Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@09:25:11 GMT

لحظه بارش شدید برف امشب در اردبیل + فیلم

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۰۳۰۴

لحظه بارش شدید برف امشب در اردبیل + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، با ورود سامانه بارشی جدید به کشور ایران، برخی از استان‌های شمالی و غربی کشور از جمله استان اردبیل سفید پوش شدند و پیش بینی می‌شود که بارش‌ برف و باران در این استان‌ها ادامه داشته باشد.
در فیلم زیر، لحظه بارش برف امشب استان اردبیل را که باعث لغزندگی جاده‌ها و معابر این استان‌ شده است، مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید

سامانه بارشی جدید وارد کشور شد + فیلم

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لغزندگی جاده بارش برف سامانه بارشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از هواشناسی استان اردبیل، تا ظهر یکم فروردین هشدار نارنجی هواشناسی درباره ناپایداری شدید جوی و فعالیت سامانه بارشی در استان اردبیل صادر شده است.
براین‌اساس اداره‌کل هواشناسی استان اردبیل در خصوص ناپایداری شدید جوی و فعالیت سامانه بارشی در همه مناطق استان از اواخر وقت دوشنبه ۲۸ اسفند تا ظهر چهارشنبه ۱ فروردین، هشدار سطح نارنجی صادر کرد.
طبق این اطلاعیه، وزش بادهای نسبتاً شدید، بارش باران (بارندگی شدید از ظهر سه‌شنبه تا صبح چهارشنبه)، بارش باران و برف در مناطق کوهستانی از اواخر روز سه‌شنبه تا صبح چهارشنبه، رخداد رعدوبرق به طور متناوب از عصر دوشنبه تا اواخر وقت سه‌شنبه و احتمال بارش تگرگ، انتظار می‌رود.
براین‌اساس آب‌گرفتگی معابر عمومی، برخورد صاعقه به‌ویژه در دامنه کوه‌ها، جاری‌شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، احتمال خسارت به سازه‌های موقت و لغزندگی جاده‌های کوهستانی، از آثار این سامانه جوی پیش‌بینی می‌شود.
پرهیز از سفرهای غیرضروری به‌ویژه در روز سه‌شنبه، بررسی استحکام سازه‌های سبک، تمهیدات لازم برای مدیریت فعالیت کاسب‌های بازار نوروزی در فضای باز طی زمان بارش، عدم توقف و اتراق در مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها، اجتناب از صعود به ارتفاعات به‌ویژه قله سبلان، پرهیز از فعالیت‌های عمرانی، تمهیدات لازم توسط دستگاه‌های اجرایی و امدادی و توجه به توصیه‌های کارشناسان جهاد کشاورزی، از توصیه‌های هواشناسی در مدت فعالیت این سامانه جوی است.

دیگر خبرها

  • هشدار اداره کل مدیریت بحران استان اردبیل در خصوص بارش شدید
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا روز چهارشنبه / وزش باد شدت می‌گیرد
  • بارش شدید باران و برف در ۷ استان ؛ امروز | سامانه بارشی جدید در این روز وارد کشور می‌شود
  • آغاز بارندگی در خوزستان از امشب/ احتمال طغیان رودخانه‌ها
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای اردبیل
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۱۴ استان/ بارش‌ شدید باران در راه این استان‌ها
  • دو هشدار هواشناسی؛ ورود دو سامانه سرد بارشی امشب و فردا شب در مازندران
  • جو استان اردبیل تا ظهر فردا دوشنبه ۲۸ اسفند نسبتاً پایدار است
  • سامانه بارشی جدید عصر فردا در اردبیل فعال خواهد شد
  • هواشناسی ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ / برف و باران شدید در راه است