Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سعید خطیب زاده با محکومیت شدید گنجاندن نام انصارالله در آنچه به عنوان‌ فهرست گروه‌های تروریستی توسط دولت آمریکا خوانده شده است، تصریح کرد: این اقدام باعث تشدید فجیع ترین بحران انسانی قرن حاضر شده و مسیر تلاش‌های جاری در جهت حل و فصل سیاسی بحران یمن را دچار اختلال می کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار داشت: اقدام وزارت‌ امور خارجه ترامپ در واپسین روزهای تنش آفرین بین المللی و منطقه‌ای این دولت از سوی جامعه جهانی و محافل بین المللی مردود اعلام شده و تنها از سوی معدودی از جنگ افروزان مورد استقبال قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب زاده در ادامه افزود: چنانچه دولت جدید آمریکا به دنبال تجدیدنظر در سیاست شکست خورده در بحران یمن باشد، این امر مستلزم بلا اثر کردن اقدام مذکور و نگاه واقع بینانه به حقایق موجود در یمن است.

سخنگوی دستگاه سیاست خارجی در خاتمه خواستار قطع حمایت‌های سیاسی و نظامی از جمله ممنوعیت فروش سلاح از سوی برخی کشورها از جمله ایالات متحده به عربستان و ائتلاف خودخوانده شد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سخنگوی وزارت امور خارجه انصارالله یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تشکر کنعانی از نیروی دریایی پاکستان

سخنگوی وزارت خارجه از اقدام نیروی دریایی پاکستان در نجات ماهیگیران سانحه دیده ایرانی تقدیر کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه گفت: اقدام انساندوستانه و به موقع نیروی دریایی کشور همسایه و برادر پاکستان در امداد و نجات 8 ماهیگیر سانحه دیده ایرانی در آبهای بین‌المللی را ارج می‌نهیم.

وی افزود: پیوندهای دوستی میان دو ملت ایران و پاکستان، فراتر از مرزهای سرزمینی است.

نجات 8 ماهیگیر ایرانی توسط نیروی دریایی پاکستان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زاخارووا: روسیه در کنفرانس اوکراین شرکت نمی‌کند
  • لاوروف: اروپا در بحران اوکراین آسیب جدی دیده است
  • اقدام آمریکا برای آزادی زندانیان این کشور در افغانستان
  • واکنش وزارت خارجه به حمله تروریستی در سوریه
  • رهبر انصارالله: آمریکا در بحران فرو رفته است/ رژیم اسرائیل همچنان در مسیر شکست قرار دارد
  • پیام تشکر کنعانی از نیروی دریایی پاکستان
  • رهبر انصارالله: آمریکا در بحران فرو رفته است
  • نارضایتی شدید آمریکا از وتوی روسیه درباره کره شمالی
  • آمریکا: مبارزه با گروه‌های تروریستی به نفع حکومت طالبان است
  • پشت پرده حمله به شهروندان چینی در پاکستان چیست؟/ دولت نوپا در اسلام آباد با بحران امنیتی دست به گریبان شد