Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-19@00:54:49 GMT

تجمع مالباختگان شهر خودرو در اعتراض به حمیداوی

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۰۲۸۹

مالباختگان شرکت شهرخودرو مانع از ورود اتوبوس تیم به ورزشگاه شده بودند.

تیم فوتبال شهرخودرو امروز در هفته دوازدهم لیگ برتر میزبان نساجی بود که این بازی را 1 بر 0 پیروز شد. قبل از شروع این بازی، یک اتفاق غیر منتظره رخ داده بود.

به گزارش طرفداری؛ چندین نفر از مالباختگان شرکت شهرخودرو جلوی در ورودی ورزشگاه تجمع کرده بودند و اجازه ورود اتوبوس به ورزشگاه را نمی دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتراض کنندگان از فرهاد حمیدوای شاکی بودند که چرا با وجود گرفتن پول از آن ها، هنوز خودرویی که ثبت نام کرده اند را تحویل نگرفته اند.

اخبار داغ 

نماینده باشگاه رئال مادرید در باشگاه سایپا اتفاق عجیب؛ بدنسازی هافبک استقلال با پیراهن سپاهان! خودکشی مهناز افشار + جزییات و انگیزه عکس ۲ نفر نوید محمدزاده و مانلی رسولی لو رفت تیم منتخب سال 2020 یوفا اتفاقی عجیب در بازی رم و اسپتزیا؛ جالوروسی یک تعویض بیش از حد مجاز انجام داد!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی بر چند خبر ورزشی استان قزوین 

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و در بازی‌های هفته بیست و چهارم، تیم شمس آذر قزوین دربازی خارج از خانه به مصاف تیم استقلال تهران می‌رود.

این بازی فردا از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

تیم‌های استقلال تهران و شمس آذر قزوین در مکان اول و هفتم لیگ قرار دارند.

زندی مدیر عامل باشگاه شمس آذر قزوین گفت: بازی فردا برای هواداران قزوینی رایگان است و اتوبوس برای حضور هواداران در ورزشگاه آزادی، ساعت ۱۲ از ورزشگاه سردار آزادگان راهی تهران می‌شود.

دو فوتبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی

سهیل لشگری و محمد مهدی منصوری فوتبالیست‌های قزوینی تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و شمس آذر قزوین به اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال دعوت شدند.

این اردو از امروز تا یکم اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • نگاهی بر چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • اعتراض تیم رونالدو به لغو دیدار الهلال!
  • خوشحالی اسپید پس از گل رئال مادرید که اعتراض هواداران منچسترسیتی را به همراه داشت
  • تصمیم عجیب بایرنی‌ها: در هر وضعیتی گل می‌خواهند!
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • تجمع مقابل سفارت اردن در تهران (عکس)
  • چرا مالباختگان سرقت‌های خرد تمایلی به پیگیری قضایی ندارند؟
  • استرداد ۸۶۰ میلیون ریال به حساب مالباختگان در نیکشهر
  • اعتراض چادرملو به صحنه جنجالی مقابل داماش گیلان