسید تا ضمن پنج پله صعود در جدول به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

میلاد تقوی رئیس جدید فدراسیون والیبال، وحید مرادی نایب رئیس اول، نیلوفر حجتی، محمود افشاردوست، پیمان اکبری، بهروز عطایی و … از جمله تماشاگران این مسابقه بودند.

نکته جالب این دیدار حضور سه نسل وادی در سالن بود که ابراهیم وادی به عنوان سرمربی تیم طبیعت را هدایت می‌کرد، محمدطاهر وادی و پسرش (سینا) که از جایگاه تماشاگران این دیدار را نظاره‌گر بودند.

دیدار سوم دو تیم طبیعت و شهرداری ارومیه روز دوشنبه 28 اسفند در سالن فدراسیون والیبال برگزار می‌شود. تیم‌های شهداب یزد و ایفاسرام اردکان در دیگر مسابقه روز دوم دور رفت مرحله یک چهارم نهایی از دقایقی دیگر به مصاف هم می‌روند. دیدار نخست دو تیم سه بر یک به سود مدافع عنوان قهرمانی به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • لیگ برتر والیبال| آخرین تیم نیمه نهایی مشخص شد/ شهرداری ارومیه در جمع برترین‌ها
  • شگفتی‌سازی ارومیه با حذف تیم دوم لیگ برتر
  • صعود دُرنا‌ها به نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال
  • صعود دُرناها به نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال
  • صعود درناها به نیمه‌نهایی لیگ والیبال
  • پلی آف لیگ برتر والیبال| طبیعت شکست دور رفت را جبران کرد/ جدال تیم‌های دوم و هفتم به مسابقه سوم کشید
  • صبر کنید، ماراتن جذاب والیبال ایران به بازی سوم کشید
  • لیگ برتر والیبال، طبیعت شکست در بازی نخست یک چهارم پایانی را جبران کرد
  • پلی‌آف لیگ برتر والیبال| طبیعت از سد شهرداری ارومیه گذشت
  • خیز شهرداری ارومیه برای رسیدن به نیمه نهایی