Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-19@04:10:09 GMT

آخرین خبر از وضعیت میناوند بعد از ابتلا به کرونا

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۰۲۸۸

آخرین خبر از وضعیت میناوند بعد از ابتلا به کرونا

رویداد۲۴  دکتر امیرحسین لطفی، رئیس دپارتمان ICU بیمارستان لاله تهران اظهار داشت: متأسفانه حال عمومی مهرداد میناوند، ملی‌پوش اسبق فوتبال ایران بسیار وخیم و ۸۰ درصد ریه او درگیر ویروس کرونا شده است. از لحظه ورود میناوند به بیمارستان اقدامات پیشرفته پزشکی برای بهبود وضعیت او انجام شده، اما هنوز روند بهبودی حاصل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیشتر بخوانید: ازدواج مهرداد میناوند در ۹۹/۹/۹ +عکسوی در ادامه افزود: از همه مردم و اهالی فوتبال می‌خواهیم برای سلامتی مهرداد میناوند دعا کنند تا به امید خدا و تلاش مجموعه بیمارستان روند بهبودی حاصل شود. منبع: خبرآنلاین لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، کرونا ، ویروس کرونا سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت رضا داوودنژاد در بیمارستان | دلیل بیماری او مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین زهرا داوودنژاد خواهر رضا داوودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون درباره آخرین وضعیت این هنرمند که مدتی است در بیمارستان بستری است گفت: رضا بر اثر عوارض ناشی از همان پیوند کبد که چند سال پیش او انجام داده بود، دوباره در بیمارستان بستری شد. او در این مدت تحت چند عمل جراحی قرار گرفت و الان در دوران نقاهت به سر می‌برد و رو به بهبود است.

وی گفت: من در این مدت با او صحبت کرده‌ام، رضا هوشیاری دارد و می‌تواند صحبت کند. اما باید دوره نقاهت بعد از عمل را سپری کند.

داوودنژاد مطرح کرد: رضا حدود یک ماه در بیمارستان مسیح دانشوری بود و بعد حدود ده روز پیش به بیمارستان نمازی شیراز منتقل شد چون مسأله تخصصی بود و باید زیر نظر پزشکان قرار می‌گرفت. این بازیگر در پایان گفت: پزشکان درباره زمان مرخصی او تاکنون چیزی به ما نگفته‌اند چون سیستم بدنی او نوسان دارد اما امیدواریم هرچه زودتر حالش خوب شود.

کد خبر 839392 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جهانی کرونا؛ فقط ۲ کشور در روز گذشته ابتلای جدید داشتند
  • شهروندان ابتلا به بیماری‌های حاد تنفسی، کرونا و آنفلوآنزا را شوخی نگیرند
  • افزایش ابتلا به بیماری اسهال و استفراغ و آبله مرغان در کودکان و نوزادان
  • آمار جهانی کرونا؛ فقط ۲ کشور در روز گذشته ابتلای جدید داشتند
  • کنایه مربی هوادار به استقلال؛ حداقل تیم ما فوتبال بازی کرد!
  • آمار جهانی کرونا؛ آمریکا رکورددار مبتلایان روزانه
  • میزان شیوع آنفلوانزا و کرونا در کشور / از مصرف خودسرانه دارو و آنتی‌بیوتیک خودداری کنید
  • آخرین وضعیت رضا داوودنژاد از زبان پدرش
  • آمار جهانی کرونا؛ هنگ‌کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه
  • آخرین وضعیت رضا داوودنژاد در بیمارستان | دلیل بیماری او مشخص شد