Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید روستا آزاد شامگاه چهارشنبه در نشست گروه‌های اعزام مبلغ و رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی در لرستان اظهار داشت: از اینکه یک تیم منسجم زیر سایه نماینده ولی فقیه در لرستان شکل گرفته است خدا را شاکریم، این انسجام و همگرایی که در استان شاهدیم کم نظیر است.

وی با بیان اینکه این اتحاد و انسجام نیروهای مختلف نهادهای دینی به لطف صفا و صمیمیت و خدا خواهی است و ثمرات آن به حوزه تبلیغ می‌رسد، تصریح کرد: آنچه که در یک تا دو سال اخیر تبلور داشته است، حرکت به سوی تحقق حوزه پاسخگو، اجتماعی و خدمتگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه حرکت حوزه به سمت پاسخگویی و مسئله محوری، به نوعی تجلی و تبلور یافته است؛ افزود: در جریان کمک رسانی در حوادث سیل، زلزله و کرونا روحانیون و حوزه‌های علمیه ورود خوبی داشتند و به نوعی ظرفیت حوزه‌ها و منابع انسانی آن بروز و ظهور یافت.

حجت الاسلام روستا آزاد با اشاره به اینکه امروز باید با اعتماد به نفس و به کار گیری همه ظرفیت‌های موجود در عرصه‌های مختلف دیگر نیز روحانیت حضور یابد، گفت: نیروهای جهادی و انقلابی باید با حضور در عرصه‌های متعدد، بیش از گذشته ظرفیت‌های خود را نشان دهند.

وی یادآور شد: البته اگر ورود عالمانه و تخصصی نداشته باشیم، نمی‌توانیم مدعی باشیم حوزه‌ها اجتماعی و پاسخگو هستند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه باید همه تلاش ما برسد به اینکه مسائل موجود و توقعات جامعه را پاسخ بدهیم، تصریح کرد: باید احصاء کنیم که چقدر نیاز و توقع از حوزه‌ها وجود دارد و از سوی دیگر حتماً ظرفیت‌هایی بسیاری هم در حوزه‌ها موجود است که می‌تواند پاسخگو باشد.

حجت الاسلام روستا آزاد با تاکید بر اینکه با تحقق کامل حوزه پاسخگو و مسئله محور خیلی فاصله داریم، افزود: نباید به کم بسنده کرد و قانع شد؛ کار بر زمین مانده بسیار است که راهی نداریم جز اینکه نسبت به آنها مسئله محور حرکت کنیم و پاسخگو باشیم.

وی خاطرنشان کرد: از این پس نیز حتماً باید جلسات مشترک روحانیون و طلاب براساس دستورالعمل‌های از قبل تعیین شده تشکیل شود تا به تشکیل شبکه و جبهه متحد برسیم.

کد خبر 5127097

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خرم آباد ویروس کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا شهرکرد گرگان شیوع کرونا بوشهر شهرستان کرج ایام فاطمیه عکس استانها بارش برف عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س شهادت حضرت زهرا س حوزه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش سال تحصیلی ١۴٠٣-١۴٠۴ حوزه‌های علمیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام سید عباس حسینی پور، از شروع ثبت نام سال تحصیلی جدید (١۴٠٣-١۴٠۴) حوزه علمیه یزد خبر داد.

وی عنوان کرد: داوطلبان تحصیل در حوزه علمیه می‌توانند از طریق لینک به صورت غیر حضوری نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

حجت الاسلام حسینی پور گفت: پس از ثبت نام، شرکت کنندگان مراحل آزمون کتبی، مصاحبه شفاهی و دوره اختبار و تثبیت را خواهند داشت.

متقاضیان ورود به حوزه علمیه جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۳۵۳۶۲۲۲۸۸۸ تماس حاصل نمایند.

دیگر خبرها

  • کار فرهنگی و جهادی لازمه تحقق اهداف در حوزه جوانی جمعیت است
  • رئیس جمهور: دولت حوزه‌های علمیه را به عنوان اتاق‌های اندیشه‌ورزی، پشتیبان خود می‌داند
  • رئیس‌جمهور در نشست با علما و روحانیون: دولت همواره حوزه‌های علمیه را به عنوان اتاق‌های اندیشه‌ورزی، همراه و پشتیبان خود می‌داند/ رشد نقدینگی از ۴۲ درصد به ۲۶ درصد کاهش یافت/ قطعا آینده‌ای بسیار روشن پیش روی ملت ایران است
  • رئیس جمهور: دولت همواره حوزه‌های علمیه را به عنوان اتاق‌های اندیشه‌ورزی، همراه و پشتیبان خود می‌داند
  • دولت حوزه‌های علمیه را اتاق‌های اندیشه‌ورزی و پشتیبان خود می‌داند
  • دولت حوزه‌های علمیه را همراه و پشتیبان خود می‌داند
  • دولت حوزه‌های علمیه را به عنوان اتاق‌های اندیشه‌ورزی، همراه و پشتیبان خود می‌داند
  • دولت همواره حوزه‌های علمیه را به عنوان اتاق‌های اندیشه‌ورزی، همراه و پشتیبان خود می‌داند
  • دولت همواره حوزه‌های علمیه را همراه و پشتیبان خود می‌داند
  • پذیرش سال تحصیلی ١۴٠٣-١۴٠۴ حوزه‌های علمیه