Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این پست خبرها و گزارش های محبوب کاربران جماران که امروز منتشر شده اند تقدیم شما می شوند.

 

پلیس محل سکونت خاوری را شناسایی کرد/ حکم جلب بین‌الملل او صادر شد

سخنگوی ناجا تصریح کرد: در موضوع پلیسی که من باید پاسخگوی آن باشم باید بگویم که خاوری شناسایی شده، حتی حکم جلب بین‌الملل او از طریق پلیس اینترپل صادر شده اما کشور کانادا اراده‌ای برای استرداد این فرد به جمهوری اسلامی ایران ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی ناجا در مورد استرداد مجرمین از کشورهای دیگر گفت: برخی کشورها اراده استرداد مجرمین را دارند اما برخی دیگر مانند کانادا این اراده را ندارد.


 

قیمت خانه های زیر 50 متر در مناطق مختلف تهران

 

 بنا بر آخرین اعلام رسمی بانک مرکزی در آذرماه 1399، متوسط قیمت خرید و فروش یک متر مربع زیر بنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه های ملکی شهر تهران 26 میلیون و نهصد هزار تومان بود که نسبت به ماه گذشته 1.1 درصد کاهش داشته است. 

اگرچه این کاهش قیمت برای اولین بار طی 23 ماه قبل خود رخ داده است ولی نسبت به سال گذشته خود، بیش از 98 درصد افزایش داشته است.

افزایش زیاد قیمت مسکن در تهران باعث افزایش مدت زمان صاحبخانه شدن حداقل بگیران از 24 سال به بیش از 60 سال شده است. 

 

5 نامزد ریاست فدراسیون فوتبال تایید صلاحیت شدند

 

تمامی 5 نامزد ریاست انتخابات فدراسیون فوتبال از دیدگاه کمیته بدوی این فدراسیون تایید صلاحیت شدند و حالا دستگاه‌های نظارتی باید این افراد را مورد بررسی قرار دهند.

حیدر بهاروند، شهاب الدین عزیزی خادم، علی کریمی، کیومرث هاشمی و مصطفی آجرلو نامزد ریاست انتخابات فدراسیون فوتبال هستند؛ پس از تایید دستگاه‌های نظارتی، کاندیداهای رد صلاحیت شده دو روز فرصت اعتراض دارند.


انتقاد حسین شریعتمداری از روحانی به خاطر تحریم ترامپ و پمپئو!

حسین شریعتمداری معتقد است که هدف دولت روحانی از تحریم ترامپ و پومپئو، چراغ سبز به بایدن است و این تصمیم از سوی جریانی گرفته شده که برای آبروی نظام اهمیتی قائل نیستند!

حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان، در یادداشتی در تازه ترین شماره این روزنامه نوشت: دیروز سخنگوی محترم وزارت خارجه کشورمان اعلام کرد: «مقامات ارشد آمریکا شامل دونالد ترامپ رئیس‌جمهور، مایک پمپئو وزیر امور خارجه‌، مارک اسپر وزیر دفاع سابق، کریستوفر میلر سرپرست وزارت دفاع‌، استیون منوچین وزیر خزانه‌داری‌، جینا هسپل رئیس ‌آژانس مرکزی اطلاعات (سیا)‌، جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی‌، برایان هوک رئیس ‌سابق گروه اقدام علیه ایران و نماینده سابق ویژه وزارت امور خارجه آمریکا در امور ایران، الیوت آبرامز نماینده ویژه وزارت امور خارجه آمریکا در امور ایران و آندریا گاکی مسئول اداره کنترل دارایی‌های خارجی آمریکا (اوفک) از امروز در فهرست تحریم‌های ایران قرار می‌گیرند»!

این اقدام وزارت امور خارجه کشورمان در حالی است که ترامپ، پمپئو و سایر مقامات ارشد آمریکایی که به گفته سخنگوی محترم وزارت خارجه «از امروز در فهرست تحریم‌های ایران قرار گرفته‌اند»! دقیقاً از همین امروز، دوران مسئولیتشان تمام شده است! و دیگر در دولت آمریکا، جایگاه و مسئولیتی ندارند!

 

میزان افزایش حقوق کارمندان در سال 1400 اعلام شد

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 از مصوبه این کمیسیون برای افزایش 25درصدی حقوق کارکنان کشوری و لشکری در سال آینده خبر داد.

 

ترامپ رفت و بایدن آمد

سرانجام دونالد ترامپ پس از شکست در انتخابات به ناچار کاخ سفید را ترک کرد و جو بایدن به واشنگتن رفت و مراسم تحلیف وی برگزار و رسما رییس جمهور آمریکا شد.

 

 

جزییات تازه از ماجرای بازداشت شهرداران مناطق تهران/ تهدید به مرگ عضو شورا به دلیل نامگذاری خیابان مصدق!

حق شناس عضو شورای شهر تهران در مورد ماجرای بازداشت شهرداران مناطق تهران می گوید: روز پنج شنبه بعد از اطلاع از ماجرا، جلسه‌ای داشتیم و ابعاد ماجرا مشخص شد. اطلاعات آقای شهردار نسبت به اتفاقی که افتاده کامل نبود و انتظار شورا این بود که چون اطلاعات کافی و کاملی از ماجرا وجود ندارد، ایشان فعلا موضع‌گیری نداشته باشد لذا از آقایان هاشمی و شهردار خواسته شد هم با بازپرس پرونده و تیم دستگیر کننده که از وزارت اطلاعات بودند و هم وزیر اطلاعات، جلساتی را داشته باشند تا جزئیات موضوع را جویا شوند.


 

فرجی راد: دولت بایدن می خواهد توافق اوباما با ایران پا بر جا بماند  

استاد ژئوپلتیک و سفیر سابق کشورمان در نروژ و مجارستان معتقد است که به خاطر رقابتی که با چین دارند، سعی می کنند سطح تنش در خاورمیانه را پایین بیاورند ولی دل خوشی از عربستان ندارند. به همین دلیل سعی می کنند تعهدی که اوباما با ایران به انجام رسانده پا بر جا بماند و در این راستا تلاش خواهند کرد.

مشروح گفت و گوی خبرنگار جماران با عبدالرضا فرجی راد را در ادامه می خوانید:

با توجه به تیمی که بایدن برای سیاست خارجی آمریکا در نظر گرفته به نظر شما، توقع چه سیاستی در قبال ایران و خاورمیانه از این تیم وجود دارد؟

تفاوت هایی با دوره ترامپ خواهد داشت؛ چون استراتژی آنها متفاوت است و من بعید می دانم که بخواهند با ایران وارد چالش شوند و آن طور که از صحبت های آنها بر می آید، می خواهند به برجام برگردند. اما با توجه به فشاری که از داخل آمریکا مثل کنگره و رسانه، و همچنین اروپا و کشورهای منطقه مثل عربستان و رژیم صهیونیستی به آنها می آید، توقع دارند که مذاکراتی هم در رابطه با مسائل منطقه و موشکی داشته باشند. اما از طرف دیگر می خواهند تعهدی که در دوره اوباما به انجام رساندند و توافقی که کرده اند پا بر جا بماند.

چون سیاست های آنها به اروپا هم نزدیک می شود و حتما هم این اتفاق می افتد، می خواهند سیاست های خود را با اروپا هماهنگ کنند و جای امیدواری هست که به برجام برگردند و احتمالا تحریم ها را بردارند. میزان برداشتن تحریم ها جای سؤال و شبهه است که چقدر تحریم ها را بر می دارند. آیا آمادگی دارند که همه تحریم ها را بردارند؟ آیا بخشی از آنها را بر می دارند و یا می خواهند به صورت پله ای و قدم به قدم جلو بروند؟


آذری جهرمی بازجویی شد

طبق توضیحات رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات، آذری‌جهرمی امروز به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار و در مورد اعلام جرمهای دادستان کل کشور علیه او، توسط بازپرس پرونده بازجویی شده است.


 

چه کسی به فکر زعفرانیه بود؟ قالیباف یا روحانی؟!

قالیباف دیروز در مجلس گفته مسئولان فقط زعفرانیه را نبینند، غیزانیه را هم ببینند اما باید گفت مال‌های بزرگ، با کالاهای لوکس و گران‌قیمت و ترویج و ترغیب سبک زندگی قشر مرفه در زمان قالیباف کلنگش به زمین خورد و حتی افتتاح شد. قالیباف برای اینکه قافیه‌اش به هم نخورد، عمدا زعفرانیه را کنار غیزانیه می‌نشاند؛ اما یادش می‌رود که مجتمع لوکس پالادیوم در زعفرانیه در دوران شهرداری او ساخته شد.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 حسین شریعتمداری قیمت مسکن در تهران آذری جهرمی فدارسیون فوتبال ایران محمود خاوری افزایش حقوق کارمندان در سال 1400 تحریم ترامپ سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 حسین شریعتمداری امور خارجه تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ترامپ: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد

«جو بایدن» رئیس‌جمهور کنونی آمریکا و «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق این کشور پس از کسب آرای لازم درون‌حزبی رسما به عنوان نامزد‌های حزب خودشان برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ ایالات متحده انتخاب شدند.

طبق گزارش خبرگزاری رویترز، «دونالد ترامپ» روز شنبه در جریان گفتگو با حامیانش در ایالت اوهایو مجددا به ادعای خود مبنی بر «تقلب در انتخابات ۲۰۲۰» اشاره کرد و گفت: «اگر در انتخابات ریاست‌جمهوری ماه نوامبر پیروز نشوم، به معنای پایان دموکراسی آمریکا خواهد بود.»

انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا قرار است در تاریخ ۵ نوامبر (۱۵ آبان) برگزار شود و امسال هم همانند سال ۲۰۲۰ بایدن و ترامپ وارد رقابت‌های اصلی انتخابات خواهند شد.

ترامپ در ادامه سخنرانی‌اش افزود: «اگر ما در انتخابات پیروز نشویم، فکر نمی‌کنم انتخابات دیگری در این کشور داشته باشیم.»

ترامپ سخنان خود را در شهر دیتون با ادای احترام به هوادارانش آغاز کرد که در حال حاضر به دلیل شورش کنگره ایالات متحده در ششم ژانویه ۲۰۲۱ در زندان به سر می‌برند؛ طرفدارانی که در راستای ادعای ترامپ، به دنبال جلوگیری از پیروزی جو بایدن در انتخابات ۲۰۲۰ بودند و این رئیس‌جمهور سابق آمریکا آنها را «میهن‌پرست و گروگان» می‌خواند.

نظرسنجی جدید وبگاه یواس‌ای تودی و دانشگاه سافولک که روز چهارشنبه منتشر شد، نشان می‌دهد که «دونالد ترامپ» در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری از «جو بایدن» پیشی گرفته است. این نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که ترامپ جمهوری‌خواه با ۴۰ درصد از بایدن دموکرات با ۳۸ درصد پیشی گرفته است و این بیانگر آن است که این ۲ نامزد انتخابات آمریکا که از طرف حزب‌های متبوع خودشان نامزد انتخابات پنجم نوامبر شدند، رقابت بسیار نزدیکی خواهند داشت.

دونالد ترامپ در میانه بخشی از سخنان خود درباره وضع تعرفه بر خودرو‌های وارداتی و رقابت خارجی برای صنعت خودروسازی آمریکا تاکید کرد: «اگر من انتخاب نشوم، حمام خون در کل کشور به راه خواهد افتاد.»

«جیمز سینگر» سخنگوی ستاد انتخاباتی جو بایدن در پاسخ به اظهارات دونالد ترامپ مبنی بر «حمام خون»، ابتدا «افراط‌گرایی» این رئیس‌جمهور سابق و سپس «عطش او برای انتقام و خشونت سیاسی» را محکوم کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: تسنیم

tags # دونالد ترامپ سایر اخبار از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟ مغز انسان چند ثانیه پس از جدا شدن سر از بدن زنده می‌ماند؟

دیگر خبرها

  • ادعای عجیب ترامپ برای ایجاد صلح میان ایران و اسرائیل
  • ادعای ترامپ : اگر رییس جمهور بودم, بی تردید ایران را وارد توافق ابراهیمی می کردم
  • جو بایدن ترامپ را فاقد صلاحیت روانی دانست
  • بایدن: ترامپ خیلی پیر است و برای ریاست جمهوری صلاحیت ندارد
  • (ویدئو) ترامپ: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد
  • ترامپ بار دیگر رویکرد بایدن در قبال اسرائیل را به باد انتقاد گرفت
  • بایدن سلامت روانی ترامپ را زیر سوال برد
  • ترامپ: در انتخابات برنده نشوم، حمام خون به‌ راه خواهد افتاد
  • ترامپ: زلنسکی بهترین فروشنده تاریخ است
  • ترامپ به «سیا» برای بی‌اعتبار کردن چین مجوز داد