Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد تنظیم بازار مقرر کرد که شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران ذخایر راهبردی شکر برای سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ را تامین کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، براساس تصمیم ستاد تنظیم بازار شرکت بازرگانی دولتی ایران موظف به تکمیل ذخایر راهبردی شکر برای تامین سه ماهه اول سال 1400 شد. 

همچنین بانک مرکزی موظف شد تا از بروز وقفه در تامین ارز شکر جلوگیری و نسبت به تامین به هنگام ارز مورد نیاز شکر اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار، شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران نیز صرفاً مطابق برنامه توزیع اعلامی از سوی معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت نسبت به تامین نیاز بازار اقدام می کند.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد تنظیم بازار کشور جلسه ستاد تنظیم بازار ستاد تنظیم بازار بازرگانی دولتی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال مازاد گوشت مرغ تولیدی استان یزد به دیگر استان‌ها

محمدعلی شاه حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد در جلسه تنظیم بازار امروز استان گفت: در استان یزد  هیچگونه مشکلی در تامین کالا‌های اساسی اعم از گوشت قرمز، سفید، برنج، حبوبات، شکر و میوه شب عید نداریم و نزدیک به هزار تن میوه سیب و پرتقال در انواع مختلف و درجه یک و دو تامین شده است.

شاه حسینی افزود: توزیع میوه آغاز شده و از فردا عصر در مراکز سازمان تعاون روستایی عرضه می‌شود. قیمت پرتقال تامسون ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان و سیب ۲۹ هزار تومان است. 

اودر خصوص تامین گوشت قرمز منجمد و گرم در سکو‌های تنظیم بازار تصریح کرد: گوشت منجمد گاو، گوساله و گوسفند و گوشت گرم گوسفند به اندازه مورد نیاز مردم استان تامین شده و قیمت مصوب آن ۵۵۰ هزار تومان است و قیمت گوشت وارداتی کمتر است. 

شاه حسینی ادامه داد: در مورد گوشت مرغ هم مازاد داریم که به استان‌های دیگر می‌فرستیم. مصرف روزانه استان بین ۵۰ تا ۸۰ تن است در حالی که تولید روزانه آن ۱۷۰ تن بوده و بیش از ۱۰۰ تن ذخیره گوشت سفید در استان داریم. 

معاون استاندار با اشاره به تهیه ۳۰ تن خرما توسط تعاون روستایی با قیمت ۱۰۰ هزار تومان گفت: ۲۲۰ تن شکر خانوار به قیمت ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان را تامین کردیم و همچنین هزار تن شکر در اختیار صنف صنعتی و صنف شیرینی ساز برای تولید زولبیا قرار گرفته است و بخشی را هم در اختیار کارخانجات قند و نبات گذاشتیم.

 جلسه تنظیم بازار امروز استان به صورت ویدیوکنفرانسی و مشترک با جلسه تنظیم بازار کشور با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار و آخرین رصد وضعیت بازاراستان‌ها در خصوص تامین اقلام شب عید و ماه مبارک رمضان بررسی شد. 

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بیش از ۱.۳ میلیون تن کالای اساسی از بندر امام وارد کشور شد
  • تأمین کالا‌های اساسی متناسب با تحولات جهانی برنامه‌ریزی می‌شود
  • تامین کالا‌های اساسی کشور متناسب با تحولات جهانی برنامه ریزی می‌شود
  • تامین کالا‌های اساسی نیمه دوم سال آینده در حال برنامه ریزی است
  • برنامه‌ریزی در تامین کالاهای اساسی کشور متناسب با تحولات جهانی
  • برنامه‌ریزی تأمین کالاهای اساسی با توجه به تحولات جهانی
  • تقدیر برخی از تشکل‌های کشاورزی از اقدامات بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی
  • توزیع میوه شب عید در هرمزگان آغاز شد
  • آغاز توزیع میوه شب عید در استان همدان 
  • ارسال مازاد گوشت مرغ تولیدی استان یزد به دیگر استان‌ها