Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا به دست آمده است و خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران در مسیر رشد و تعالی انسان‌ها است. به گزارش آریا به نقل از  «ایثار»، مهندس سعید اوحدی روز چهارشنبه اول دی ماه در نخستین روز از دومین همایش سراسری مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال جاری که به صورت ویدئوکنفرانس در سالن عرفان(سید الشهدا(ع)) برگزار شد ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این همایش گفت: برگزاری چنین برنامه‌هایی علاوه بر مورد تأکید بودن در علم مدیریت، ریشه در سیره دینی ما دارد و در زندگی پیامبر اسلام (ص) و ائمه (ع) شاهد برگزاری چنین دیدارها و مشورت با افراد مختلف هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: نقد مسیری که تا امروز طی کرده‌ایم امری بسیار مهم است و بهترین افراد برای این نقد مدیران و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان‌ها هستند و باید با نقد گذشته به سمت آینده حرکت کنیم.
معاون رییس جمهور با اشاره به جایگاه بسیار بالای انسان‌ در عالم خلقت گفت: خداوند نعمت خاصی را به انسان‌ها اهدا کرده که بقیه موجودات از آن بی‌بهره هستند. خداوند قدرت انتخاب را در اختیار انسان گذاشت اما او را تنها نگذاشت و راه کمال را به او نشان داد. خداوند دو حجت ظاهری و باطنی را در پیش روی انسان قرار داد. حجت ظاهری پیامبران و ائمه معصومین (ع) و انسان‌های کمال یافته هستند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: شهدا از همان حجت‌های ظاهری هستند و در بنیاد شهید و امور ایثارگران توفیق حضور در جوار آن‌ها و خانواده‌های معظمشان و خدمتگزاری به آنان را داریم. این نعمت بزرگی است که در اختیار ما قرار گرفته و باید قدردان آن باشیم.
اوحدی تصریح کرد: خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران موجب رشد و تعالی است و ما در این مسیر رشد می‌کنیم و با شناساندن فرهنگ ایثار جامعه را بیمه می‌کنیم. باید قدر لحظه لحظه این مسیر را بدانیم و از این نعمتی که در اختیارمان قرار گرفته به خوبی استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه خداوند خود را جانشین شهید در خانواده او می‌داند افزود: بر این اساس ما باید بدانیم که خداوند متعال بعنوان ولی خانواده شهدا، ناظر بر اعمال ماست و لذا شادی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شادی خداوند را در پی دارد.
معاون رییس جمهور ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا از اقتدار خاصی بهره‌مند است و دیدیم که جنایتکاری مانند ترامپ با تمام ابزارها و قدرتی که در اختیار داشت نتوانست ضربه‌ای به انقلاب اسلامی وارد کند. همه این‌ها به برکت خون شهدا به دست آمده است اما هوشیار باشیم زیرا دشمنان هر روز با ابزار و امکانی جدید برای دستیابی به اهداف شوم خود تلاش می‌کنند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: سخت‌ترین تحریم‌ها علیه کشور ما تحمیل شد اما دیدیم که کماکان با قدرت به سمت اهداف خود پیش می‌رویم. این اقتدار ناشی از اقتدار معنوی است و هر قدر در کنار خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به عنوان یکی از مهمترین بخش‌های این اقتدار باشیم، باعث افزایش اقتدار کشور خواهیم شد.
 
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امنیت کشور را به دنبال دارد

     

حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این همایش تأکید کرد: امام خمینی(ره) یکی از معانی شهید را گواهی‌دهنده می‌دانند که با اراده و عزمی استوار و آهنین کار خود را پیش می‌برد. شهید الگو و نمونه انسان کامل است که حق را معنا کرده است.
وی افزود: مقام شهادت به قدری بالاست که خداوند فرموده شهدا زنده‌اند و نزد من روزی می‌خورند. خدمت به چنین افرادی که بهترین خلق خدا هستند فرقی با عبادت ندارد و خوشبختانه این توفیق نصیب ما شده که در چنین سمتی مشغول باشیم.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه روایت شهدای ما لرزه بر جان دشمنان می‌اندازد افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موضوعی عادی نیست، بلکه باعث می‌شود دشمنان بدانند با چه مردمی روبرو هستند و این مسئله امنیت را در جامعه به دنبال دارد.
حجت الاسلام والمسلمین شکری افزود: مقام معظم رهبری همواره بر تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تأکید بسیاری کرده‌اند. علاوه بر این ما وظیفه داریم که با تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پاسدار خون شهدا و فداکاری‌های ایثارگران باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بنیاد شهید بنیاد شهید و امور ایثارگران معظم شهدا و ایثارگران خانواده های معظم برکت خون شهدا فرهنگ ایثار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس کل دادگستری مازندران با خانواده شهید مدافع حرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری در این دیدار اظهار کرد: شهدا، جانبازان و ایثارگران از خون خود گذشتند تا این نظام و انقلاب پایدار بماند و بر همه ما واجب است از این دستاورد‌های گرانقدر حراست و پاسداری کنیم.

رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت باید به نسل جوان انقلاب منتقل شود، بر لزوم تکریم خانواده معزز شهدا تاکید کرد و افزود: احترام جامعه نسبت به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران نشان دهنده پایبندی و احترام به ارزش‌های دینی و مذهبی است.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را یک وظیفه دانست و گفت: شهدا و ایثارگران مظهر صلابت این مرز و بوم هستند و لازم است در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و فرهنگ ایثار و شهادت از همه ظرفیت‌ها بهره گیری شود.

گفتنی است معاون منابع انسانی و امور فرهنگی و رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان مازندران نیز در این دیدار رئیس کل دادگستری مازندران را همراهی کردند.

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا و ایثارگران لحظه تحویل سال را به گلزار شهدا دعوت شدند
  • قاضی زاده هاشمی : تمام قوانین حوزه ایثار و شهادت در دولت سیزدهم اجرا شده است + فیلم
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران درگذشت مادر شهیدان «عاملی» را تسلیت گفت
  • آنچه در «نمایشگاه روایت خدمت» گذشت
  • بنیاد شهید و امور ایثارگران رسالت بزرگی در قبال ایثارگران دارد
  • شرط بهره‌مندی انسان از شفاعت قرآن، انس با آن است
  • امضای تفاهم‌نامه میان بانک دی، سازمان اموال و املاک کوثر و سازمان سیاحتی کوثر
  • امنیت و اقتدار نظام اسلامی مرهون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • دیدار رئیس کل دادگستری مازندران با خانواده شهید مدافع حرم
  • انتصاب سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لردگان