Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر امیرحسین لطفی، رئیس دپارتمان ICU بیمارستان لاله تهران اظهار داشت: متأسفانه حال عمومی مهرداد میناوند، ملی‌پوش اسبق فوتبال ایران بسیار وخیم و ۸۰ درصد ریه او درگیر ویروس کرونا شده است. از لحظه ورود میناوند به بیمارستان اقدامات پیشرفته پزشکی برای بهبود وضعیت او انجام شده اما هنوز روند بهبودی حاصل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه افزود: از همه مردم و اهالی فوتبال می‌خواهیم برای سلامتی مهرداد میناوند دعا کنند تا به امید خدا و تلاش مجموعه بیمارستان روند بهبودی حاصل شود.

بیشتر بخوانید:رضایتنامه مهدی ترابی صادر شد؟

253 251

کد خبر 1478332

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مهرداد میناوند ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری روند درمان مصدومان حادثه انفجار خوابگاه کارگران کوره آجرپزی مرودشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مصدومان این حادثه دیروز پس از دریافت خدمات اولیه درمان در بیمارستان مطهری مرودشت، با اورژانس هوایی و اتوبوس آمبولانس به شیراز منتقل شدند و ۸ مصدوم در بیمارستان سوانح سوختگی امیرالمومنین و ۲ نفر نیز در بیمارستان شهید رجایی بستری شدند.

رییس بیمارستان سوانح سوختگی امیرالمومنین در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صداوسیمای مرکز فارس گفت: مصدومان این حادثه علاوه بر سوختگی بین ۵۰ تا ۸۰ درصد دچار سوختگی شدید دستگاه تنفسی شده بودند.

دکتر اصلانی افزود: ۶ نفر از مصدومان منتقل شده به بیمارستان سوانح سوختگی امیرالمومنین به علت وخامت حال در بخش مراقبت‌های ویژه و دو بیمار که شرایط مناسب‌تری داشتند در بخش‌های عمومی بستری شدند.

رییس بیمارستان سوانح سوختگی امیرالمومنین افزود: دو مصدوم نیز که به علت آسیب‌های ترومایی به بیمارستان رجایی منتقل شده اند، پس از دریافت جراحی و درمان‌های مورد نیاز برای ارائه خدمات درمان سوختگی به این بیمارستان منتقل می‌شوند.

دکتر اصلانی با بیان اینکه به علت عمیق و بالا بودن درصد سوختگی، مراحل درمان این مصدومان طولانی خواهد بود، افزود: در حال حاضر شرایط ۲ بیمار وخیم است و تلاش برای تثبیت شدن شرایط بالینی مصدومان ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت نماینده ارومیه در بیمارستان
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • بررسی روند اجرای عملیات ساخت بیمارستان جایگزین پورسینا در رشت
  • نخستین پرستار قربانی کرونا به روایت مادرش
  • پیگیری روند درمان مصدومان حادثه انفجار خوابگاه کارگران کوره آجرپزی مرودشت
  • آمار جهانی کرونا؛ هنگ کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه
  • کشور در محاصره ۳ ویروس و مسئولان در بیخیالی | در هفته چند نفر می‌میرند؟
  • یونیسف: وضعیت کودکان غزه فاجعه‌بار است
  • ایران در محاصره ۳ ویروس است!
  • کشور در محاصره ۳ ویروس