Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز یکم بهمن ماه مشاهده می‌کنید. خبرگزاری میزان - در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی یکم بهمن ماه مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید:چرا آمار بستری کودکان مبتلا به کرونا افزایش یافته است؟
یک فوق تخصص بیماری‌های عفونی کودکان به بیان توضیحاتی در خصوص علل افزایش میزان بستری کودکان و نوجوانان مبتلا به کرونا پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بیشتر بخوانید:تهران؛ ایستاده بر سکوی گرانی
این یک پرسش اساسی برای هر شهروند تهرانی خواهد بود که چرا هزینه زندگی و کسب و کار در این شهر تا این اندازه بالاست و آمار‌ها هم جهش را نشان می‌دهد؟ برای این پرسش، اما نمی‌توان نگاه تک عاملی داشت. چرا که همه چیز و همه کس انگار برانگیخته شده اند تا این شهر را به خندق گرانی و سختی بیاندازند.

بیشتر بخوانید:آثار مثبت حادثه پلاسکو برای ایمنی ساختمانی
زهرا نژادبهرام گفت: حادثه پلاسکو منجر به این شد تا موضوع ایمن سازی یک مقوله جدی در طول کار مدیریت شهری باشد. به همین خاطر تمام تجهیزات مورد نیاز مربوط به حوزه آتش نشانی تهیه شد و بازنگری‌هایی هم صورت گرفت و شورای شهر بودجه مطلوبی را هم به این حوزه اختصاص داد.

بیشتر بخوانید:شمشاد‌های سطح شهر تهران جمع آوری می‌شوند؟
محمد سالاری گفت: امروز شاهد هستیم که در پیاده راه‌ها شمشادکاری تبدیل به یک اصل مسلم شده و در همه شهرداری‌های مناطق و نواحی و حتی در دیگر شهر‌ها هم این شیوه دنبال می‌شود. آن هم شمشاد‌های بلندی که به خصوص شب‌ها کاملا به یک فضای بی دفاع شهری تبدیل می‌شوند.

بیشتر بخوانید:آیا پروانه شکار چهارپایان وحشی صادر می‌شود؟
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: پروانه شکار چهارپایان وحشی در چهار قرق اختصاصی بر طبق جدول و معیار‌های مشخص شده صادر می‌شود.

بیشتر بخوانید:دمای هوا در بیشتر نقاط کشور کاهش می‌یابد / بارش برف و باران در ۱۵ استان
یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

بیشتر بخوانید:آغاز واکسیناسیون کرونا در کشور قبل از ۲۲ بهمن / تعداد مبتلایان به کرونای انگلیسی در کشور به ۶ نفر رسید
زیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابراز امیدواری کرد که قبل از ۲۲ بهمن واکسیناسیون کرونا در کشور طبق اولویت بندی صورت گرفته، آغاز شود.

بیشتر بخوانید:فوت ۸۴ بیمار مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته / مجموع جان باختگان از۵۷ هزار نفر گذشت
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آخرین آمار مبتلایان به کرونا را تا یکم بهمن ماه اعلام کرد.   انتهای پیام/ برچسب ها: بسته خبری کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسته خبری کرونا بیشتر بخوانید یکم بهمن ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم با حضور خود توطئه دشمن را کنار زدند

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، گفت: مردم با حضور خود توطئه دشمن را کنار زدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی _یکشنبه بیست‌وهفتم اسفند _ در آئین اختتامیه هفتمین جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر با تشکر از هنرمندان و اصحاب رسانه، اظهار کرد: رسانه و هنر سکولار در جامعه نداریم.

وی منظور از کلمه سکولار را بی‌تفاوتی عنوان کرد و ادامه داد: بخشی از اعتقادات ما سیاست ما است، بنابراین باید با قلم خود سیاست و اعتقادات خود را به رخ دشمنان بکشیم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه جامعه هنر را جامعه زیبا توصیف کرد و افزود: گفتن و نوشتن هنر است و کار هرکسی نیست.

وی کرمانشاه را استانی هنر خیز و هنرپرور توصیف کرد و افزود: تاریخ عبرت است و این عبرت با قلم ثبت می‌شود.

سردار ریحانی در بخش دیگری از سخنانش، اظهار کرد: اگر فرهنگ و اعتقاد ایستادن در ملتی ایجاد شود، آن ملت شکست‌ناپذیر خواهد بود. این فرهنگ در ایران اسلامی نهادینه شده است.

وی به مقاومت و ایستادگی ملت ایران در طول ۴۴ سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی اشاره و با یادآوری حضور و مشارکت ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات، بیان کرد: علاوه بر تهدید دشمنان و رسانه‌های معاند، ملت نشان دادند که پای اعتقادات خود هستند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، تصریح کرد: مردم با حضور خود توطئه دشمن را کنار زدند.

کد خبر 737150

دیگر خبرها

  • بیانیه سازمان نظام پرستاری درباره خواسته‌های جامعه‌پرستاری
  • مردم با حضور خود توطئه دشمن را کنار زدند
  • اعلام موضع سازمان نظام پرستاری در واپسین روزهای سال ۱۴۰۲ پیرامون خواسته های جامعه خدوم پرستاری
  • میزان شیوع آنفلوانزا و کرونا در کشور / از مصرف خودسرانه دارو و آنتی‌بیوتیک خودداری کنید
  • مناقشه در ارقام مشارکت انتخابات؛ درصد خوزستان، ۲/۵ درصد بیشتر اعلام شده؟
  • نحوه انتخاب «سبد غذایی» خانوارها در طرح کالابرگ/ تعیین میزان کالری بر حسب نیاز طبقه متوسط جامعه
  • نحوه انتخاب «سبد غذایی» خانوارها در سال ۱۴۰۲/ تعیین میزان کالری بر حسب نیاز طبقه متوسط جامعه
  • حسن خمینی: در ایران بحران نارضایتی وجود دارد
  • آغاز تحقیقات «اداره هوانوردی فدرال آمریکا» درباره سومین پرواز موشک «استارشیپ»
  • سید حسن خمینی: در ایران بحران نارضایتی وجود دارد/ حذف‌ها نتیجه‌اش به همین جا می‌رسد/ یک راه بیشتر نیست و آن آشتی با مردم است/ چیزی که اکثریت می‌گویند باید ملاک اطاعت باشد/ هر درختی که میوه‌اش فقر و نداری باشد، شجره خبیثه است