Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: مسئولین صداقت خود را در گفتار و عمل به اثبات برسانند.

محمود ثمینی در جلسه شورای اطلاع‌رسانی لرستان که امروز یکم بهمن‌ماه برگزار شد، با اشاره به سفر دکتر دبیر رئیس فدراسیون کشتی به لرستان ابراز امیدواری کرد با تقویت هیئت کشتی استان و حمایت‌های لازم وضعیت کشتی لرستان از رونق بهتری برخوردار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: با توجه به شرایط فرهنگی استان، شهامت و غیرت مردم لرستان این رشته که متعلق به کشور است در استان مورد علاقه واقع شده و اهداف آن باید  به‌طور جدی دنبال شود.

معاون استاندار لرستان با اشاره به مصوبات جلسه قبل در خصوص التهابات  بازار، تصریح کرد: لازم است از مدیرکل حوزه اقتصادی، ستاد تنظیم بازار، عوامل صمت و بازرسین حوزه بسیج که آموزش‌هایی در این زمینه دیده‌اند به خاطر فروکش کردن التهابات بازار تقدیر کرد.

ثمینی خاطرنشان کرد: از مردم خوب لرستان هم تقدیر می‌کنم که در این زمینه  با مسئولین همراهی کرده، هر چند التهابات به‌طور کامل فروکش نکرده است.

وی با بیان اینکه در خصوص تأمین کالاهای اساسی و خصوصاً روغن خوراکی به معنای واقعی مشکلی نداریم و به‌تناسب جمعیت استان روغن به‌اندازه کافی در حال توزیع است، اضافه کرد:  لازم است در شیوه‌های توزیع این کالا تجدیدنظر شود و اگر این موضوع اصلاح شود مطلقاً کمبود روغن نباتی نخواهیم داشت.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی بیان کرد: گاهی برخی از افراد با عدم مراعات شرایط، متأسفانه در تهیه این کالا زیاده‌روی کرده و این باعث می‌شود  بخش قابل‌توجهی از این کالا به دست مصرف‌کنندگان نرسد و عده معدودی هم ممکن است بیشتر از نیاز خود خریداری کنند و به نیت سودجویی در انبار نگهداری کنند که وظیفه ما برخورد با سودجویان و این تعداد اندک است و لازم است بازرسان صمت و تعزیرات حکومتی با نظارت لازم به این قضیه ورود کنند.

ثمینی ادامه داد: جلسات شورای اطلاع‌رسانی باید آرامش و اطمینان را برای مردم ایجاد کند هم مطالب به‌طور شفاف توضیح داده شوند و هم پیگیری موضوعات ضرورت دارد.

وی اظهار کرد: این موارد صرفاً به‌عنوان خبر به مردم اعلام نشود بلکه تصمیم اخذ شده و نتیجه آن را مردم در عمل ببینند زیرا مردم موضوعات و اقدامات دست‌اندرکاران را رصد می‌کنند و لازم است مسئولین صداقت خود را در گفتار و عمل به اثبات برسانند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به‌پیش رو بودن سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا با توجه به فرصت باقیمانده و آغاز فعالیت رسمی از اسفندماه، افزود: باید همان‌گونه که به مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی اطمینان دادیم در این زمینه نیز به مردم اطمینان خاطر بدهیم که انتخابات سالمی را برگزار خواهیم کرد.

ثمینی با بیان این‌که تمام مقدمات لازم را در دست اقدام داریم، اظهار کرد: در خصوص برگزاری انتخابات الکترونیکی مشکل خاصی نداریم و تمامی زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در هر دو حوزه مشروط بر تائید وزارت کشور و شورای نگهبان در استان وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: همه باید تلاش کنیم در عین حال که مشارکت مردم افزایش پیدا می‌کند مردم را به آینده امیدوار کنیم.

گفتنی است، در ادامه موضوع تنظیم بازار، تأمین، ذخیره‌سازی و توزیع میوه برای جلوگیری از هرگونه گرانی احتمالی بازار در ماه‌های آینده مطرح شد که میوه لازم خریداری شده و به قیمت تمام شده در دسترس مردم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ستاد تنظيم بازار وزارت كشور شوراي نگهبان استانداري وزارت کشور مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان ستاد تنظیم بازار لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحت انتخابات در هفت حوزه لرستان تایید شد

به نقل از شورای نگهبان، صحت انتخابات حوزه‌های انتخابی لرستان اعلام شد.

بر این اساس صحت انتخابات در حوزه‌ انتخابیه خرم‌آباد و چگنی، حوزه انتخابیه الیگودرز، حوزه انتخابیه بروجرد، حوزه انتخابیه پلدختر و معمولان، حوزه انتخابیه سلسله و دلفان، حوزه انتخابیه دورود و ازنا و حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت.

انتخابات مجلس شورای اسلامی امسال با حضور ۲۵۸ کاندیدا برای انتخابات خانه ملت برگزار شد که رای گیری در یک هزار و ۶۵۴ شعبه ثابت و سیار با همکاری ۳۰ هزار نفر عوامل اجرایی و نظارتی انجام شد.

یک میلیون و ۵۴۴ هزار نفر در این استان برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری واجد شرایط رای دادن بودند که ۷۴ هزار و ۱۶۹ آنها رای اولی بشمار می رفتند و میزان مشارکت ۴۷ درصد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • هشدار قرمز هواشناسی برای لرستان/ مردم به رودخانه‌ها نزدیک نشوند
  • هشدار سطح قرمز هواشناسی در لرستان/ مردم به رودخانه‌ها نزدیک نشوند
  • فصل جدیدی از توسعه و پیشرفت در خوی و چایپاره شروع می شود
  • اخبار سیاسی ۲۷ اسفند؛ تعیین میانگین خدمت سربازی/سرمایه لازم برای تأسیس بانک
  • هشدار سطح قرمز در لرستان/ بارش‌های ۲۰۰ میلی‌متری پیش‌بینی شد
  • هشدار قرمز برای لرستان؛ باران شدید در راه است
  • پیش‌بینی بارش ۲۰۰ میلی‌متر باران در لرستان
  • پیش‌بینی بارش۲۰۰ میلی‌متر باران در لرستان
  • تایید صحت انتخابات استان لرستان
  • صحت انتخابات در هفت حوزه لرستان تایید شد