Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی موذن، سرمربی تیم والیبال شهرداری قزوین پس از شکست ۳ بر یک تیمش مقابل شهرداری ارومیه در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال، در خصوص انتخابش به عنوان سرمربی تیم شهرداری قزوین اظهار کرد: باشگاه اعلام کرد که ایرج مقدم موقتاً و به مدت چند روز سرمربی تیم شهرداری قزوین شود تا باشگاه جانشین قطعی آرمات را انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز از من خواسته شد که این کار را انجام دهم و من هم ظیفه ام را در قبال تیم شهرم انجام دادم.

او ادامه داد: به نظرم بازیکنان ما امروز خیلی خوب بازی کردند، اما چند اشتباه فردی داشتیم. تیم ما با ارومیه قابل مقایسه نیست؛ بازیکنان این تیم ملی پوش هستند و تجربه بالایی دارند. تیم ما یک تیم جوان و بی تجربه است؛ هر چند به تیمم امید دارم و شک ندارم در آینده بیشتر از این بازیکنان خواهید شنید.

سرمربی جدید تیم والیبال شهرداری قزوین گفت: ما دوست داریم که در جمع ۱۰ تیم برتر باشیم و امیدوارم به پلی آف هم راه پیدا کنیم. شاگردانم اعتماد به نفس خوبی دارند و اگر اشتباهات فردی ما کمتر شوند، شرایط در آینده برای ما بهتر هم خواهند شد. بازیکن خارجی ما هم امروز عملکرد خیلی خوبی داشت و روز به روز بهتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید

صعود شهرداری ارومیه به پلی آف قطعی شد/ روز‌های خوش شهداب با عمده غیاثی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال اخبار والیبال شهرداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلب ۸۰۰ میلیارد تومانی شهرداری سنندج از دستگاه‌های اجرایی

ایسنا/کردستان شهردار سنندج گفت: شهرداری سنندج ۸۰۰ میلیارد تومان از ادارات طلب دارد که ۲۴۰ میلیارد آن در کمیسیون ماده ۷۷ تائید و قطعی شده است.

 سیدانور رشیدی، شامگاه یکشنبه (۲۷ اسفندماه) در نشست استاندار کردستان با شهرداران در سنندج، اظهار کرد: در حد توان و بضاعت خدمات مختلفی در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، توسعه فضای سبز و غیره در سطح شهر سنندج انجام شده اما معتقدیم که لیاقت مردم شهر فرهنگی سنندج بیش از اینهاست.

وی از انجام یک میلیون و ۵۰۰ هزار متر مربع در سالجاری آسفالت در سطح شهر در سالجاری انجام شده است، تصریح کرد: برنامه‌ریزی ما در حوزه آسفالت برای سال آینده انجام ۲ میلیون متر مربع خواهد بود.

شهردار سنندج، در راستای افزایش سرانه فضای سبز در قالب پویش سنه سبز کارهای خوبی طی امسال در استان انجام گرفت، افزود: اجرای پارک‌های بزرگ مقیاس و پارک‌های درون محلی در سالجاری انجام شد و پارک ۳۶ هکتاری پیرچنار، ۲۰ هکتاری نیشتمان و سه هکتاری نایسر و۲۰ پارک درون محلی دیگر را در سال آینده اجرا کنیم.

وی به اقدامات انجام شده در حوزه مناسب‌سازی محیط برای معلولین در شهر سنندج هم اشاره کرد و گفت: ۱۸۰ هزار متر مربع پیاده‌روسازی انجام شده که برنامه ما در سال آینده اجرای ۲۰۰ هزار مترمربع خواهد بود.

رشیدی تصریح کرد: پرونده‌های حقوقی ۹۷۰ میلیارد تومان را به نفع شهر و شهرداری سنندج برگرداندیم.

وی با بیان اینکه به مدیران شهری اجرای پروژه‌های ماندگار و موثر در رفع مشکل ترافیکی است، گفت: در همین راستا پروژه تعریض پل قشلاق، تکمیل بلوار سنجرخان و تکمیل بلوار ننله، انجام شده و پروژه تقاطع غیرهم سطح محمدی، بلوار ۲۴ متری توس نوذر را در سال آینده به بهره‌برداری خواهیم رساند.

شهردار سنندج بیان کرد: کلنگ‌زنی دو پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی هسته مرکزی شهر با عرصه ۳ هزار مترمربع انجام می‌شود.

وی به اقدامات انجام شده در راستای استقبال از بهار طبیعت و بهار قرآن گریزی زد و گفت: نصب المان، سفره های هفت سین، انجام ۴۰ هزار جبعه گلکاری، دیوارنویسی، نورپردازی و... از اقدامات انجام گرفته در سطح شهر در راستای استقبال از سال نو است.

وی اضافه کرد: ۵۵۰ تن لکه گیری معابر انجام شده و ۳۰۰ کیلومتر رنگ آمیزی جداول و تنظیف پارک‌ها از دیگر اقدامات انجام شده شهرداری سنندج در راستای استقبال از مهمانان نوروزی بوده است.

رشیدی با بیان اینکه پروژه موثر در شهر سنندج شامل مجتمع فرهنگی هنری شهرداری آماده بهره‌برداری است، عنوان کرد: شهرداری الکترونیک یکی از پروژه‌های ماندگار در شهر سنندج است که امسال انجام شده و فراخوان ۶ هزار میلیاردی سرمایه گذاری از اقدامات شاخص در سال آینده خواهد بود.

وی تصریح کرد: شهرداری سنندج ۸۰۰ میلیارد تومان از ادارات طلب دارد که ۲۴۰ میلیارد آن کمیسیون ماده ۷۷ را گذرانده و قطعی شده است.

شهردار سنندج در پایان یادآور شد: اگر این طلب از سوی ادارات پرداخت شود قطعا می‌تواند تحولات خوبی را در بخش‌های مختلف در شهر سنندج به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تمرین تیم ملی جدی شد (عکس)
  • ادعای جنجالی بعد از حذف: بازیکنانم را هوایی کردند
  • سال آینده سال به ثمر رسیدن سیاست‌های شورا و شهرداری مشهد است
  • کلوپ: منچستریونایتد شایسته صعود بود؛ به عملکرد بازیکنانم افتخار می‌کنم
  • بازیکنان تراکتور مدام خودشان را زمین می‌انداختند
  • طلب ۸۰۰ میلیارد تومانی شهرداری سنندج از دستگاه‌های اجرایی
  • دقیقی: کمبود اقتصادی شمس‌آذر با حضور هواداران جبران می‌شود
  • بازی عقب‌افتاده جام حذفی به شمس‌آذر ضرر زد
  • ویسی فولادی ها را به خط کرد و هم قسم شدند (عکس)
  • واکنش جالب ویسی به بازگشت به فولاد/ می‌خواهیم مردم خوزستان را خوشحال کنیم