Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-19@11:46:54 GMT

تامین زمین ۶۷ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۰۲۷۹

‍‍‍‍‍‍

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن گفت: برای ساخت ۶۷ هزار واحد مسکونی در اجرای طرح اقدام ملی مسکن زمین تامین شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حق شناس در بازدید از طرح ۲۰۰ واحدی اقدام ملی مسکن در همدان افزود: بر اساس طرحی جدید، افراد خود مالکی که آمادگی اجرای این طرح را در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر دارند، تسهیلات بانکی در اختیارشان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: تامین زمین ، طرح اقدام ملی ، معاون مسکن شهری بنیاد مسکن ، تسهیلات بانکی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: تامین زمین طرح اقدام ملی معاون مسکن شهری بنیاد مسکن تسهیلات بانکی اقدام ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام ۱۸ هزار و ۲۱۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن درسیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، محمد کرمی گفت: ۴۵ هزار و ۷۱۹ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در مناطق روستایی و شهری این استان در حال ساخت است که ۳۹ هزار و ۵۳ واحد در مرحله اتمام فونداسیون، ۲۷ هزار و ۱۱۴ واحد به مرحله اسکلت و سقف، ۲۱ هزار و ۵۰۵ واحد به مرحله سفت کاری و ۱۸ هزار و ۲۱۰ واحد نیز به مرحله نازک کاری رسیده است.
وی بر ساخت هر چه سریعتر زیرساخت‌های طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد و گفت: واگذاری زمین در طرح ملی مسکن یک طرف قضیه است، اما مهمتر از آن فراهم کردن زیر ساختهاست و اگر جایی زمین واگذار می‌شود حتما دستگاه‌هایی مانند آب و برق زیرساخت‌های لازم را فراهم کنند.
استاندار سیستان و بلوچستان ، ابراز امیدواری کرد: باور مدیریتی مسئولان برای خانه دار کردن مردم و تحقق مسکن در افق چهار ساله باید به سرعت اجرایی شود.
وی طرح نهضت ملی مسکن را یکی از اولویت‌های مهم سیستان و بلوچستان ذکر کرد و گفت: تمامی دستگاه‌های استان که مرتبط با حوزه ساخت مسکن هستند، موظفند کمک کنند که در کمترین زمان ممکن، مسکن برای مردم ساخته شود.

دیگر خبرها

  • اتمام ۱۸ هزار و ۲۱۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن درسیستان وبلوچستان
  • تعهد بنیادمسکن گلستان از ساخت ۷هزارواحدبه ۱۲هزار واحد افزایش یافت
  • پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان
  • واگذاری ۷۰۰ قطعه زمین به ۸۸۱ خانواده در استان همدان
  • اشتغال بیش از ۱۰ هزار نفر در طرح‌های نهضت ملی مسکن زنجان
  • تامین اراضی ۷۰۰ هزار واحد مسکونی دستگاه‌های دولتی در قالب نهضت ملی مسکن
  • اجرای پروژه نهضت ملی مسکن دربخش حمایتی در اشتغال زنجان موثر است
  • ۱۲۵۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح خوزستان احداث می‌شود
  • در جلسه شورای عالی مسکن چه گذشت؟ /۱۰ هزار واحد به نیرو‌های مسلح واگذار شد
  • در جلسه شورای عالی مسکن چه گذشت؟/۱۰ هزار واحد به نیرو‌های مسلح واگذار شد